Pues, francament no ser on veus una bona idea
1.- Per rànquing hi podeu jugar a qualsevol hora del dia de la nit i de la matinada i de la tarda..............
2.- Si el sistema suiss es el que fa que si perds una partida ja no hi tinguis res a fer
NO CREIEU MILLOR IDEA CANVIAR EL SISTEMA SUISS
Que no pas fer el sistema d'eliminatòries.
Jo penso que la gent el que vol es fer una serie de cinc partides amb gent que es competitiva.
A Butinet el que es pretén es arribar a fer campionats a qualsevol hora del dia, organitzats per gent diferent, amb el únic control per part de Butinet que siguin gent seriosa i que es notifiqui amb temps suficient per que la gent es pugui apuntar.
A partir d'aqui, jo personalment soc un enemic acerrim del sistema suiss. Sempre he pensat que es el pitjor sistema que es pot fer. Molt fàcil per els organitzadors, però molt trist per els participants que no aconsegueixen guanyar les primeres partides.
Sempre he pensat que el sistema suiss es deterministe, que fa jugar els que guanyant amb els que guanyant i els que perden amb els que perden. Amb lo que es provoca que els guanyen continuïn't guanyant i els que perdent continuïn't perdent. sense tenir en compte el efecte fortuna del nostre joc. Massa voluntat de comparar-se amb els escacs.
D'altre banda es MOLT PITJOR el sistema d'eliminatòries, per que provoca que si perds la primera ja pots marxar a casa.
Per tant, com sempre, lo millor es el terme mig.
Un sistema on a cada ronda es fes sorteig no importa si en portes una o quatre de guanyades . Al fi i al cap el desempat a partides guanyades es fa per el nombre de punts a favor i punts en contra. Sistema en el que tampoc estaria d'acord, ja que jo només comptaria els punts en contra. El motiu......, els punts a favor poden ser deguts a un contro desesperat dels competidors, no pas a a la teva habilitat. En canvi els punts en contra només son deguts a la teva habilitat en no deixar-te fer punts.
En fi massa llarga la resposta.
Ja anirem ampliant