QjQ ha escrit:No ens entenem no.
Estic amb el carles compendre si , compartir no
QjQ ha escrit:A vore que els Campionats es facin amb rondes, estem d’acord oi?
Que el nombre de rondes sigui suficient per satisfer a tots, tb oi?
Que aquestes siguin 4/5 rondes i 8/12 dats tb oi?
On discrepem...........? En la manera de fer el sorteig.
Ok
QjQ ha escrit:Alguns podríem estar d’acord en que s’utilitzés la classificació estadística dels campionats anteriors i es fessin empara llaments del tipus ( primer contra segon, primer contra últim, etc. etc.). Utilitzant un mínim de campionats realitzats i els camps R o CQ/C
primer d tot m'ha calgut anar a les classificacions per saber que era CQ/C pero bueno ok a un sistema de classificacio a priori de les parelles , pel que he vist pero CQ/C es individual ,em sembla correcte fer la mitja ( qualsevol mitja) dels jugadors per a valorar la parella , he vist dins de un grup de gent a emparellar fer primer contra segon , primer contra meitat mes un, primer contra darrer o al atzar dins el grup , tot i que tinc les meves preferencies crec que es secundari i serveix qualsevol
QjQ ha escrit:Al final sempre acabaríem fent 4/5 rondes de 8/12 dats.
si clar
QjQ ha escrit:Si hem dieu que hem mulli..... jo faria el primer, es a dir utilitzant l’estadística dels campionats a la primera ronda faria jugar el que tingues el millor CQ/C en el 60% dels campionats fets fins el moment amb el que el tingues pitjor. Desprès seguiria com ara però emparellant a dins de cada grup ( guanyadors/perdedors) per el mateix sistema, el que tingués el millor CQ/C amb el pitjor, evitant es clar repetir enfrontaments.
el quid de la questio quans dius dins de cada grup no se com fas aquest grups dins dels quals emparelles jo els faria entre els que tenen els mateixos punts al acabar cada ronda si tu faries el mateix si vols li diem sistema austric ara algun suis ens demandara pel copyright
QjQ ha escrit:Crec sincerament que amb això donaríem sentit a una impressió “subjectiva” de que els bons jugadors es veuen a la llarga. I ara com ara l’únic que tenim que ens dona una visió a la llarga es l’estadística dels campionats.
Entenc que el sistema proposat afavoreix als jugadors amb bons CQ/C, com tot i poden haver variants.......................
Coi doncs al final no si ens entenem pero si es aixi inclus coincidim