3-3-3-3!!!!

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
Decan Demore

3-3-3-3!!!!

EntradaAutor: Decan Demore » 09 abr. 2004, 23:43

Hola, nois!

Sóc nou, en això de lfòrum, no sé si és gaire popular... :D

M'he trobat molts cops que un company amb 3333 em canta buti (de vegades delegat, però, a voltes, directe!) sense tenir el mínim teòric ( 2 manilles i as) El cas directe el trobo molt dur, però el delegat m'oferix dubtes. Canto buti, com a norma general? Canto el pal que tinc manilla o la més alta?

No sé si és una qüestió de tàctica avançada, però vaja...

a veure si algú m'ajuda!!!

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 12 abr. 2004, 20:53

Copes! amb 3-3-3-3 sempre copes.

Tingueu manilles (de copes si s'ha de triar)

DeepButi
Barretina
Barretina

EntradaAutor: DeepButi » 15 abr. 2004, 11:59

Decan Demore,
com que et deus pensar que va amb conya ... intentaré justificar-ho.

a) Perquè no botifarra?
Es fa botifarra quan penses que faras més de la meitat dels punts que faries a trumfos. La distribució 3-3-3-3 no garanteix això en absolut, dependrà de si tens prou punts com perquè això sigui cert. Si tens bones cartes, fes buti, però si no les tens, ni parlar-ne.
He sentit força vegades l'argument "perquè no ens contrin" ... "perquè no ens contrin=valgui doble" i ja "contres=val doble" tu directament? No hi veig cap lògica.

b) Perquè copes?
Perquè així el teu company sap que quan NO fas copes en tens mínim quatre i pot estalviarse un arrastre en algunes ocasions. Perquè així quan tingui semi de copes podrà decidir si no et delega. Perquè així quan tingui un quatrer sense copes s'ho pensarà dues vegades per delegar. Perquè així sap que el pitjor que li pot passar és que facis copes.
Encara que tinguis Manilla-As-Rei d'un altre pal, copes! Amb 3-3-3-3 la probabilitat d'un semi dels contraris és menor que habitualment (t'ho puc calcular si vols) i per tant probablement Manilla-As els faràs igual i potser aprofites alguna copa.´
A trumfo és bàsic el número de trumfos (més que la qualitat) que tingueu entre els dos i per tant es qüestió d'atzar endevinar el pal llarg del company ... per tant, a igual probabilitat (1 sobre 4) ... sempre copes

c) Sí, ok, però ... perquè precisament copes?
Coi perquè copes és el que prenen els delegats quan surten de nit, no? I tu vas delegat, oi?

Apa, tingueu manilles

SEPIA

EntradaAutor: SEPIA » 04 maig 2004, 10:08

deep , gràcies per explicarme el teu secret més intim de la butifarra , el dia que jugui contra tu i em facis copes delegades et contrare amb dos manilles pelades jajajajajaajajjjaj :twisted:

referent al missatge original , penso com en deep si tens joc buti , si no trunfos , pero jo et diria que els mes forts ja que nomes en tindras tres.

pk no buti? pk si fas buti sense joc ja testas contrant tu solet i et poden contrar que seria un recontrar i t´escaldarien fort .

si fas trunfos com a molt et contraran.

DeepButi
Barretina
Barretina

EntradaAutor: DeepButi » 04 maig 2004, 14:11

deep , gràcies per explicarme el teu secret més intim de la butifarra , el dia que jugui contra tu i em facis copes delegades et contrare amb dos manilles pelades jajajajajaajajjjaj

1) Fixa-t'hi bé: "NO copes" implica "mínim quatre" ... però "COPES" no implica res de res, puc tenir-ne tres o sis :shock:. Jo no contraria tant alegrement.

2) 8) 8) ... jo no em fiaria gaire d'un missatge als foros d'aquest tal DeepButi ... 8) 8) ... segur que fa copes amb tres de cada? ... 8) 8)

3) algú sap què fan els robots quan tenen 3-3-3-3 :?: eh :!: :?: eh :!: :?:

Apa, tingueu manilles

sepia

EntradaAutor: sepia » 04 maig 2004, 14:19

tot i aixi sabent que un percentatge de cops que facis copes delegades en tindra s tres , tinc mes opcions que tu a contrarte amb garanties , ja que deep no sap quin pal és que fa trunfos amb 3 a 3 jaajajaaja :lol:

els robots son robots i si els has creat tu nomes cal jugar contra un de ells per saber com jugues tu jajaajajajaj :twisted:

alp2500
Barretina
Barretina
Entrades: 709
Membre des de: 02 oct. 2002, 12:00

EntradaAutor: alp2500 » 04 maig 2004, 18:35

en decam demore diu

M'he trobat molts cops que un company amb 3333 em canta buti (de vegades delegat, però, a voltes, directe!) sense tenir el mínim teòric ( 2 manilles i as), mira decam si això t'h fa el teu company directe o es que confia molt amb les teves cartes o millor canvia de company , en quan a delegat fer botifarra amb 3 de cada sense tenir res ho trobo una putada per el company que et pot delegar amb mig bo els altres contrar i el teu company recontrar i tu pots arribar a perdre fins i tot la camisa

uff molt complicat això de la botifarra, pero a vegades som nosaltres qui la fem encara mes complicada

arreveure
psc

Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Bing [Bot] i 10 visitants