marcaramelo ha escrit:Puc opinar perque hi era a la partida, i t'he de dir 1717 que estàs equivocat... el renunci es va fer quan ja s'havien fet més de la meitat de les basses de la partida, de fet, els punts del renunci no eren decisius a la partida, quan es va fer, la partida ja estava perduda. No es va fer per enganyar a ningú, ni en la intenció de faltar el respecte els contraris, i si es van sentir ofesos em disculpo. Pot ser el 6_euros es va equivocar (les bromes s'han de saber a qui es fan)
marcaramelo ha escrit:I si la parella contraria no ho va trobar bé, ho entenc, però torno a dir que en cap moment la conversa posterior podia ofendre a ningú.
marcaramelo ha escrit:Em sap greu la manera i la facilitat que teniu de jutjar a les persones.
peach ha escrit:falta quan es fa involuntariament i trampa quan es fa voluntariament (pels motius q siguin)
Cacharpes ha escrit:així doncs QJQ,
com que en cap diccionari defineixen ''comunicació'', com a falta, es pot comunicar al company el joc mes adient en tot moment, via MSN, telèfon o a crits, tan es tampoc serà mai trampa
1717 ha escrit:..........tothom es lliure de enrocarse en la postura inicial, i si a mes a mes alguna de les "vaques sagrades *", li donen suport ......
* Vaque sagrada: segons el diccionari Cruyffià significa persona de pes (no grassa), lider, persona que pren decisions, llum a seguir, etc.
QjQ ha escrit:Publicat: 26 Mar 2009 22:29 Assumpte:
Es fer trampes fer un penalti per evitar un gol segur?
Es fer trampes fer personal per recuperar la pilota en bàsquet?
Es fer trampes dissenyar un difusor que fa que el Formula 1 tingui mes estabilitat a les curves?
Es fer trampes utilitzar el reglament en profunditat...........?
Us he de dir que a mi personalment no m'agrada utilitzar el renunci com a recurs, segurament per que tinc pocs recursos .
Però puc entendre el debat obert per en 6_euros...........
QjQ ha escrit:peach ha escrit:falta quan es fa involuntariament i trampa quan es fa voluntariament (pels motius q siguin)
Ni Deu coneix la voluntat dels homes, com vols saber tu quant es voluntari o involuntari?
QjQ ha escrit:Ni Deu coneix la voluntat dels homes, com vols saber tu quant es voluntari o involuntari?
QjQ ha escrit: Assumpte:
Es fer trampes fer un penalti per evitar un gol segur?
Es fer trampes fer personal per recuperar la pilota en bàsquet?
Es fer trampes dissenyar un difusor que fa que el Formula 1 tingui mes estabilitat a les curves?
Es fer trampes utilitzar el reglament en profunditat...........?
QjQ ha escrit:Però puc entendre el debat obert per en 6_euros........... [/color]
QjQ ha escrit:I mira vaca no ho soc, ho acabo de comprovar, banyes es molt probable que en porti, la vida es dura, però d'aquí a ser vaca , como que no..........
Pes el just per l'alçada,potser una micona més...... lider ni els gossos de casa em fan cas, decisions en prenem tots, des de el moment que estem aquí, i llum pos mira no, el que ens estalviaríem de fras., si fes llum.
Si algú utilitza tàctiques,medis o qualsevol argúcia, no descrita, fa trampes. es força senzill comprendre la diferencia....................
Quines collonades d'exemples pengeu aquí?.
un penal al futbol equival a abarrotar una manilla,... t'arrisques i si et fallen la perds, igual que el defensa que arrisca lluitant una pilota, si va un pel tard ...penal i a callar.
Cacharpes ha escrit:Quines collonades d'exemples pengeu aquí?.
un penal al futbol equival a abarrotar una manilla,... t'arrisques i si et fallen la perds, igual que el defensa que arrisca lluitant una pilota, si va un pel tard ...penal i a callar.
Ja se que creus que no entenc res de res, però en aquest cas es evident fa un renunci, calla, i fins que els contraris no el poden denunciar no diu res.
plana ha escrit:Cacharpes ha escrit:Quines collonades d'exemples pengeu aquí?.
Ja se que creus que no entenc res de res, però en aquest cas es evident fa un renunci, calla, i fins que els contraris no el poden denunciar no diu res.
Dons posats a exemples extranys el teu no es "manco", jo no he vist mai un jugador que desprès de fer penalti, (i no li sancionin....) vagi a l'àrbitre i li digui: ei tiuuuu ets ceg o què????... no veus que he fet penalti!!!!!. La trampa grossa es que vingui un "Guruzeta" i t'el piti tres metres fora l'àrea!!!!!!!
aisenyor...
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants