Holesssss
noi_bo et prenc la paraula i segueixo amb el tema q vas plantejar al començament.
Crec q escriure correctament, ja sigui el català o qualsevol altre idioma, és prou interessant, però penso tb, q estàs una mica equivocat al voler aplicar-ho al butinet, ja q en el món dels xats, s'ha creat un nou llenguatge propi, prou interessant també i, vist des d'aquesta perspectiva, no sé si escriure correctament, seria fer faltes "xatils" jajjajajaja.
Només em sabria greu per aquelles persones que volent escriure correctament, se'ls hi escapi algún "nuse", pensant q és correcte, però és una cosa q cadascú s'ha d'assabentar per la seva banda, ja que cada cosa té el seu lloc, no?. Si el teu, diguem-li neguit, és en aquest sentit, crec q tens la batalla perduda, no es pot aprendre tot d'un únic lloc.
Ara, si algú s'ofereix per donar les classes... m'apunto jeje q jo sóc, com la majoria, de les q posem nuse, tot i que, a mi em costa agafar moltes abreviatures, un dia vaig quedar no esgarrifada, sinó
MERAVELLADA, de totes les que es poden fer en una sola frase, a vegades m'ho prenc com un repte i tot... jajjaja ja veus !!!
Fins aviat,
annes