Treball Final de Carrera

Per parlar dels llocs on jugar a la Botifarra o per trobar gent de la teva zona, etc.
rimbo
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 71
Membre des de: 15 nov. 2007, 19:31

Treball Final de Carrera

EntradaAutor: rimbo » 10 juny 2008, 19:35

Salut a tothom!

Us escrit aquestes quatre ratlles per a demanar el vostre ajut. Com que m’és indispensable la vostra col·laboració, em trauré la màscara i em presentaré: darrere uns nicks tan ampul·losos (i potser ridículs) com rimbombante o rimbo s’hi amaga l’antítesi de l’ampul·lositat, o sigui jo: Josep Barea, treballo de fuster, visc al Vallès Oriental (Lliçà d’Amunt i Caldes de Montbui comparteixen en igualtat la meva estima) i a estones mortes he anat estudiant la llicenciatura d’Humanitats a la UOC. Botifarrísticament sóc fill legítim (o il·legítim?) del ButiNet ja que és on he après el poc que sé de la buti, abans no sabia ni com coi s’hi jugava!

Ara mateix estic en el penúltim semestre abans (esperem!) de la llicenciatura el proper mes de gener. Em queda, en aquest darrer i proper semestre, el Treball Final de Carrera (TFC). De fet, durant el semestre que ara acabem he hagut de polir la metodologia a emprar, alhora que hagut de fer el mateix amb la bibliografia i el marc teòric del TFC.

Tot plegat, tanta lletra i encara no us he dit de què coi es tracta! Doncs bé, tot i ser provisional el títol de treball és:
A la recerca de nous significats en els jocs tradicionals en xarxa. Un estudi de cas: el joc de cartes de la botifarra al ButiNet.
M’interessaria que en aquest mateix post m’expliquéssiu en una frase, en una pàgina o en set volums d’enciclopèdia, com vulgueu, quin significat té per a vosaltres jugar a la botifarra per Internet. Què en valoreu més, la seva immediatesa, les ciber-amistats, la competitivitat, demostrar que sou els millors del món... Quines diferències trobeu entre les vostres partides presencials i les virtual. Qualsevol reflexió que m’envieu serà ben rebuda!

Qualsevol reflexió em va bé. Us prometo, si així ho desitgeu (i no temeu el rotllo patatero), que una vegada acabat el treball us en faré arribar una còpia.

Si hi ha algun tímid que no vol que el seu missatge sigui vist en aquests fòrums, però que vol col·laborar en l’elaboració del TFC, la seva reflexió serà ben rebuda a la següent adreça e-mail:

josepbarea@yahoo.es

Sisplau, en aquest cas, i per tal de distingir-la del correu escombraria, us prego que poseu en l’apartat Assumpte de l’e-mail: botifarra.

Gràcies per tot, espero la vostra col·laboració. (Ui, ara veig que hi ha una opció d'enquesta ... a lo millor més endavant la faig servir)
Josep, rimbombante o rimbo (com us vingui de gust)

