Per que no em deixa publicar com a Topo??? Si estic registrat.
En referència a l' "engany", cal dir, que normalment la gent que el practica i té més exit, és aquella que normalment juga sempre amb el mateix company, o amb gent de la qual conegui que conegui la forma de jugar. Com deia Mav: "Jo quan Àspar tira una carta, ja se el que té", i deixant de banda l'exageració, no deixa de tenir una certa part de raó ja que la butifarra és un joc d'atzar però sempre limitat per unes regles, les quals fan que l'aletorietat del joc és redueixi. Dit d'una altra manera, a mesura que el nivell dels jugadors puja, el número de jugades "diferents" també es redueix, amb el que al final, podem arribar a reduir moltíssim el marge de variants. A més, si a aquest factor li afegim que la gent normalment juga sempre amb els mateixos, el marge d'engany de cara al company és mínim, tot el contrari pel que fa en vers els contrincants.
Pel que fa a la Moderna, el que cal aclarir, és que la informació és més gran, pel que fa al aprofitament de les cartes quan son bones, ja que és molt més fàcil cantar una butifarra quan potser no ho tens tot. També és cert, que amb Tradicional, hi ha aquest intercanvi d'informació si les cartes són dolentes, però cal deixar clar, que això també passa amb la Moderna, i per tant, s'aprofita dos cops més l'informació.
Pel que fa als canvis, entre Moderna i Tradicional, el que no es pot fer és utilitzar la Moderna sense haver parlat prèviament amb el company sobre quan fer els canvis. (no cal SMS)

.
Té un gran inconvenient, que el contrari sàpigui la tàctica que utilitzes i et contrin més vegades, però per això tb hi ha remei.
continuarà...