PARTIDES QUE NO S'ABABEN!!!

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
frobenius
Contro
Contro
Entrades: 3
Membre des de: 06 jul. 2006, 02:52

PARTIDES QUE NO S'ABABEN!!!

EntradaAutor: frobenius » 16 feb. 2007, 21:20

Bones botifarreros!!!!

estic fart de la gent que no acaba les partides.

Cada vespre em conecto al butinet i per aconseguir acabar una partida, abans n'he de començar 2,3 o fins i tot 4, si abans no he perdut la paciència!!! Trobo que això és realment un problema que té el butinet. És a dir, permet que la gent pugui abandonar les partides impunement. A vegades hi ha qui li cau la conecció, però et trobes massa sovint amb qui abandona una partida quan comença a perdre, o quan no li agrada el seu company...

M'imagino que no deu ser fàcil implementar una solució a aquest problema, però el meu suggeriment és el següent:

"Cada usuari del butinet hauria de tenir assignat un valor que descrigui si el jugador és de fiar o no. Per exemple, el nombre de partides abadonades dividit pel nombre de partides realitzades. Aleshores aquest valor:

- o bé, hauria de ser públic permeten als altres jugador identificar els jugadors poc fiables i conseqüentment decidint si volen o no volen deixar-los jugar a les seves partides,

- o bé, el mateix sistema podria de penatilzar aquells jugadors amb un index de partides abandonades massa alt, per exemple, no deixant-los jugar durant uns dies.

Altres solucions podrien ser que en comptes de valorar el nombre de partides abandonades en relació a les jugades, podria simplement tenir-se en compte el valor absolut de partides abandonades. Per exemple, cada deu partides abandonades 3 dies sense butinet"

Bé, suposo que fer això deu ser un pal, i que potser la proposta és una mica nazi!!! En el sentit que imposa castigs etc,etc... D'altra banda, tampoc deu ser sencill establir el mecanisme pel qual s'identifica quan un jugador abandona una partida.

La veritat però, és que toca molt els nasos la gent que abandona les partides i estaria molt bé trobar-hi una solució.

En qualsevol cas, espero que la meva proposta provoqui almenys alguna reflexió sobre el tema.

Moltes gràcies

Fro

Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants