I els
perquès on són? eh?
Arrastrar havent contrat és una cosa que no m'ha agradat mai. Si el company té semifallo d'alguna cosa li fa una gràcia tremenda. En aquest cas per demostrar que tinc bó i que no és un contro desesperat no cal en absolut.
Però el meu greu problema amb aquesta ma és ... i si entra el company què? Com que jo tinc les dues Manilles i els dos Asos ... tinc números perquè m'obri precissament l'únic pal que no vull: l'oro!!
Per tant, res d'arrastrar, no fos cas que entrés el company

.
Mirat ara fredament, faria Manilla, Manilla i Sota d'oro. Com tothom al ButiNET ja deu saber, i en qualsevol cas el meu company sí que ho té clar, la sortida de Manilla amb Manilla-Rei la considero una de les pitjors possibles ... per tant tindrà claríssim que tinc els dos Asos (i no pas Manilla-Rei) i apretarà el que més li convingui.
Però allà en calent ... ho vaig fer tant malament com sé. Vaig pensar ... de què serveix que toqui qualsevol dels dos pals si tampoc podré tornar-li ni fer-lo entrar? Si toco l'oro m'exposo a que es donin algún descart i em fallin alguna cosa.
Pensament una mica absurd, d'acord, perquè amb dues cartes de cada pal, difícilment tindran semi ... però mira, tú, és el que em va sortir en aquell moment.
I si no agafo gaires figures (normal) ... doncs ja les fallaré. L'As de trumfo segur que és a Est i tampoc l'agafaré mai ...
De manera que em vaig fer les dues Manilles, els dos Asos i vaig tocar l'oro.
Ironies de la vida ... Nord porta Manilla d'oro i As de copa! L'As d'oro és a Oest, intocable.
Vaig fallar un tercer basto que va caure sencer, però es van escapar les figures d'espasa (alguna en podíem haver agafat) i d'oro (aquestes es salvaven de totes totes).
El que em va saber greu va ser no pendre el Rei de trumfo, perquè quan van arrastrar i vaig veure l'As de Nord ...

.
Tal com estaven les cartes, hauria estat el mateix sortir d'oro d'entrada, ja que Nord hauria sortit de Rei de basto.
És curiós com es cometen errors d'avaluació. Tenia tant bó que em va semblar que no calia fer virgueries ... i total ens van sobrar 3 punts!!!
Ja m'hi fixaré més

.
Tingueu manilles.