Piqué,
Aquest matí he llegit al diari que vostè no sabia que els passava als catalans, entenc doncs que vostè no ho és pas de català...
A veure, jo no puc pas parlar per tots els catalans, aixó del pensament únic ja sabem tots a qui correspon, peró si que em veig en cor de fer-li cinc cèntims de la meva modesta opinió al respecte.
Es queixava que duran la trista manifestació de divendres una part de la població els xiulava i insultava...Què volia? un visca Espanya? un visca el PP?
La pobra senyora Nadal plorava, tenia por que la linxéssin, diu, una altre càrrec la varen ingressar amb un atac d'angoixa, el senyor sirera estava indignat, francament, s'en poden anar tots a la merda!
No entenc com tenen el valor ni tant sols de sortir al carrer, tinc els meus dubtes de si poden dormir a les nits. El pitjor del cas, i aixó em posa els pèls de punta, és que es puguin arribar a creure les seves propies mentides.
Encara és hora de que cap partit ens mostri la seva solidaritat, vostè declara aixó i es queda tant tranquil, que potser son vostès les victimes? Que no en tenen prou amb la solidaritat de tot el poble de catalunya ha mostrat amb Madrid? No tenen vergonya i a més son uns cínics i em vé al cap altres qualificatius que prefereixo no dir.
En tinc els collons plens de genteta com vostè i tota la seva trepa de llepes i feixistes, n'estic fart de que em diguin assassí, jo no he matat mai a ningú, peró i el seu govern? Quan ha mostrat el seu govern la més mínima solidaritat amb el poble iraquí? A quans en pensen matar fins que trobin les armes de destrucció massiva?
Vostès es pensen que nosaltres som imbècils, que ens poden enganyar, que ens poden mentir, que ens poden sometre al pensament únic, que els que pensem diferent som uns elememts perillosos i que pel fet de dialogar amb qui sigui per tal d'assolir la pau entre pobles ja estem al costat del terrorisme.Doncs no piqué no, he plorat de rabia pels atentats i reconec un cert alivi, per malament que soni, quan s'ha sabut que no era ETA. No pas perquè tingui massa importàcia qui mati, sino pel us que vostè i la seva trepa de cabrons n'hagueren fet us.
Avui son eleccions, espero que el poble els posi al lloc que els hi correspon, i a veure si respectent la seva voluntat aquesta vegada.
Estic molt emprenyat, indignat i si jo hagues estat a BCN el divendres també hagues xiulat i insultat, quan gent com la seva pronuncia la paraula democràcia em venen ganes de vomitar, tots els partits catalans, tots, ense exepció eren a la manifestació, i ara la meva pregunta, perquè nomes els xiulaven a vostès? A veure si serà perquè el poble tenia la sensació que els hi feien la pua...
Apa siau!