Un experiment ...

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

Un experiment ...

EntradaAutor: DeepButi » 07 jul. 2004, 23:09

S'agafa un robot, es maquilla una mica perquè no s'el reconegui i se l'apunta al xat. Ja tenim el què jo anomeno un robot d'incògnit 8), un robot jugant al xat com si fos una persona humana.

Durant 6 mesos -19 de gener a 6 de juliol- es dedica a fer partides ... 2.006 partides per ser exactes ... i s'extreuen algunes dades:

* Per acabar 2.006 partides ha calgut començar-ne 2.927. Per tant, un 31.5% de partides no s'acaben. (Partida començada vol dir 'al menys un dat acabat').

* Marcador més bèstia: el 26-gener vaig perdre per 436-0
    Amb 100-0 fan (ells!!) buti, naturalment contrem ... ens recontren (!!) i naturalment fem St. Vicens. Ens guanyen de 21.
    També n'he guanyat una 322-19, no tant espectacular, però Deu n'hi do.

* La partida més curta (... de la història?): 0-144 en dues bases!! (sí sí, bases, no dats).
    El 26-juny un tal "elfollaputas" (amb aquest nick ja es veia que no podia acabar bé) em posa un robot de company (un robot de company a mi!!! :P :P), al primer dat recontra, a la primera basa no serveix ... i a la segona es veu que en tenia. Mentre jo encara ric, el meu company (els robots som realment ràpids!) li canta el renuncio.

* Més emocionant impossible: 16-febrer la única partida 100 a 100 ... i com que sóc així de xulo, vaig contrar (i guanyar).

* I més justet: En quatre ocasions he perdut 101-100 i no n'he guanyat cap 100-101, mecachis.

* Sessió més esgotadora: 114 partides seguides pel pont de St. Joan. Sort que sóc inasequible al desaliento.

* Nick més "promiscu": c.... amb 36 partides. Un tal o.... que li anava al darrera amb 34 ha desaparescut després del registre de nicks, probablement ara n'utilitzi un altre.

* Han jugat 2.915 nicks diferents, dels quals 410 no han acabat cap partida i 1.297 només una.

* Considerant els 61 nicks que han jugat al menys 10 partides, el rànking queda així:
      Medalla d'or: m.... 9 guanyades de 10 jugades (90.0%)
      Medalla de plata: n.... 10 de 12 (83.3%)
      Medalla de bronce: w...., l...., v...., g.... i m.... 8 de 10 (80.0%)
      Farolillo rojo: .... 1 de 10 (10.0%)

Premi limón: b.... 26.1% d'abandonades :roll:.

En total: 462 guanyades de 893 jugades (51.7%)
    * Per trobar un 100% ens en anem a:
    f....: 7 de 7
    C....: 6 de 6

* i per trobar un 0% a:
    ...., .... i ....: 0 de 5

* Considerant els 294 nicks que han jugat al menys 5 partides: 1.230 guanyades de 2.340 jugades (52.6%)

* El que us parla: 911 guanyades de 2.006 jugades (45.4%). Confirmat, el millor robot és en Bender: 87 de 168 (51.8%)

Ningú ha sospitat res, la veritat és que amb la de tios raros que hi ha al ButiNET :twisted:, més aviat he passat desapercebut.

Apa, tingueu manilles

PS. No cal que em busqueu, l'experiment s'ha acabat i me'n vaig de vacances ... després d'uns 30.000 dats, merescudes, no?.

fritz
Barretina
Barretina
Entrades: 360
Membre des de: 22 set. 2003, 12:01

EntradaAutor: fritz » 07 jul. 2004, 23:59

Deep,
Que vol dir que marxes de vacances? Ja pots tornar encara que sigui de la fi del món, casum dena.

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

bones vacances!

DeepButi
Barretina
Barretina

EntradaAutor: DeepButi » 08 jul. 2004, 12:22

fritz,
no no, jo no marxo de vacances (encara), el que ha marxat de vacances és el robot que ha estat jugant d'incògnit 8) en el ButiNET durant 6 mesos com si fos una persona humana.

