Nova versió

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
lluisa
Contro
Contro
Entrades: 7
Membre des de: 28 set. 2005, 19:39

Nova versió

EntradaAutor: lluisa » 29 set. 2005, 19:29

Com es descarrega la nova versió si no en tinc cap altra d'instal·lada (és el primer cop que en descarrego una). I després per instal·lar-la i entrar-hi? M'ho podeu explicar pas a pas, sisplau?

mafalda
Botifarra
Botifarra
Entrades: 140
Membre des de: 22 set. 2002, 21:21

nova versió

EntradaAutor: mafalda » 29 set. 2005, 21:28

Hola lluisa: Nomès has d'entrar a la web i a la dereta tens la opció de descarregar la versió actual de Butinet. Cliques i es fa tot sol, nomès quan et demani si obrir o guardar selecciones guardar. I llestos. Quan acava ja et surt el icone de Butinet a la pantalla, nomes has de clicar demunt per obrir el joc.
mafalda

lluisa
Contro
Contro
Entrades: 7
Membre des de: 28 set. 2005, 19:39

EntradaAutor: lluisa » 30 set. 2005, 18:26

S'ha de baixar també el mini?
Jo he baixat les dos coses i quan hi entro em posa connectat però després em posa desconnectat.

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 03 oct. 2005, 16:20

Hola Lluisa !

Per entrar al ButiNET necessites qualsevol de les versions disponibles a la web, tant la mini com la "sencera".

Un cop baixada al teu ordenador, tens que instalar el ButiNET, i tot seguit, quan l'obrís, ell sol comprovarà si es al última versio, i si no ho es s'actualitzara.
Per tant, ni que et surti "ButiNET updater" i uns quants numeros, tu deixa'l fer, quanacavi t'obrirà el ButiNET amb normalitat.

Adeu !

Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 17 visitants