Estadistiques personals de partides (EN PROVES)

Qualsevol suggeriment que tinguessiu sobre ButiNET.
corpetit
Barretina
Barretina
Entrades: 869
Membre des de: 31 des. 2004, 02:07

PROVES

EntradaAutor: corpetit » 04 maig 2009, 14:37

Bona tarda,

4 cosetes Carles:

1.- Crec que els R1 i els R2, no ordenen convenientment, almenys en el meu cas.

2.- Penso que, almenys aquí, haurien d’aparèixer els nicks reals dels convidats. És una opció que no tenen ells i que només tenim nosaltres. No hi veig el sentit en “putejar” els abonats. N'hi hauria prou que et fes notar que un determinat nick és un convidat.

3.- No sé si m’has entès el que et proposava en referència a una opció més a les estadístiques. El que has fet em sembla perfecte, nogensmenys, penso que no estaria de més l’opció que, per exemple, prement un botó, ens resumís les nostres participacions amb els altres nicks.

Per exemple (no cal que sigui així):

Corpetit - convidat1......Part. jugades......P. guanyades.....P. perdudes......percentatges.....punts a favor....punts en contra.
Corpetit - convidat2......Part. jugades......P. guanyades.....P. perdudes......percentatges.....punts a favor....punts en contra.
Corpetit - convidat3......Part. jugades......P. guanyades.....P. perdudes......percentatges.....punts a favor....punts en contra.
...

Així sabríem més ràpidament amb qui ens avenim millor i no haver de mirar-ho un per un. Ara pot semblar una rucada, però quan tinguem més de 1000 partides jugades, la cosa ja canviarà.

4.- Si ho féssim com les estadístiques que tenim ara, em podries explicar perquè creus que seria fàcil saber qui és qui?
És que no ho acabo de veure gaire clar. I a més, tenint en compte que les unes amb les altres no les podríem relacionar perquè partirien de temps diferents i, per tant, no es correspondrien.

Adéu.

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

Re: PROVES

EntradaAutor: Carles » 04 maig 2009, 15:50

corpetit ha escrit:1.- Crec que els R1 i els R2, no ordenen convenientment, almenys en el meu cas.


Doncs jo ho veig be :?: . Pots explicar mes el problema o ficar una captura ?

corpetit ha escrit:2.- Penso que, almenys aquí, haurien d’aparèixer els nicks reals dels convidats. És una opció que no tenen ells i que només tenim nosaltres. No hi veig el sentit en “putejar” els abonats. N'hi hauria prou que et fes notar que un determinat nick és un convidat.


Doncs crec que si no surten al jugar, no te sentit que surtin aquí.

corpetit ha escrit:3.- No sé si m’has entès el que et proposava en referència a una opció més a les estadístiques. El que has fet em sembla perfecte, nogensmenys, penso que no estaria de més l’opció que, per exemple, prement un botó, ens resumís les nostres participacions amb els altres nicks.

Per exemple (no cal que sigui així):

Corpetit - convidat1......Part. jugades......P. guanyades.....P. perdudes......percentatges.....punts a favor....punts en contra.
Corpetit - convidat2......Part. jugades......P. guanyades.....P. perdudes......percentatges.....punts a favor....punts en contra.
Corpetit - convidat3......Part. jugades......P. guanyades.....P. perdudes......percentatges.....punts a favor....punts en contra.
...

Així sabríem més ràpidament amb qui ens avenim millor i no haver de mirar-ho un per un. Ara pot semblar una rucada, però quan tinguem més de 1000 partides jugades, la cosa ja canviarà.


Si si, estava entès del primer cop :-p
I ja tenia pensat fer-ho.

corpetit ha escrit:4.- Si ho féssim com les estadístiques que tenim ara, em podries explicar perquè creus que seria fàcil saber qui és qui?
És que no ho acabo de veure gaire clar. I a més, tenint en compte que les unes amb les altres no les podríem relacionar perquè partirien de temps diferents i, per tant, no es correspondrien.