noi_bo
Barretina
Barretina
Entrades: 155
Membre des de: 26 oct. 2002, 15:16

EntradaAutor: noi_bo » 11 juny 2008, 08:57

Hola rimbombante
Abans de res demano perdó per les multiples faltes que faig quan escric en català... Ni tinc corrector i encara que el tingués no el sabría fer servir o sigui que si vols et quedes amb el contingut. També vull felicitar-te per la teva iniciativa. Personalment em sembla molt interessant i crec que entre les opinions de tots podras extreure unes quantes conclusions. Una d'elles serà sens dubte que cada persona és un mon i que el que a un li sembla blanc l'altre ho veu negre... Es com la mateixa vida en resum. Dit això aniré al grà. Jo soc dels que ja jugava a la butifarra moltissim abans de la creació del butinet i en aquest sentit opino que el Carles molt concretament com a ideoleg i creador del joc online ha fet una tasca fantastica en quan a la difussió del joc, ja que molta gent com tu que ni el coneixía (o almenys només d'haver vist jugar a altre gent) ha pogut aprendre a jugar i a practicar. En aquest sentit un 10 pel Butinet. Vull matisar amic "rimbo" que de tota manera per a mi no te color... Res a veure jugar la butifarra "en viu" a fer-ho online. Gairabé podriem dir que és un altre joc. Compara per exemple amb el poker... Ja se que no es ben be el mateix pero l'expressió de la cara, la rapidesa en tirar una carta o el dubte alhora de fer-ho i molts altres petits detalls (barrejar, comptar el punts etc etc) tot això és insubstituible pero bé, podriem dir que la butifarra online és com un bon sucedani... Si assembla pero mai pot arribar al sabor original. Un altre petit problema (i no es que vulgui ser només critic) es la diversitat en les diverses maneres de jugar-la (les mal anomenades modalitats lliure, obligada i inclus l'obligada amb carrego). Crec que al no existir una norma unificada, tot i que hi ha qui creu que aquesta diversitat enriqueix el joc jo ho poso en dubte i encara més pels novells ja que això l'unic que fa es embolicar-los ja que no entenen res de res. En el seu moment ja hi va haver pagines i pagines de polemica sobre aquest aspecte pero jo continuo pensant que una modalitat o l'altre tenen una repercusió tan gran en el joc que verdaderament estem parlant de jocs diferents només amb algunes normes comunes. El sistema "obligat" es sense dubte més metòdic i per tant més transparent mentre que el "lliure" potser si és més creatiu pero desvirtua completament el joc ja que llavors moltes de les informacions que ens donen les cartes no ens serveixen de res (i espero que no em matin la majoría de lleidatans i tarragonins).
Vull continuar ara amb el temà humà... Relacions al xat, amistats, trobades etc. Això si que ja es tot un altre mon. En aquest sentit penso que el Butinet com a xat online te moltissimes coses bones i d'altres molt i molt dolentes depenent sempre de les persones. Hi ha qui és sincer pero tb hi ha qui es mentider. Hi ha bones persones pero tb hi ha molt mala gent. Que vull dir-te amb això? Que en aquest sentit el Butinet no pot escapar del mals que puguin tenir qualsevol altre tipus de xat. L'anonimat sempre pot ser perillos com també ho son els canvis d'identitat. Jo vaig estar 4 o 5 anys participant activament al Butinet tant jugant online com anant a les trobades i campionats on vaig coneixer una barbaritat de gent de tot arreu i de tota condició. Pero aquest amic rimbo és un mon canviant... molt canviant. La gent passa mesos i anys conectat i de cop desapareix per sempre més. Alguns per sempre i d'altres tornen amb una nova identitat com és el meu propi cas en que vaig passar d'estar tot el sant día (és una expressió) conectat a allunyar-me de tot això per diferentes raons i amagar-me en la tranquilitat del anonimat estalviant-me així tot el rol de salutacions i els problemes d'amor i desamor, d'envejes i de moltes altres coses que tots els xats porten implicits i en aquest sentit el Butinet no pot escapar d'això. T'en faries creus de la gent que ha passat per aqui al llarg del anys i que han "desparegut" o que s'han amagat darrera un altre nik. També t'en faries creus de les relacions personals i vincles afectius que el Butinet ha generat i es que per sobre de tot, per be i per mal la gent necessita comunicar-se, necessita ser escoltada i perque no també necessita ser estimada.
Com a conclusió personal et diría que tal i com ja t'he dit abans un 10 pel Butinet quant a la difussió del joc pero només un 5 quant a les relacions entre els butinetaires. I es que no tot el que brilla és or amic rimbo. I sino que li expliquin a tots els que entraven fa no gaires anyets... ja no en queda gairabé ni un.

bifarra
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 84
Membre des de: 23 abr. 2004, 20:54

