Els comentaris d'en Quiquet sobre les xerrades fora de partida em van semblar molt ... com ho diria ... "a l'ordre del dia", i a base de jugar i xerrar he vist també que hi ha altres divergències de gustos (o motius pels quals la gent es connecta) pel que fa al xat de dins la partida.
He vist comentaris com "quina partida més aburrida ... ningú diu res

És veritat, la butifarra la va crear un mut i el seu company era sord, però què en penseu vosaltres?. És veritat que no s'ha de dir absolutament res? no és cert que en les partides reals la veritat és una altra? comentem la jugada i fins i tot parlem d'altres coses mentre juguem.
Hi ha algú que hagi arribat al bar i no hagi dit ni hola, hagi jugat sense comentar la jugada o, simplement s'hagi immutat a dir "mmm, hola" i, després "mmm, adeu"?.
A mi, personalment m'agrada connectar-me perquè, apart de gaudir amb aquest magnífic joc, també m'agrada conèixer gent i xerrar (potser perquè estant tan lluny no puc fer-ho gaire sovint). I, a més, penso que no hi ha altra manera per aprendre que comentar la jugada un cop acabada. Altres vegades la partida és, simplement, una excusa qualsevol per xatejar amb un fil argumental fàcil de seguir per tots, i això també m'agrada.
I, simplement, tinc curiositat per saber cuanta gent es connecta per un motiu o per un altre.[/b]