sortida d'As de trunfo

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
fritz
Barretina
Barretina
Entrades: 360
Membre des de: 22 set. 2003, 12:01

EntradaAutor: fritz » 28 gen. 2005, 21:47

Reholes,
wop, no era a la primera jugada que entra la compi, no recordo les jugades anteriors, ja m'hi fixo, però no tant. Per tant jo no tinc cap més manilla que la de trumfo i ella tampoc té res més, si no recordo malament a baix fem les dues bases de trumfo peladetes. El que és segur és que tampoc té joc per arrastrar, de fet no és extrany, contrats a directes i no recontrem, una vegada fa una base , si no recordo malament d'as, poca cosa més podem tenir, això per la morfeo no té cap importància però, ella arrastra sempre!!! i no recordo que en sortissim amb els peus gaire aixuts de la contrada en qüestió...

Bromes a part, aprofito per fer esment de l'aportació d'en? la? abril 74, que celebro molt d'altre banda perquè enceta un tema molt interesant que jo posaria a tàctiques avançades, i és el següent: Sempre s'ha d'arrastrar?

alp2500
Barretina
Barretina
Entrades: 709
Membre des de: 02 oct. 2002, 12:00

EntradaAutor: alp2500 » 29 gen. 2005, 14:50

Fritz perdona que sigui tant perapunyetes, pero noi ara que els foros estan una mica animats hem de fotre canya,

A veure si ho entenc ,

Has fet trunfo amb 6 d'un pal i 2 cartes de cada dels altres? ostres no es millor delegar amb aquestes cartes,??

a reveure

psc

fritz
Barretina
Barretina
Entrades: 360
Membre des de: 22 set. 2003, 12:01

EntradaAutor: fritz » 29 gen. 2005, 19:14

Estimat i benvolgut Pere (punyetes),
Si que tenia un semi, casi bé mai faig trumfos amb dues de cada, el que no entenc és quina importància té en la jugada exposada...Parlem de si arrastrem d'as o si teniem joc per fer-ho?

alp2500
Barretina
Barretina
Entrades: 709
Membre des de: 02 oct. 2002, 12:00

EntradaAutor: alp2500 » 29 gen. 2005, 22:20

Fritz Company com veig que aquesta jugada dependrà sempre del resultat que obtinguis,llavors estarà ben feta o mal feta segons els punts que guanyis o perdis ,per tant com no ens possarem mai d'accord, nomès per tocar una mica el boraviu

apa a reveure

Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 26 visitants