EntradaAutor: bifarra » 11 juny 2008, 09:25

Bones Rimbo, company!!
No és gens fàcil el treball que has triat, veig q t’agraden els grans reptes. Et passo la meva impressió, ja que, com a bon company meu de la buti que ets, no en puc passar.
Què en valoro de la buti per Internet:
Vaig començar a jugar amb gent ara fa anys, però tan sols vaig jugar algunes partides, ja que era l’única noia q jugava i els nens preferien nens, ja em diràs... Jugar pel Butinet, m’ha donat l’oportunitat de tornar-hi, cosa q en tenia moltes ganes. Evidentment, m’agradaria més jugar amb gent “real”, però, ara per ara, tampoc podria per falta de temps. Per tant, el q vaig valorar en primer lloc, és el fet de poder jugar i la seva immediatesa. Però la cosa ha anat evolucionant, i ara, en aquests moments, valoro molt les ciber-amistats, més q el fet de poder jugar. Sovint, entro a saludar, sabent q no tinc temps per a jugar. I pel que fa a la competitivitat o demostrar que sóc la millor, jejeeeeeee Déu em doni manilles!!
No et puc dir massa de les partides presencials, ja que no n’he jugades prous com per a poder comparar gaire, però, sí crec que a les virtuals, et trobes tota la gama de rols que hi ha a la vida. Per posar un exemple, no crec que els trolls, en persona, siguin tan dolents com es mostren virtualment, espero no equivocar-me, pel bé d’ells clar.
Espero que et vagi molt bé, i que la gent s’animi a contestar-te.
Un petó,
bifarra

Angeles
Barretina
Barretina
Entrades: 934
Membre des de: 09 des. 2002, 11:36

EntradaAutor: Angeles » 11 juny 2008, 18:03

Estimat Rimbo,

Abans de res, felicitar-te per arribar a la recta final de la carrera i molta sort en el treball de fi de curs.

Jo intentaré col.laborar una mica amb la meva experiència de 6 anys dintre de Butinet tot i que, és inevitable contar coses d'aspecte potser massa personals.

Jo, a l'any 2002 tenia uns quans vicis: la lectura (llegia un promedi de 2 novel.les mensuals), el gimnàs-natació (anava com a mínim 4 dies a la setmana), el treball a l'hospital (no mirava mai l'hora de sortida, feia un munt d'hores extres que mai cobrava, mai qüestionava i mai m'importava i el pitjor de tot es que m'agradava fer-ne) i la botifarra amb la colla del club de Lleida que ens trobàvem per jugar amb directe 3 dies a la setmana. A l'estiu les trobades per jugar a la botifarra a la cafeteria del club eren diàries.

Quan vaig descobrir la Butinet vaig pensar que havia descobert una de les meravelles d'aquest món. Vaig entrar i de repent el meu món és va obrir a nova gent (jo tenia un cercle d'amistats molt tancat), gaudia parlant, coneixent gent, jugant, anant a trobades .... Va arribar un moment en el punt més eufòric que això em va desbordar.

Vaig fer un canvi massa brusc dels meus hàbits. Vaig deixar de llegir (necessitava el temps per a connectar-me), vaig començar a necessitar el meu temps lliure i fer hores de més a la feina em va començar a molestar, vaig espaiar cada cop més les trobades de botifarra en directe, i fins i tot m'atreviria a dir que les meves relacions de parella es van ressentir. Acabar de sopar i posar l'ordinador i el messenger en marxa era tot una. Passava moltes hores a butinet. Quan marxava de vacances desitjava la tornada per retrobar-me amb la gent. Definitivament això em controlava.

Conscient de certa addicció, pensava que tant de bo mai hagués descobert butinet i en contraposició era conscient que si això desapareixia estaria exposada a una gran angoixa. La mateixa angoixa que tenia quan l'ordinador em petava, quan el servidor no estava operatiu o quan no tenia excusa per no sortir a la nit de farra amb la parella. Vaig conèixer gent que vaig estimar molt, diria que massa. Cada tarda, cada nit, cada cap de setmana on line ...... És perillós tot plegat.

