base ha escrit:tinc tres copas de manilla sis per lo tant la petita i si tinc dos manilla i copa mes ok?
lu que?

baby
(nyam! muaksssss)
base ha escrit:tinc tres copas de manilla sis per lo tant la petita i si tinc dos manilla i copa mes ok?
...en el seu oro em deixo manilla de copas sola i la espasa ferma...
tinc tres copas de manilla sis per lo tant la petita i si tinc dos manilla i copa mes ok?
base ha escrit:faig buti directa el de la meba dereta surt de basto la meba companya no mata el seu posa la manilla i torne yo poso el as i la meba companya em carrega el as de copas la espasa la tinc yo per lo tant baig a oro i resulta que el tenen tot ells ...en el seu oro em deixo manilla de copas sola i la espasa ferma (normal) la meba companya diguen yo buti directa carrega el as d ecopas per logica la copa la tenan ells.. quina es la meba sorpresa que cuan entro em faig la espasa i la meba companya em carrega tota la copa rey cavall sota etc,, que algu me expliqui si es ven jugat fen buti directa el company i tinguen 7 copas de as rey etc... carregar el as a una carta ferma del company i diu que aixis em marque el pal jajajajja aquets son els experts que entran en partidas que possa experts i despres no volen que lis diguin resgracies Merçes per ensenyarmi la nova butifarra del segle 22
Usuaris navegant en aquest fòrum: Bing [Bot] i 8 visitants