Sobre ... els espectadors a les partides

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

Sobre ... els espectadors a les partides

EntradaAutor: Carles » 19 des. 2007, 09:59

Hola !

Doncs això, pregunta sobre els especadors de les partides. Partint de la base que es podran desavilitar, la pregunta es:
- Que aquests només pugin veure la basa en joc.
o
- Que pugin veure la basa, i les cartes d'un dels jugadors.

Que en penseu ?

Adéu !

bruixeta
Barretina
Barretina
Entrades: 205
Membre des de: 18 set. 2002, 20:35

EntradaAutor: bruixeta » 19 des. 2007, 10:03

hola
A mi m'agradaria poguer entrar a veure la partides, pero evidenment sense veure les cartes dels que juguen, nomes les cartes jugades.
I si es posible una vegada has deixat entrar algu dins la partida ,que tinguesis l'oprtunitat de poguerlo fer fora l'espectador.
bruixeta l’ha editat per darrera vegada el dia: 19 des. 2007, 10:43, en total s’ha editat 1 vegada.

BET
Barretina
Barretina
Entrades: 515
Membre des de: 13 gen. 2003, 21:38

EntradaAutor: BET » 19 des. 2007, 10:19

Don jo estic d’acord amb veure les partides però també en veure les cartes dels jugadors, ja que penso que si no veus les cartes dels jugadors ,quin significat te poder veure nomes les bases?

Per exemple: si vols aprendre millor veure totes les cartes no?
I si et vols distreure encara mes


Es clar que això implica ser mut o no tenir opció a dir res dins la partida


BET

josep1945
Barretina
Barretina
Entrades: 872
Membre des de: 06 oct. 2005, 17:54

EntradaAutor: josep1945 » 19 des. 2007, 10:54

Espectadors:

Per veura les bases que es juguin i amb ip externa diferent de qualsevol dels 4 jugadors.

I que no puguin dir rés al xat de la partida, mentres la mà estigui en joc. Es a dir, entre el recullir l'ultima basa i donar la següent ma, o bé al finalk de la partida.

I que es puguin, tant fer fora, com impedir (deshabilitar) l'entrada d'espectadors.

També crec que tothom (els 4 jugadors) ha d'estar-hi d'acord.

DiaBLiLLo
Recontro
Recontro
Entrades: 34
Membre des de: 14 abr. 2004, 22:42

EntradaAutor: DiaBLiLLo » 19 des. 2007, 12:11

La meva opinió seria implementar una opció per escollir on es permeti o no espectadors, que aquests no puguessin dir res a la partida i que veiessin la basa i les cartes d'un dels jugadors.

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 19 des. 2007, 12:33

DiaBLiLLo ha escrit:La meva opinió seria implementar una opció per escollir on es permeti o no espectadors, que aquests no puguessin dir res a la partida i que veiessin la basa i les cartes d'un dels jugadors.

Coincideixo però amb més condicionants: privats deshabilitats, automàticament al carrer si canvien de finestra (només ens faltarien els mirons dient per MSN el què tenim ... el informat no tindria perquè canviar de finestra, només mirar el MSN i ni tant sols es posaria en cursiva!) ... no sé si em deixo algo ...

peach
Barretina
Barretina
Entrades: 381
Membre des de: 27 juny 2004, 21:12

EntradaAutor: peach » 19 des. 2007, 13:04

En altres jocs quan un crea partida en la q estaran permés els espectadors surt un petit icono així la gent q entra ja sap q podrà haver-los.

fritz
Barretina
Barretina
Entrades: 360
Membre des de: 22 set. 2003, 12:01

EntradaAutor: fritz » 19 des. 2007, 19:49

Carles ha escrit:- Que pugin veure la basa, i les cartes d'un dels jugadors.


Aquesta opció és la que més m'agrada. Un dubte, suposo que només es podrien veure les cartes del creador ja que seria ell el que tria si es pot veure la partida o no.

batet
Barretina
Barretina
Entrades: 184
Membre des de: 14 set. 2003, 21:53

EntradaAutor: batet » 19 des. 2007, 20:14

Que pugin veure la basa, i les cartes del que convida només per no crear conflictes amb possibles espies amb el msn.

Els convidats sempre muts.

Com que normalment només deixarem entrar a coneguts , poguera fer una llista de 3 o 4 que puguin entrar a la partida de visitants sense demanar permís.


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 49 visitants