mireu

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
fritz
Barretina
Barretina
Entrades: 360
Membre des de: 22 set. 2003, 12:01

mireu

EntradaAutor: fritz » 14 gen. 2004, 20:36

El Parlament Europeu ha començat a publicar en català una revista informativa en paper. Es publica en les llengües oficials de la
Unió Europea, i en català. La nostra llengua és, doncs, l' única
llengua no oficial de la Unió Europea en què disposem d'aquesta revista.
No cal ponderar com aquesta reeixida és important en molts d'aspectes.

Evidentment, no ha agradat gens ni mica al "Gobierno Español".

Per tant,seria interessant que el nombre més gran de nosaltres s'hi
subscrivís.
ES GRATUITA. No costaria gaire que el nombre de subscripcions en català superés el nombre de subscripcions en castellà.

Molta gent s'ha subscrit ja i EN UN MINUT HO FAS. Es recomana que feu servir l'adreça electrònica, que l'extengueu al màxim de persones possible...
Europa a debat és una publicació del Parlament Europeu que, des
del juny passat i a partir d'una iniciativa conjunta dels eurodiputats catalans, s'edita també en català (fins ara només s'editava en els 11 idiomes oficials de la UE).
Si els serveis de premsa del Parlament Europeu reben moltes demandes de subscripció a aquesta publicació en la nostra llengua, no tindran l'excusa de deixar d'editar-la en català. A més, els donarem
una altra prova de la força que té la nostra reivindicació del català com
a llengua oficial a la UE. Per subscriure't, el més ràpid és fer-ho per
internet a l'adreça (el formulari està en anglès):

http://www4.europarl.eu.int/press/main/mailing_reg.cfm

Féu córrer l'e-mail.
fritz l’ha editat per darrera vegada el dia: 22 gen. 2004, 21:12, en total s’ha editat 1 vegada.

Chema
Contro
Contro
Entrades: 17
Membre des de: 20 set. 2002, 01:07

EntradaAutor: Chema » 14 gen. 2004, 22:09

:shock:

:?

alp2500
Barretina
Barretina
Entrades: 709
Membre des de: 02 oct. 2002, 12:00

EntradaAutor: alp2500 » 14 gen. 2004, 22:48

fritz company si-us-plau politica al butinet no gràcies, ostres que prou complicada esta la vida que tinguem que parlar de coses tant rares com la política

vinga una abraçada

psc

fritz
Barretina
Barretina
Entrades: 360
Membre des de: 22 set. 2003, 12:01

em sap greu Alp

EntradaAutor: fritz » 16 gen. 2004, 16:37

bones, no volia molestar ningú, vaig optar per penjar aquesta carta al forum degut als comentaris que es feien al xat...
el que si tinc clar es que no penso discutir amb ningu, i menys per politica, dir tambe que abans de penjar-la vaig parlar amb una @ i la seva contesta va ser que els forums eren lliures, per tant, ho he fet i ja esta, aqui queda i cadascu faci i digui el que cregui convenient.
Alp, moltes gracies per almenys donar la teva opinió.


fritz

alp2500
Barretina
Barretina
Entrades: 709
Membre des de: 02 oct. 2002, 12:00

EntradaAutor: alp2500 » 16 gen. 2004, 22:27

Ostres Fritz jo tampoc volia ferir sensibilitats dien que el parlar de politica en els foros es 0n terreny perillos


pèrillos perque dintre del colectiu del butinet pot èsser que hi hagi gent de molts llocs amb idees politiques totalmente oposades per aixì et deia que millor no parlar de politica

Fritz quan dius

els forums son lliures, per tant, ho he fet i ja esta, aqui queda i cadascu faci i digui el que cregui convenient.

també pots esperar una respecta convenient de cadascu

psc


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 38 visitants

cron