decepcio

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
un usuari

decepcio

EntradaAutor: un usuari » 24 ago. 2005, 01:15

Jo voldria fer una queixa a akest joc,a la drieccio del mateix i als encarregats del xat, on pel kes veu, la llibertat dexpressio nomes existeix per a uns kuants, en concret akells kes dediken a xxxxx el penis/vagina de ki sigui, i despres enacara els hi llepen el xxx.

Em keixo de k no es tracti a tothom de la mateixa manera, em queixo del xxxxxxxxxx kes la gent, em keixo de la falta de tolerancia de la majoria, em keixo de la desigualtat........

Espero k us xxxxxxx pel xxx a tots, un darrera lalatre, i despres us el xxxxxxxx am un aparell ben llarg i de gran diàmetre. Així de clar. Es molt facil anar de xuleta de xxxxx kikejant a la gent, kin gran poder clikar un botonet i expeulsar! ki tingués akesta força. Quanta prepotencia i quanta xxxxxxx suelta, sou tots xxxxxxxx, del primer a lultim. I ke espereu dakesta vida colla de xxxxxxxxxx?¿ et penses kets el rei per expulsar la gent duna merda de joc.

Continueu aixi.

Gracies per la vostra atencio.

Un usuari indignat.

mafalda
Botifarra
Botifarra
Entrades: 140
Membre des de: 22 set. 2002, 21:21

decepció

EntradaAutor: mafalda » 24 ago. 2005, 01:56

Perds tota credibilitat al fer un escrit com aquet amagante al anonimat. Aixó per no parlar del lleguatge en que esta escrit que es realment patètic. I tantes xxx Feies un escrit o una travessa? Sincerament li veig al teu escrit un futur de paperera
mafalda

alp2500
Barretina
Barretina
Entrades: 709
Membre des de: 02 oct. 2002, 12:00

EntradaAutor: alp2500 » 24 ago. 2005, 09:12

un usuari , home ara em fico on no em demanen però no deixa d'ésser cómic que un personatge que s'amaga en el anonimat, un personatge que les seves uniques armes de defensa es el insult directe o semi-directe amb les creuetes de turn, demani igualtat, millor tracte, que li permetin les seves gracietes i tot això, company de veritat fest-ho mirar perquè el temps del cisco fa trenta any que es va acabar encara que per les conductes d'alguns semble que estigui viu

vinga a reveure,

psc

fritz
Barretina
Barretina
Entrades: 360
Membre des de: 22 set. 2003, 12:01

EntradaAutor: fritz » 24 ago. 2005, 19:04

Bones usuari xxxxxxx,
Mira tiu-a xxxx, avui he tingut una xxxxx de dia, després de llegir la teva xxxx de post i de xxxxxx en xxx i sa xxxxx mare encara m'alegraràs la xxxxx de dia que he tingut, amb la cantitat de xxxxxx que has posat tindria feina fins demà pasat i no crec que un xxxx de tiu-a que ets valgui la pena estar-hi, si el Butinet està ple de xxxxx i de xxxxxx perquè xxxxx només sou quatre xxxxx els que protesteu? et penses que per no posar el nom no sabem qui ets? au vés a xxxxx i que et xxxx peix, com tornis a dir que la butifarra és un joc de merda et xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx i també xxxxxxxxxxxxxx!!!

Osti, el metge m'ha recomanat el "desfogo" com a terapia, i fe de Déu que funciona. xxxxx xxx, si m'ha de créixer la barretina que sigui per una bona causa.

usuari indignat

resposta

EntradaAutor: usuari indignat » 25 ago. 2005, 01:55

La vostra MERDA de respostes encara m'indigna mes, pensava k com a minim tindrieu certa capacitat de resposta, pero ja veig k la vostra capacitat de pensar i despres expresar el vostre raciocini es inferior a 1, és a dir, zero.

Per últim,vull llençar una llança a favor de tots els ki lluiten contra la corrupció en akest joc, i contra la hipocresia i la prepotencia dalguns dells.

Fins aviat i keus............ a tots.

alp2500
Barretina
Barretina
Entrades: 709
Membre des de: 02 oct. 2002, 12:00

EntradaAutor: alp2500 » 25 ago. 2005, 14:44

usuari indignat :
quan dius :

La vostra MERDA de respostes encara m'indigna mes, pensava k com a minim tindrieu certa capacitat de resposta, pero ja veig k la vostra capacitat de pensar i despres expresar el vostre raciocini es inferior a 1, és a dir, zero. P
er últim,vull llençar una llança a favor de tots els ki lluiten contra la corrupció en akest joc, i contra la hipocresia i la prepotencia dalguns dells.

molt bé company dons un d'aquest que el seu raciocini no arriba a 1 es a dir zero, nomes et pot dir dues coses
a.-no per mes insultar tindràs mes rao,i potser que comencem per mirar-nos el melic abans de ficar-nos amb els altres a vegades rentar la roba a casa surt beneficios

b.-si tu has d'esser el defensor de la "corrupcio" anem arreglats amb el teu tracte dialogant ho deixes tot molt clar

vinga a revuere
psc

per cert usuari indignat, com sempre s'ha d'esser molt valent amagant-se darrera l'anonimat , i aixi poder insultar a la gent, pero pensa que sempre seràs esclau de les teves actuacions i amo dels teus silencis

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 25 ago. 2005, 14:55

UI ....... tenia que llençar aquest post a la papalera, i men vaig oblidar :roll:

Només una cisa: "usuari indignat", si tens cap problema, o vols explicacions, et recomano: bones maneres. I aleshores et contestare al que vulgis (com sempre he fet).

Adeu !

Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 16 visitants