L'arrastre en el sistema lliure

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
abril74
Barretina
Barretina
Entrades: 323
Membre des de: 09 oct. 2004, 20:08

L'arrastre en el sistema lliure

EntradaAutor: abril74 » 09 feb. 2006, 21:31

...
abril74 l’ha editat per darrera vegada el dia: 27 ago. 2008, 01:05, en total s’ha editat 1 vegada.

Quiquet
Barretina
Barretina
Entrades: 165
Membre des de: 18 set. 2002, 15:55

EntradaAutor: Quiquet » 10 feb. 2006, 13:28

Apart de que jugar amb el Deep i la Sefa sempre es un plaer, ..............sobretot si els guanyes…………………….
I de que sense manilles ningú guanya, meno sense manilles ni asos ni cartes fermes, va per posar-ho una mica mes dificil.
El que no hem convenç es que dius que la lliure introdueix variants en el joc molt mes amplies. Pos home si el parxis es jugues amb sis fitxes i en contessis 40 en vers de 20 pos potser tindríem tb variants mes amplies i així en qualsevol joc.
El que t’agradi mes el tennis sobre terra batuda que sobre herba, per a dir quelcom, pues esta molt be, per això cada campionat i cada participant en el campionat sap en quin terreny jugarà. I els uns defensaran aferrissadament l’herba i els altres la terra batuda. Però tots els jugadors jugaran amb raqueta i puntuaran de la mateixa manera, imagina que un dels jugadors digues , i fes, que els seu camp fos mes petit o que les ratlles de fons estiguessin mes endavant .
La discussió Lliure i Obligada es de les mes velles del butinet, potser per que va ser el Butinet qui la va posar sobre la taula. No es pas ara que trobarem el camí per posar-nos d’acord i tots dos sabem que quan juguem un amb l’altre jugarem amb l’estil que es proposi i que tots dos estarem oberts a jugar l’estil de l’altre.
Si els contraris surten d’as i jo, segon, en tinc dues d’onze els lliures la posareu i els obligats “sense carrego” no. I no pas perquè sigui una bona o mala jugada, no pas, sino per que així ho diuen les normes de l’obligada sense carrego. De fet jugant lliure jo posaria el cavall..........................
Com a defensor de l’obligada sense carrego, faltaria mes, crec que aquesta dona mes opcions als jugadors que tenen mes control sobre les cartes que dominen i les diferents situacions de joc per contra et puc admetre que li treu espontaneïtat, que li treu bojeria, la clàssica jugada dels lliures de posar el 12 a la sortida de nou del enemic ................................. tenint-ne mes............... Sincerament, es la meva opinió, enganyeu al enemic però tb al amic, però això son opinions.
No hi donem gaires voltes, malauradament no te remei, ja ho hem provat.
Ara, cap de les dues es millor que l’altre, ho acceptem i disfrutem-la.
Amb l’unic inconvenient de que si mai venen els marcians i els hi volem ensenyar a jugar a la Buti, els hi haurem de dir primer de tot que hi ha dues modalitats de buti i que juguin a la que mes els hi agradi.
No cal pas resucitar amb el acopdegarrotix oi?

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 10 feb. 2006, 13:33

Quiquet ha escrit:De fet jugant lliure jo posaria el cavall..........................

Em quedo amb aquesta frase :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

culdetaverna
Botifarra
Botifarra
Entrades: 119
Membre des de: 29 oct. 2005, 17:55

EntradaAutor: culdetaverna » 10 feb. 2006, 21:29

Abril74 ha escrit:Evidentment que si es té la seguretat que el porta el company no arrastraré

Peró jugant lliure mai ho pots saber amb seguretat, no?

Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants