canvi de parella, ummmmmmm

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
fritz
Barretina
Barretina
Entrades: 360
Membre des de: 22 set. 2003, 12:01

canvi de parella, ummmmmmm

EntradaAutor: fritz » 08 nov. 2003, 19:00

Bones Carles, d'entrada felicitats, el butinet ès genial.
He notat que ultimament, i per poguer acabar una partida, nomes jugo amb coneguts ( no necessariament en persona ).
Quan jugo en "viu" el que ens agrada fer amb els amics ès el que nosaltres anomanem la "roda", o sia, tots contra tots...ès la manera de fer tres partides i alhora amb tres companys diferents, sé que això ès posible al butinet peró has de sortir de la partida i tornar a crear i tornar a convidar...
Per tant la meva proposta ès la seguent:
Seria molt complicat poguer canviar de parella sense sortir de la partida?


Res més, gràcies per endavant.


fritz

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 12 nov. 2003, 13:23

Hola fritz !

La idea es bona ...... gràcies.

El problema, es que no a tothom li agrada anar canviant de parella (jo soc motl poc promiscu botifarrament parlant, no m'agrda jugar amb desconeguts de parella amb que no se hi puc confiar).

Per tant, a l'hora de crear la partida, es tindria que deixar clar, si els equips son aleatoris i variables o fixos, de la mateixa forma que dius que sigui obligada o lliure.

A veure si per la pròxima versió ho puc fer.

Adeu !

morfeo
Barretina
Barretina
Entrades: 164
Membre des de: 18 set. 2002, 18:02

EntradaAutor: morfeo » 12 nov. 2003, 16:03

Hola.
El que diu el fritz jo ja m´hi he trobat alguns cops, normalment funciona de la següent manera:
Monto una partida i convido a tres coneguts dels que normalment juguem sempre junts.Llavors diem mira i per que no fem una roda?,tres partides i canviar de parellas, o sigui que no es jugar amb desconeguts sino canviar de parella entre cuatre que ens avenim i acostumem a jugar uns amb els altres.
De totes maneres la cosa no es pas tan complicada, de fet es sortir i tornar a crear i convidar als mateixos i anar rodant. 8) 8)
Com que ja hem quedat d´acord no hi ha problema. :wink:
Avui tinc el dia de escriure als foros :lol:
Apa no dono mes la tabarra.
A guanyar forces partidesssssss.

larvi
Botifarra
Botifarra
Entrades: 103
Membre des de: 20 des. 2002, 02:38

EntradaAutor: larvi » 21 nov. 2003, 21:32

estic d'acord, aixo esta b, tot lo que sigui noves experiencies,(encara que sigui sexe encubert, :shock: :D :P :twisted: :shock: :D joujoujuojjuou) esta b i ajuda a coneixens mes , coi :wink:

P.D.festeta i xerinolaaaaaaaaaaaaaaaaa, joujojuo


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 127 visitants

cron