Apa, tingueu manilles

CarlesG
Barretina
Barretina
Entrades: 164
Membre des de: 19 set. 2002, 14:03

robot

EntradaAutor: CarlesG » 09 jul. 2004, 09:38

Deep,

Desprès d'haver-nos pres el pèl, crec que ens hauries de dir el nic amb el que ha jugat el robot "maquillat".

CarlesG

DeepButi
Barretina
Barretina

EntradaAutor: DeepButi » 09 jul. 2004, 09:56

CarlesG,
de fet no ha utilitzat un únic nick sinò que ha arribat a fer-ne servir fins a 19 diferents :roll: ... pensa que era fonamental pel bon èxit de l'experiment que passes tant desapercebut com fos possible ja que si sabies que jugaves contra un robot ja no hauria estat una partida normal i jo volia saber què tal ho feien els robots en condicions absolutament neutres.

Ara sé "científicament" (abans ho sabia per "intuició" :P) que són "normalets" :wink: (per dir-ho suau) i que només guanyen al 45% dels jugadors del ButiNET. Em queda molt de camp per millorar-los :twisted:.

No era pas la meva intenció pendre el pèl a ningú, simplement analitzar el resultat dels robots, perquè les dades jugant sempre contra el mateix jugador que a més sap que és un robot no són pas gaire significatives. No he ridiculitzat ningú, no he fet públic cap resultat de cap nick (si algú vol els seus que m'els demani), ... Quan algú utilitza Internet per fer qualsevol activitat col·lectiva, ja assumeix que no coneix personalment l'interlocutor; que aquest sigui un humà o un robot no crec que afegeixi massa res.
Si tot i així hi ha algú que se sent ofés, li presento les meves disculpes.

Aprofito per donar alguna dada curiosa:
    * pitjor "ratxa": 12 partides seguides perdudes (dues vegades). Per desanimar qualsevol que no fos un robot.

* millor "ratxa": 10 partides seguides guanyades. I no va calguer "deseuforitzarlo".

Apa, tingueu manilles.

PS. El(s) nick(s)?: secret de sumari 8).

alp2500
Barretina
Barretina
Entrades: 709
Membre des de: 02 oct. 2002, 12:00

EntradaAutor: alp2500 » 10 jul. 2004, 09:14

Deep passarell quan parles dels robots i dius:

Ara sé "científicament" (abans ho sabia per "intuició" ) que són "normalets" (per dir-ho suau) i que només guanyen al 45% dels jugadors del ButiNET.

Home Deep normalets, normalets que vols que et digui em botifarra han de millorar una miqueta perquè aixó de sortir d'as de cara quan es te el rei en botifarra a mi em fot una mica de mal

vinga Deep estirat una miqueta i diguens el nom del robotillos home ara ja han jugat amb la gent i si vols tornar experimentar nomès has de canviar el nom i ja esta

una abraçada

a reveure

psc

DeepButi
Barretina
Barretina

EntradaAutor: DeepButi » 15 jul. 2004, 10:39

Una dada que m'han demanat. El robot d'incògnit:

* ha jugat un 59.5% de partides obligades i un 40.5% de partides lliures (no és que n'hi hagi més d'obligades, és que l'algorisme de decissió de a quines partides s'apuntava les afavoria)

* ha guanyat el 42.3% de les obligades i el 48.8% de les lliures.
Possibles interpretacions:
    a) els jugadors lliures són més fluixets :P :twisted: :P :twisted:
    b) a les partides lliures jugar obligat és rendible :roll: :?: :roll: :?:
    c) les estadístiques es poden interpretar com et doni la gana :!: :D :!: :D

I un petit rècord curiós:
* el 8 de maig va fer 6 partides seguides amb els mateixos jugadors.