El ficaré al fil dels enigmes :-p

Adéu !

potamoll
Recontro
Recontro
Entrades: 40
Membre des de: 18 set. 2002, 21:30

EntradaAutor: potamoll » 04 maig 2009, 19:51

Carles estic ben identificat,i res de res, cap misatge enlloc

QjQ
Barretina
Barretina
Entrades: 529
Membre des de: 22 feb. 2006, 18:40

EntradaAutor: QjQ » 04 maig 2009, 20:16

Els filtres de les estadístiques tots els possibles:
Per Company
Per tipus
Per rivals
Quantes vegades m’han contrat
Quantes manilles he tingut
Quants cops he fet botifarra
Quants cops trumfo directa
..............
etc etc

PERÒ SEMPRE PRIVADES

Es a dir jo puc conèixer les meves estadístiques i per tant les dels que han jugat contra mi . Però per quins setze ous qualsevol de vosaltres te que conèixer que he fet jo, si jo no vull............ Excepte, esta clar, els que han jugat contra mi :D.

Que n’heu de fer si he jugat 100 partides al dia o si no n’he jugat cap des de fa dos mesos

Si el que volem es comparar-nos, fem-ho amb la mitja global de Butinet.
Com estic jo en relació a la mitja? Qui es el millor? SENSE POSAR NICK. Qui es el pitjor?.

I si es cert...., de tots els que han jugat contra mi, ho vull saber tot, inclòs el Nick dels convidats. Coi que si no cada cop que entren els hi canvia. O ho poses o ho treus definitivament. I dones l’estadística amb el global de convidats. Partides amb cadascú dels abonats per el seu nick i partides amb el global de convidats, al fi i al cap si no hem de saber contra qui juguem tant mes saber si amb el convidat 234 he guanyat o he perdut mes que amb el convidat 456.

Apa, adeu
:-)

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 04 maig 2009, 22:38

El tema de les estadístiques totals, millor a: http://www.butinet.cat/forums/viewtopic.php?t=2014

-------------

Sobre les personals, doncs he afegit un filtre: "Fica'm sempre a l'esquerra.", que el que far es ficar-te a tu i la teva parella a l'esquerra, d'aquesta manera es més fàcil observar els resultats.

Adéu !

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 06 maig 2009, 14:15

Doncs, ja podeu agrupar par parella, tipus de partida, o punts de partida:

http://www.butinet.cat/index.php?pagina ... tides_dina

ja me direu que us sembla, si afegiríeu res mes, etc.

Edito: no recorda la selecció, i no ordenar per columnes .... després ho arreglo.

Adéu !

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 06 maig 2009, 16:32

Aclareixo, per si no queda clar, que NO es un substitut a les estadistiques personals, sinó una forma diferent de mostrar les estadistiques !!

Per una banda tenim el llistat de partides:
http://www.butinet.cat/index.php?pagina ... s_partides

I per altre, les estadistiques acumulades, en que es pot diferenciar per parella, tipus i punts (de moment).
http://www.butinet.cat/index.php?pagina ... tides_dina

Adéu !

josep1945
Barretina
Barretina
Entrades: 872
Membre des de: 06 oct. 2005, 17:54

EntradaAutor: josep1945 » 05 feb. 2010, 11:32

Diria que les estadístiques, actualment, sols recullen les partides acabades i clar, les no acabades tambè haurien de tenir les seves estadístiques, amb la informació corresponent de, si s'ha tancat per consens, si algú ha abandonat, si a algú se l'ha fet fora i qui i, en el cas de partides de rànquing que siguin >"abandonaments" propis, quants punts m'han fet perdre, així com les no acabades per caigudes del servidor (que no sé si es podria fer).
Per cert, estàn en proves des de abril del 2009 ... potser seria el moment de posar-les en producció, no ?


Torna a “Modificacions, Suggeriments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Bing [Bot] i 53 visitants