Treball Final de Carrera

Per parlar dels llocs on jugar a la Botifarra o per trobar gent de la teva zona, etc.
DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 07 feb. 2009, 15:24

Felicitats Rimbo.

No consideraries pas la possibilitat de fer-lo accessible a la web per a tothom?

mariah
Barretina
Barretina
Entrades: 182
Membre des de: 12 set. 2008, 11:00

EntradaAutor: mariah » 07 feb. 2009, 17:07

Moltes Felicitats Josep (Rimbo) i sort amb la nova tasca :D


Mariah

BET
Barretina
Barretina
Entrades: 515
Membre des de: 13 gen. 2003, 21:38

EntradaAutor: BET » 07 feb. 2009, 23:00

DeepButi ha escrit:Felicitats Rimbo.

No consideraries pas la possibilitat de fer-lo accessible a la web per a tothom?


Lo mateix dic . I aixo felicitacions enhorabona, estic entusiasmada per tu !!

primavera
Barretina
Barretina
Entrades: 241
Membre des de: 01 nov. 2003, 19:32

EntradaAutor: primavera » 07 feb. 2009, 23:04

Enhorabona, rimbo. Benvingut al club dels "humanistes"! (ah, i m'apunto a la idea d'en Deep!!!)

nifa
Contro
Contro
Entrades: 7
Membre des de: 29 oct. 2005, 17:56

EntradaAutor: nifa » 08 feb. 2009, 21:14

Enhorabona i moltes felicitats. Molt bona feina maco.

M'apunto a la idea de fer-ho accessible per tots.

rimbo
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 71
Membre des de: 15 nov. 2007, 19:31

EntradaAutor: rimbo » 12 feb. 2009, 19:36

Salut a tothom!

Perdoneu la demora, però la proposta de fer públic el meu treball entre la comunitat butinetaire ha ultrapassat la comesa inicial del TFC i he hagut de reflexionar uns dies per tal d’aclarir les idees.

De fet, sempre he cregut que, ja que he fet servir els usuaris com a conillets d’índies sense haver-los demanat cap mena de permís, hauria d’atorgar-los el dret a conèixer què coi he escrit sobre ells. Però mireu, em fa un cert respecte deixar-hi lliure accés, potser per por a que us decebi, potser per por a possibles destins “malignes”, potser per no conèixer a fons les eines d’Internet... En fi, que en definitiva he decidit que qui vulgui tenir el treball em faci arribar un butimissatge amb l’adreça de correu electrònic on el vulgui rebre, i jo, amb molt de gust, li faré arribar.

Tingueu en compte, però, per tal de saber si us interessa o no, les següents coses:

1. No és un treball de temàtica estrictament botifarrística.
2. És un treball presumptament etnogràfic sobre possibles significats del joc de cartes de la botifarra entre els seus practicants internàutics al ButiNET.
3. En ell s’hi citen els usuaris amb el seu nick real, o sigui que alguna persona al•ludida pot sentir-se ofesa (no crec, però és possible) i no voldria (no m’agradaria gens) obrir un debat sobre aquest punt o aquell altre, sobre aquesta opinió o l’altra. Segurament podrien enriquir el treball, però la meva manera de ser –sóc molt sentit- faria que em sentís incòmode, i ara mateix no sé si estic disposat a aquesta incomoditat.
4. Jo mateix, com a coneixedor del ButiNET, en repassar el treball, hi trobo algunes imprecisions que no sé quina reacció provocarien si fossin copsades per algun usuari primmirat, mentre que entre els avaluadors universitaris del TFC, desconeixedors del ButiNET, aquestes qüestions han pogut estar totalment dissimulades.
5. Ara bé, també hi ha l’esperança que 62 pàgines de rotllo patatero no les aguantaria ningú i que, consegüentment, ningú s’ho acabarà llegint.

En fi, gràcies a en DeepButi i a totes aquelles i a tots aquells que uns heu interessat pel treball. Si us ve de gust tenir-lo, ja sabeu com actuar.

Cordialment,
Josep (rimbo)


Torna a “Contactes Butifarrils”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants

cron