Ara que amb el temps he aprés a no implicar-me massa amb relacions interpersonals, que he aprés a controlar el meu temps i els meus moments, que si jugo perfecte i si no puc entrar no passa absolutament res, que veig la possibilitat de trobar altres aficions que m'allunyi de butinet .... et contestaré que és per a mi ara butinet.

Un parèntesi en la meva feina diària per passar una bona estona jugant a un joc que m'encanta.
Un parèntesi en la meva feina diària per saludar amics/amigues i fer amistats.
M'agrada la competivitat per això m'agraden els campionats. Poso en pràctica la meva memòria i la meva atenxió jugant. ÉS un bon exercici.
Però, i molt d'acord amb tots els comentaris de noi_bo, també diria que les partides en directe superen a les partides on line.

Gràcies a butinet molta gent juga a la botifarra. Per a fer partides amb directe necessites el lloc adient i temps (comptant el desplaçament i el fet de sortir de casa). Butinet permet jugar escoltant si plora o no el nen, permet jugar a la feina matant el temps a l'espera si arriba o no el jefe, permet una partideta en 30 minuts abans d' anar a dormir, permet jugar sense sortir de casa. Permet coneixer noies /nois sense que l'home o la dona respectiva et pregunti on has estat. Conèixen molta gent els tímids, la gent amb impediments físics, la gent gran, la gent jove. Molta gent està més desinhibida en converses a través d'ordinador que no pas en directe. ÉS coneix gent d'altres llocs, d' àmbits socials diferents, d'altres edats, amb altres maneres de pensar ....

Solament hem d'aprendre a ser nosaltres qui controlem el medi i no a l'inrevés. La resta és perfecte.

Sort

josepmau
Contro
Contro
Entrades: 3
Membre des de: 20 set. 2006, 17:31

EntradaAutor: josepmau » 12 juny 2008, 13:56

En primer lloc bon dia rimbo. I en segon, ànims pel treball final, ja hi tens el peu al coll gairebé !!!!!!!!

Tot i que la meva experiència butifarrera és força limitada, t´he de dir que em sembla que el butinet és una gran eina de comunicació i de relació entre la gran quantitat d´aficionats a la butifarra que hi ha arreu.

És clar que, almenys per mi, res no pot superar les partides de "carajillo" de després de dinar, perquè l´ambient que s´hi viu és impossible de recrear aquí, i sempre dóna per més discussions i més ambient, però la veritat és que a l´altra banda de la balança cal posar-hi també la possibilitat d establir un cercle de relacions més ampli i trobar-te amb una sèrie de gent que val la pena conèixer, i que possiblement no coneixeriem mai sino fos a través d´aquest excel.lent programa.

Jo, almenys, he de confessar que no hagués pensat mai poder conèixer tanta bona gent a través de l´ordinador, i només per això penso que ja val la pena.

Sí que és veritat que sempre et pots trobar gent desagradable o directament maleducada però no ho és menys que, dissortadament, de gent d´aquesta en trobes per tot arreu, pel que no crec que es pugui considerar que això sigui un motiu que pugui fer devaluar el butinet com a tal. Evidentment d´on no n´hi ha no en raja, i això tant val per la vida real com per la virtual, o sigui que ...... res a dir-hi.

En qualsevol cas sí que tinc claríssim que els aspectes positius superen clarament els que podriem considerar com a negatius.

Per últim, dir que trobo un gran encert això de les trobades i campionats que es van fent arreu de Catalunya i que serveixen per a conèixer la gent en directe i per a materialitzar les amistats que s´hagin pogut anar fent a través de l´ordinador. Trobo que això serveix com un element socialitzador i d´oci que crec que té molt valor.

Tot i que només he anat a una, a Alp l´any passat (i em vaig arribar una estona a Súria també l´any passat), vaig comprovar que el bon ambient era el denominador comú tant en les partides com fora d´elles, del que vaig quedar gratament impressionat.

