FRITZMANIA

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
baby
Barretina
Barretina
Entrades: 259
Membre des de: 05 oct. 2002, 14:35

FRITZMANIA

EntradaAutor: baby » 04 ago. 2005, 09:33

Darrerament alguns usuaris s'hi estan afegint a akest nou estil de joc. Que té aquest fritz per tenir tants adeptes? :lol:
A mi particularment el q mes m'agrada de la FRITZMANIA és la sortida de rei, sempre ho he fet i crec q continuaré fent (soc tan tossuda...) excepte en els casos q tan bé explica en fritz. I a més, em podeu dir kuants cops té la manilla el vostre company? i q en fem de la cara de brétol q et queda "regalant" el as?
El q menys m'agrada son les explicacions, nord, sud, si el coll llarg o si es sortida de tercera..... Ho sento, intento llegir i entendre (i aprendre) però a la segona frase ja m'he perdut. :shock:
I mira, del q es tracta és de no perdre els punts q ja son nostres de primera, i intentar prendre'ls-hi el màxim de punts als contraris, evidentment respectant les normes del joc. O no? :?
I si una abarrotada meva surt malament, o una sortida d'as, o de cavall, o del q sigui..... pos catxis! pero quan surt bé... ole i oleeeeeeeee (llavors hasta et diuen: si q en saps!) :roll:
En el cas de fer pujar algú al podium de millor jugador, sisplau reserveu un lloc al fritz, sino per bon jugador per encantadorissim.

Signat

baby fan nº 2 d'en fritz (lileta et reservo el lloc number one, ves kin remei!) :wink:

fritz
Barretina
Barretina
Entrades: 360
Membre des de: 22 set. 2003, 12:01

EntradaAutor: fritz » 11 ago. 2005, 17:26

Benvolguda Baby,
Tú si que ets encantadora. :oops:

Val a dir peró que el terme fritzmania és exagerat ja que res del que explico és en absolut un sistema meu. Ja som uns quants, sobretot per les comarques gironines, que utilitzem l'anomenat mètode Turró. L'utilitzo perquè penso que és el millor sistema per jugar a la botifarra.
Per no fer-me carregós, el mètode Turró - Joan Turró, La Bisbal d'Empordà- és un petit llibre amb una quinzena de jugades que si els dos companys l'utilitzen és molt efectiu, cada carta que es juga té un significat i sempre el mateix, amb que aconsseguim "parlar" el mateix idioma i no porta confussions.
Si algú li interessa el tema faig saber que properament editarà un nou llibre, parlarà de les normes més basiques - principiants- i acavarà per parlar de les jugades més sofisticades, tinc entès ( he parlat personalment amb ell) que serà molt complert i sóc del parer que serà molt útil per tot aquell que es pensi que ho sap tot sobre el joc que tant ens apassiona. Quan surti el llibre us faré saber com aconsseguir-lo.
Fins aleshores que us ho passeu bé i disfruteu del joc.

Apa Siau!

Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants