A mi particularment el q mes m'agrada de la FRITZMANIA és la sortida de rei, sempre ho he fet i crec q continuaré fent (soc tan tossuda...) excepte en els casos q tan bé explica en fritz. I a més, em podeu dir kuants cops té la manilla el vostre company? i q en fem de la cara de brétol q et queda "regalant" el as?
El q menys m'agrada son les explicacions, nord, sud, si el coll llarg o si es sortida de tercera..... Ho sento, intento llegir i entendre (i aprendre) però a la segona frase ja m'he perdut.

I mira, del q es tracta és de no perdre els punts q ja son nostres de primera, i intentar prendre'ls-hi el màxim de punts als contraris, evidentment respectant les normes del joc. O no?

I si una abarrotada meva surt malament, o una sortida d'as, o de cavall, o del q sigui..... pos catxis! pero quan surt bé... ole i oleeeeeeeee (llavors hasta et diuen: si q en saps!)

En el cas de fer pujar algú al podium de millor jugador, sisplau reserveu un lloc al fritz, sino per bon jugador per encantadorissim.
Signat
baby fan nº 2 d'en fritz (lileta et reservo el lloc number one, ves kin remei!)