Per tot això felicitats Carles, has sabut crear (i anar millorant) un gran programa. I en quant a tu rimbo, espero que el meu comentari t´hagi servit d´alguna cosa de cara al teu treball, que espero francament que et vagi molt bé.

rimbo
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 71
Membre des de: 15 nov. 2007, 19:31

EntradaAutor: rimbo » 12 juny 2008, 21:42

Salut a tothom!

Que no sigui dit que sóc un xafarder! Jo també us vull explicar que significa per a mi el joc de la botifarra en xarxa.

Vaig assabentar-me de la seva existència en el programa de TV3 De Vacances, l’estiu del 2003. Recordo encara la Fina Brunet tot explicant el funcionament, l’autoria i els premis obtinguts pel Carles pel seu ButiNet.

La meva entrada va ser per pura curiositat. Al meu poble Lliçà d'Amunt no es jugava pas a la botifarra, alguns avis, ben pocs, feien la manilla barrotada sortint de missa d’11 el diumenge al matí, però certament no els paràvem gaire esment. Jo no sabia res de res de la botifarra, però m’atreia aprendre’n! Em vaig descarregar el programa, i amb l’ajut d’un manual vaig començar a jugar primer amb els robots i després en línia: les bronques pel meu demencial joc van ser monumentals i encara conservo algun enemic d’aquell temps.

Després, una vegada vaig assolir un nivell mitjà (del qual encara no he sortit), el cuquet de la competitivitat va començar a rosegar-me. No en tenia mai prou. Qualsevol moment era bo per connectar-m’hi. Un dia de bons resultats era un dia alegre, un dia de mals resultats era un dia nefast. Això sí, entrava jugava i desconnectava. Ben poca cosa deia.

Bastant més endavant, sóc una mica esquerp jo, vaig començar a fer amistats al xat. Segurament, la meva coneixença va ser fruit d’alguna intervenció als fòrums més que no pas pel meu joc enlluernador. Alguna d’aquestes amistats s’han fet reals i tenen el qualificatiu d’amic. La guita n’és un exemple. A d’altres els conec d’algun torneig i poden ser definits com a coneguts en fase d’amistat. D’altres només els conec en línia i també els considero com a coneguts en fase d’amistat. És que, per a mi, això de l’amistat és una cosa força seriosa! El llistat d’aquestes dues categories fóra tan llarg, alhora que l’oblit fóra tan desagradable que obvio els nicks.

He passat èpoques de tot, fins i tot el passat mes d’abril vaig optar per no jugar cap dia: calia desconnectar. Fa riure dir-ho, però entrava amb un nick invisible i observava el xat ... em faig vell.

Ara mateix, necessito entrar. M’és igual jugar o no. El ButiNet és una part important de la meva vida. Rebre la salutació del josepmau, del Jouli, del twamo, de l’Ángeles, de tants altres. Llegir els fòrums, amb les tàctiques i tècniques del DeepButi, o amb les picabaralles de no sé qui. Jugar unes partides xerrades o serioses. Observar els diàlegs del xat sense dir res. Mirar quins campionats presencials o virtuals hi ha. I tantes altres coses...
El ButiNet és per a mi molt més que el Joc de la Botifarra per Internet.

Gràcies a totes i a tots els qui heu participat en aquest projecte. M’agradaria que més gent s’hi afegís!

Una abraçada.
Josep (rimbo)

