A pams ...
A quina puntuació la sort deixa de pesar?
No crec que aquesta pregunta tingui resposta fàcil ni clara. Entre altres coses perquè la manera de jugar canvia. La puntuació afecta a com jugues, per tant si jugues "tendent a infinit" aquest element desapareix ... la qual cosa em sembla incorrecte, jo ho considero part del joc.
Puc donar-te una dada que no sé si serveix de res ... per probar les noves versions (no públiques) dels robots, el jefe ens fa jugar milers de partides contra la versió standard que es reparteix amb el ButiNET.
Som francament ràpids

, abans feiem 1.000 -sí, partides complertes a 101 punts- per minut, ara tardem una miqueta més perquè
pensem :twisted:
Si els canvis són bons, hem de guanyar més del 50%, sembla clar, oi?
Bé, les gràfiques no s'estabilitzen en cap de les proves que hem fet fins com a mínim les 5.000 partides!!!! En alguns casos fins a les 10.000
Vol dir això que hauries de jugar partides a mig milió de punts
Ni idea!
Perquè no ens agraden les partides llargues? Personalment puc jugar 8 o 10 partides seguides encantat de la vida ... però la
mateixa partida contra la
mateixa parella durant 4, 5, 6 hores???? Insoportable! Quin rollo! Contraria amb una Sota i un As! Botifarra amb tres Reis ... qualsevol cosa amb tal de perdrel's de vista!
I insisteixo: la puntuació marca la forma de jugar, això forma també part del joc i no m'agradaria perdre-ho.
Apa, tingueu (milions de) manilles.