El meu és un vot una miqueta especial ja que l'ajuda està basada en robots i, avui per avui, malhauradament

, de robots només hi ha els meus (allò que va fer en Carles per la primera versió no mereix pas el nom de robot

).
En primer lloc, no crec que l'ajuda serveixi de res. Se n'aprèn jugant, rebent "bronques" més o menys amables, escoltant les explicacions ... i especialment dedicant-hi hores. Com diu la Sefa "Si a la facultat m'hi hagués dedicat ... no les veurieu passar!". Però mirant una ajuda automatitzada que en millor dels casos et dirà una frase simple de l'estil "tornem el pal al company ..."? Ho dubto molt.
Ara bé, si algú vol fer una ajuda no hi tinc masses motius en contra, al contrari, els meus robots esperen amb ànsia un rival robòtic

.
Pel que fa als Deeps fent d'ajuda ... doncs la veritat estic en un atzucac i com que no hi trobo sol·lució us agrairé els vostres comentaris sempre tant ponderats (o no!

).
Els Deeps són molt deterministes, davant de la mateixa situació sempre juguen igual (exemple de la Masos: amb As-petita sempre arrastren de petita). Detectar això no és evident, però si cada vegada amb les cartes a la vista pots preguntar-li què jugaria ... estas "despullant" totalment al robot. No és pas que siguin cap meravella, són "normalillos", simplement aprofiten els seus punts forts (memòria i concentració bàsicament) al màxim. I què voleu què us digui, jo els he fet perquè guanyin!!!

, no pas perquè perdin, de manera que donar més avantatges dels que ja ténen als humans ... doncs ni hablar
Em (què impersonal, oi això del "em"?

) proposen que facin només les jugades bàsiques (Destrumfar, TornarPal, coses així) ... però llavors l'ajuda serà (encara més) fluixa i per tant tothom pensarà "vaja bírria d'ajuda" i tampoc servirà de res.
O sigui, que no hi veig sortida

Fa dies que hi dono voltes i ja he trencat algún cor i tot ...
Necessito (necessitem) una

o millor, vàries
Apa, tingueu criteri