Hola :
l'Any 2006 el campionat de la Hesta de Vielha tindra con a minim 5 partides, un mes que aquet any. no esta malament, oi?, i sempre jugant per guanyar, i no per pasar l'estona.
Al suis que feu?, 6 partides, ojo 4 de elles podrien ser per alguns molt descafeinades. O pot ser es juguen 8 partides, pitjor, segons heu dit alguns participants podrien marxar a la tercera partida.
El suis es molt bonic, i es lo millor que tenim, que coneixem millor dit, s'han de probar d'altres coses, y en eso estamos.
Jo he votat el sistema "Griji", per que es el meu, pero sens dubte el millor es el sistema de dats predonats. Amb alguna modificacio segons el meu pare de com es feia als campionats nacionals de Catalunya, pero aixo es un altre debat. Sens dubte el sistema que faci que l'atzar disminueixi es el que hem de promoure.
Potser aquesta votacio estigui desvirtuada per que la gent que vota no coneix mes que el sistema suis, eliminatories pelat i grups. Crec que si coneguesin els altres, la votacio seria un altra. Sempre expresant la meva opinio molt personal i sense desmereixe el sistema suis. Esclar que si a la gent l'hi ofereixes eliminatoria pelada i suis, ja saben que escolliran.
El que s'ha de fer, es demanar a les persones que organitzin campionats es posin les piles, que no pot ser que facin campionats a partida pelada, i encara pensin que estan fen algo interesant.
Bueno, gracies per aquet foro on podem expresar les nostres opinions i inquietuts.