Masos! Baal!

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
culdetaverna

Masos! Baal!

EntradaAutor: culdetaverna » 30 ago. 2005, 00:50

Hola!
Eps Masos, em sap greu peró no em puc loginar, tenim dues opcions. O bé parlem del que vulguis aquí o bé espero que es solucioni el tema.

Per començar em podries explicar qui és en bernabé perquè el que jo conec és un gran company de barra peró de botifarra rès de rès, en prou feines crec que sàpiga jugar a la "brisca", et vaig a dir que estic segur que no sap jugar ni al "cau" ni roban pilons ni sense. :lol:
No estic segur que valgui la pena parlar de lliures i obligades. Tots els posts que he llegit sobre això acaben igual, sempre. A més, jo no jugo ni una cosa ni l'altre, a les dues maneres les hi trobo mancances. Jo jugo carregan cara company i si sóc quart jugador sempre la petita si no mato.

culdetaverna

EntradaAutor: culdetaverna » 30 ago. 2005, 01:07

Hola!
Baal, podries tornar a engegar el post de la mala educació? era divertit.

Collons tiu, qui va escriure alló tant extrany? algú del ABC?

Baal
Recontro
Recontro
Entrades: 41
Membre des de: 09 des. 2002, 11:09

EntradaAutor: Baal » 30 ago. 2005, 13:23

culdetaverna ha escrit:Baal, podries tornar a engegar el post de la mala educació? era divertit.

Complicat, molt complicat. El meu post era tipus "notari", sense valoracions, però si el recuperes veuràs que va derivar en altres coses i en altres debats en els que no entro.

culdetaverna ha escrit:Collons tiu, qui va escriure alló tant extrany? algú del ABC?

peach i CarlesG ja ho han respost ...

culdetaverna

EntradaAutor: culdetaverna » 02 set. 2005, 17:48

Hola i gràcies Baal!

Ni fet a mida, just l'altre dia hi vaig jugar amb aquest "amb_turban". No farem comentaris.

Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 19 visitants