guita
Contro
Contro
Entrades: 5
Membre des de: 29 oct. 2005, 18:00

EntradaAutor: guita » 13 juny 2008, 13:42

Abans de tot una reflexió sobre el rimbo.
Per fer un treball final de carrera hi ha qui simplement plagia un treball amb MH d’un altre estudiant (si pot ser d’una altra universitat), qui fa un refundit a partir d’una bona recerca bibliogràfica, qui s’atreveix a investigar sobre un tema verge ( pocs en queden), qui demana ajut a algun germà gran o un amic erudit, qui gosa extenuar-se en agafar una mostra de població i fer un estudi sobre algun tema concret....
El nostre rimbo no !!! el nostre rimbo agafa tota una comunitat virtual representant de tot un país a qui prèviament ha seduit amb el seu bon saber fer i diu:
“Amics!, he de fer el TFC ajudeu-meeeeeeeeeeee!!!!!”
Jajajajaja, nen ets genial !!!!! Només la metodología del treball ja es mereix una MH !!!!
Conyes a part, la teva proposta rimbo, a part de del teu interès personal, és una oportinitat per als que correm per aqui i per a qui el butinet no és només “el joc de la butifarra per internet” d’expressar públicament tots aquells (o si més no alguns) pensaments que tenim envers aquest fenomen tant extraordinari que ens te abduits.
O sigui que, gent aniveu-vos a participar !!!!!

Guita

PD: Per la meva banda rimbo, et penso enviar un rotllo patatero tant i tant llarg i pesat que no voldria pas que el fòrum rebentés. Per tant te l’enviaré al teu correu personal (quina il.lusió em faria veure alguna de les meves frases o idees en un TFC d’una llicenciatura !!! jajajaja )

abril74
Barretina
Barretina
Entrades: 322
Membre des de: 09 oct. 2004, 20:08

EntradaAutor: abril74 » 13 juny 2008, 18:16

...
abril74 l’ha editat per darrera vegada el dia: 26 ago. 2008, 21:58, en total s’ha editat 1 vegada.

alp2500
Barretina
Barretina
Entrades: 709
Membre des de: 02 oct. 2002, 12:00

EntradaAutor: alp2500 » 24 juny 2008, 09:39

vinga rimbo,en primer lloc t'he de animar perque no saps on et fiques mestre .

Que representa el butinet per a mi, jo com a molts companys he passat varies etapes dintre el butinet , en primer lloc a mi m'encanta jugar a la botifarra, i si no puc jugar m'encanta veure com juga la gent, per a mi això es primordial i no m'atreveixo a demanar segons quines jugades per vergonya, perquè m'encataria saber sempre el perqué de les jugades,

així va esser com vaig descubrir un dia aquest mon i en un principi va esser una droga jugava mati ,tarda i nit, per culpa del butinet vaig perdre fins i tot amistats per dedicarme tantes hores al butinet ,despres vaig començar a assistir a campionats i va esser una manera de coneixer catalunya ,

Però això es com tot al final cansa, cansa el veure que hi ha gent que aprofita el anonimat per insultar, per demostrar que son mes importants que els demes, per humillar, i la veritat aquesta es la part fosca d'aquest magnific programa , lo millor i lo pitjor del butinet son la gent , he fet grans amics i me emportat moltes sorpreses amb molta gent, que desitjaves que fossin de una manera i despres resulta que son tot lo contrari

així dons nomes podria classificar al butinet com un mon dintre el mon, amb les seves virtuts i els seus defectes, pero nomes acabant donat les gracies al mestre de tarragona per crear aquest invent

