Invitat Anònim,
La veritat es que la teva “opinió” m’ha deixat a quadres! T’ho ben asseguro...no sabria si definir-la com una oda a la mafalda i la rous (que de ser aixi seria la primera de una gran llista de persones que ho sota-signaria, no és cap secret que la rous és una amig@ i company@ que m’aprecio molt i que la mafalda és la meva
SuPerNeN@ - ButiParell@ i una gran i bona amiga que m’estimo) o bé el mes covard, maliciós i traidor intent (frustat) de fer quedar malament el Carles, que també és un gran i bon amic meu i de pas al ButiNET, perquè no oblidis que ell és la cara, el cervell i el cor del ButiNET que ha fet possible que ens hi englobem i ho disfrutem tots i totes i no començar donant les gràcies per aquí ho trobo lleig.....molt lleig!!!!
Vull resumir-ho en quatre punts bàsics:

En primer lloc t’aconselleria una lliçó de modals i educació nivell bàsic que no fan mal a ningú on apendries, entre altres coses, que en aquesta vida s’ha d’anar amb la cara destapada i llavors sí! Manifesta’t tant com vulguis i en la direcció que vulguis perquè les opinions són lliures...encara que els demés no les comparteixin.

En segon lloc no desmereixis un afalac i un reconeixement de mèrits a unes persones que se’l mereixen de veritat embrutant-lo amb desqualificacions a altres persones que, de ser una mica valent, les podies haver fet a la cara de l’interessat enlloc d’aquí públicament. D’aquesta manera almenys demostraries a part de que tens qllons un esperit més constructiu. Fer el que tu has fet no beneficia a ningú i que en canvi ens perjudica a tots.

En tercer lloc...on s’és vist parlar de grans i de plebe del Butinet?? Què o Qui carai són aquestes grans “estàncies” tant mal educades??Són de destrucció massiva potser?? on està la plebe tiranitzada per manca de saludo i totes akestes històries tant èpiques i rebuscades?? Vols dir que no se te n’ha anat la olla una mika? Vols dir que has anat a la mateixa trobada que la resta on la major part de les persones (ni plebes ni grans ni punyetes PERSONES) hem passat unes bones estones, ens hem contrat, ens hem conegut, hem cantat buti, hem conversat, ens hem destrumfat, hem conviscut, hem delegat, hem ballat, hem fallat, ens hem llegit el cartellet amb curiositat, hem carregat, ens hem abraçat, hem cantat copes...i ens hem trencat el cap pensant com cridar l'atenció del camarer per demanar-li un café a la barra??
Aps! I una cosa: el saludo es recíproc: tant hi ha d’aki a allà com d’allà a aki ... tu ja m’entens!

I per acabar...a quin col·lectiu representes quan titules la teva queixa com a “indignació col·lectiva”?? lo del principi no ho se pero segur que acaba amb “anónimos” estava pensant jo amb algo així com a agrupació de “maim’estàresbe” anónimos

o be “aprofitolaokasióperdesqualificaraquiempika” anónimos

o bé “tirolapedra&amagolamà” anónimos

o potser també “nom’enterodelapelicula” anonimos

...
No se si amb la millor intenció del món has començat agraïnt i felicitant la organització i a mig escriure t’ha posseït la mala pata i se te n’ha anat l’olla... m’agradaria pensar això i que potser només es que se t’ha oblidat signar amb l’enfadu del moment de indignació profunda envers algo que t’has imaginat però que tu veies molt real......espero que sigui així de veritat! Perque si la veritat es que t’has empescat una defensa que no calia l’has disfressat de reconeixement de mèrits incomplert i tot amb la única finalitat de desqualificar a una sola persona i a sobre no has estat prou valent per signar-ho o be intencionadament t’has amagat rera la roca de l’anonimat buscant la impunitat per continuar éssent un fals me’n dono de menys d’haver caigut en el parany d’haver malgastat el temps contestant a un covard mal intensionat.
Des d’aquí enhorabona a TOTA la organització, gràcies per tot el temps que ens heu dedicat desinteressadament – que ha estat moltíssim vist el bon resultat– felicitats als guanyadors (me moru de gelus

jeje) i... per suposat un plaer d’haver conegut a totes i cadascuna de les quasi dos-centes persones que hi hem participat!!
Una abraçada,
jiji / montse