Seguiremos informando

Visitant

EntradaAutor: Visitant » 16 jul. 2004, 14:50

deep diu:

ha jugat un 59.5% de partides obligades i un 40.5% de partides lliures (no és que n'hi hagi més d'obligades, és que l'algorisme de decissió de a quines partides s'apuntava les afavoria)

* ha guanyat el 42.3% de les obligades i el 48.8% de les lliures.
Possibles interpretacions:
a) els jugadors lliures són més fluixets
b) a les partides lliures jugar obligat és rendible
c) les estadístiques es poden interpretar com et doni la gana possibles interpretacions:

tinc unes preguntetes

1.-ell jugadors eren del mateix nivell?
2.-els que entren lliure no podrien jugar oibligats (res el meu cas per poder carregar)
3.-l'estadistica no deixa d'eeser 4 numeros que cadascu els intepreta com vol

moltes gracies
a REVEURE`
psc

DeepButi
Barretina
Barretina

EntradaAutor: DeepButi » 16 jul. 2004, 16:13

psc ha escrit:1.-ell jugadors eren del mateix nivell?

estem parlant de 2.006 partides, el robot s'apuntava sense considerar qui l'invitava o qui hi havia a la partida, és a dir, no triava pas amb qui volia jugar i amb qui no ... per tant a priori s'ha de suposar que li tocaven jugadors de nivells "standard ButiNET", vulgui dir això el què sigui, tant a les partides lliures com a les obligades.
psc ha escrit:2.-els que entren lliure no podrien jugar oibligats (res el meu cas per poder carregar)

sí, evidentment. El cas més clar és el propi robot que, per molt lliure que sigui la partida, juga obligat (estricte).
psc ha escrit:3.-l'estadistica no deixa d'eeser 4 numeros que cadascu els intepreta com vol

"Mentides, Grans mentides i Estadístiques" - Churchill (em sembla).

Apa, tingueu manilles

alp2500
Barretina
Barretina
Entrades: 709
Membre des de: 02 oct. 2002, 12:00

EntradaAutor: alp2500 » 17 jul. 2004, 22:00

Deep jo " a lo mio" quan dius:

estem parlant de 2.006 partides, el robot s'apuntava sense considerar qui l'invitava o qui hi havia a la partida, és a dir, no triava pas amb qui volia jugar i amb qui no ... per tant a priori s'ha de suposar que li tocaven jugadors de nivells "standard ButiNET", vulgui dir això el què sigui, tant a les partides lliures com a les obligades.

pregunteta:
1.- A les partides privades no entra si nó està convidat, correcte
per tant ja no estem parlant del nivell standard butinet sinó del nivell standard de jugades publiques del butinet

en quand quan dic:

els que entren lliure no podrien jugar obligats (res el meu cas per poder carregar) m'expreso malament vull dir que els obligats amb anims de carregar entren a les partides com a lliures , per tant si es el meu cas que les perdo totes aixo fa que l'estadistica es vegi perjudicada ,

vinga una abraçada

psc

DeepButi
Barretina
Barretina

EntradaAutor: DeepButi » 18 jul. 2004, 11:15

Alp2500 ha escrit:si es el meu cas que les perdo totes aixo fa que l'estadistica es vegi perjudicada

:P :twisted: Com que només vas "picar" una vegada, no pateixis, només vas afectar l'estadística en un 0.05% ... i ... qui sap?, potser la vas guanyar i tot, no? :twisted: :P

Apa, tingueu manilles (i a veure si arribo als 200 i desapareix aquesta barretina horrible ... qui sap què em depararà el missatge 201? :roll:)

DeepButi
Barretina
Barretina

EntradaAutor: DeepButi » 20 jul. 2004, 10:29

Més dades que m'han demanat:

Com es fa trumfo?
    Pal directe ..... 24.6%
    Buti directe ..... 5.1% Total directe 29.7%
    Pal delegat .... 64.4%
    Buti delegada .. 5.9% Total delegat 70.3%

Total pal ..... 88.9%
    Total butis .. 11.1%

Com es pot veure, hi ha tantes butis directes com delegades; com que hi ha molt més delegat, resulta que són més freqüents les butis entre els directes (17.2%, aprox. 1 de cada 6) que entre els delegats (8.5% aprox. 1 de cada 12).
No sé massa bé com interpretar-ho, jo m'esperava el contrari (per allò de "amb 3 de cada, buti" tot i que com ja he explicat en altres foros em sembla un absurd).

La llegenda urbana "es fan més oros" és radicalment falsa 8). Els quatre pals es reparteixen igual, entre el 21.9% i el 22.6%, diferència no significativa. Les "copes lanena" tampoc sembla que es notin :wink:.

Estem parlant de 28.608 dats ... prou significatiu diria jo.

Apa, tingueu manilles.

Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Bing [Bot] i 5 visitants