a reveure
psc

kimiric
Contro
Contro
Entrades: 20
Membre des de: 02 abr. 2003, 09:51

EntradaAutor: kimiric » 01 jul. 2008, 20:26

Hola company, soc un del 50 o 100 que es pasen pels foros,m'agrada mes lleguir que preguntar, cosas dels autodidactes/ignorants de tot aixo dels ordinadors i la xarxa, com jo mateiex.
Vaig trobar el butinet mitjança el google.
Soc un jugador empedernit, i fa molts anys que vaig descartar els jocs "amb premi" d'algun tipus, que a mi em produiexen sensacions molt diferents a les que em provocan els jocs "no premiats". Aquet punt m'interesa força i crec que hauries d'estudiarlo en el teu treball. Una de les caracteristicas del joc de la butifarra es que no es de cap manera necesari jugar-ti res, i fins el moment en que aqui es fasin servir rankings o estadistique (que no m'agrada gens l'idea per cert), el joc online i el de tapete i café, son força semblants.
Particularment, el temsa de les relacions online no me ha interesat mai fins ara, i no en puc opinar res.
A mi tots els jocs wque m'agraden, pasen per diferents estats, i per tots aquells que han pasat o estiguin pasant per una fase de engantxamenta intensa, trankils tot pasa i la frecuencia i durada de les entrades al butinet de ben segur es convertirant en un entreteniment mes.Tambe tothom te de ser prou concient del limitis de les coses, no es pot estar sense fer res mes que jugar o xatejar, Si patiu problemes o sabeu d'algun company que els pateix, al tanto que aquetes son situacions de risc, poca broma. Demaneu ajuda a la familia, amics, metges etc.
Deixan de banda aquet tema, que donarien per una tesis doctoral o mes, jo valoro molt que en el cas dels Jocs Tradidionals, aixo del butinet p.e., crec que es una bona manera de que els mes joves els pogin conservar i practicar, ja que els tradionals cafes aon ela avis pasaben les estones amb el puro a la boca, el carajillo i la baralla, es evident que no es troben ara mateix en llocs aon la gent jove acudeix, i per tant es podrien anar convertint en jocs morts. La xarxa els hi donara una vida mes llarga. Jo mateix vaig estar varios anys sense jugarhi despres de canviar de localitat.
Ho deixo aqui de moment que ja he parlat masa per avui.
Demano disculpes per les innumeraables faltas d'ortografia, que em sembla que es per aixo que prefereixo lleguir que escriure.
Salutacions.

rimbo
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 71
Membre des de: 15 nov. 2007, 19:31

EntradaAutor: rimbo » 07 feb. 2009, 10:59

Benvolgudes i benvolguts butinetaires,

Comunicar-vos que el meu projecte de treball final de carrera (TFC) ha estat considerat acadèmicament reeixit. Des de dimarts passat (03/02/2009) em puc considerar in pectore com a llicenciat en Humanitats per la UOC. Aquest és, doncs, el moment d'agrair-vos la vostra col·laboració en el treball. A aquells i a aquelles que heu aportat les vostres opinions en aquest mateix post donar-vos les gràcies perquè heu estat la pedra angular des d'on construir tot el projecte. I a aquells i a aquelles que no ho heu fet, també agrair-vos la vostra col·laboració indirecta perquè la paraula escrita en els xats i en aquests mateixos fòrums han conformat una part important del projecte, no us ofengueu però en certa manera m'heu servit de conillets d'índies! En fi, gràcies a tota la comunitat butinetaire!

El títol del meu TFC ha estat: Tot cercant significats internàutics al joc de cartes de la botifarra. Un estudi de cas: la seva pràctica al web del ButiNET.

Tal com vaig prometre a aquells que vau col·laborar directament en aquest projecte, durant la setmana vinent rebreu al vostre correu electrònic un exemplar sencer d'aquest exercici, tot esperant que no us indigesti...

Cordialment i agraïdament,
josep (rimbo)

Angeles
Barretina
Barretina
Entrades: 934
Membre des de: 09 des. 2002, 11:36

EntradaAutor: Angeles » 07 feb. 2009, 13:17

Felicitats Rimbo!!

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 07 feb. 2009, 13:57

Doncs felicitats !!!!

I a mi m'agradaria tenir-ne una copia, si pot ser clar :-)

Adéu !

corpetit
Barretina
Barretina
Entrades: 869
Membre des de: 31 des. 2004, 02:07

ENHORABONA RIMBO.

EntradaAutor: corpetit » 07 feb. 2009, 14:28

Bon dia,

Felicitats Rimbo. Enhorabona per la consecució d'aquesta important i valuosa fita.

Adéu.

bifarra
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 84
Membre des de: 23 abr. 2004, 20:54

felicitats!!

EntradaAutor: bifarra » 07 feb. 2009, 15:02

Felicitats Rimbo, era un bon repte i l'has brodat...ara pots anar per les manilles, jejeeeee.
Enhorabona, de veritat!!
Un petó ;-)


Torna a “Contactes Butifarrils”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

cron