On és el twamo?

Per parlar dels llocs on jugar a la Botifarra o per trobar gent de la teva zona, etc.
rimbo
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 71
Membre des de: 15 nov. 2007, 19:31

On és el twamo?

EntradaAutor: rimbo » 11 abr. 2009, 12:40

Salut a tothom!

Com qualsevol canvi a la vida, la introducció en l’economia de mercat del ButiNET ha comportat coses positives i d’altres no tant. Com que les coses positives resten a la vista de qualsevol dels clients i les que no en són tant i interessen als gerents de l’empresa ja són mostrades en legítima propaganda endormiscadora, us diré que em té amoïnat la desaparició d’una sèrie de nicks amb els quals havia fet una bona o no tan bona amistat.

El canvi de no pagament a pagament voluntari ha comportat com a fet més rellevant la divisió entre clients i no clients, o el que és el mateix entre els amb-nom i els sense-nom. Prou discussions i prou abrandades hi ha hagut en aquestes contrades sobre aquest tema per tal de tornar-lo a treure a la llum... potser no cal. El fet és que alguns dels antics usuaris, sigui perquè per conviccions o per economia no han volgut pagar una quota, sigui perquè han aprofitat per fer un canvi de nick i esdevenir invisibles, o sigui perquè han volgut desaparèixer del ButiNET per raons personals o de temps, han deixat de fornir el llistat de la sala de joc. Ara mateix, també se m’acudeix que potser no coincideixo amb ells en la franja horària que jo entro, però no crec, tard o d’hora els hauria vist!

Tot respectant la possible voluntarietat de la seva desaparició aprofito per enviar-los una cordial salutació, i molt especialment entre tots ells a l’amic twamo del qual fa molt de temps que no en sé res. Permeteu-me, tot parodiant el famós joc On és Wally?, que m’interrogui: On és Twamo? (Espero que algú encara passi per aquests fòrums i llegeixi alguna cosa)

Un record i una abraçada a tots vosaltres, i una de molt especial a l’amic twamo!

Cordialment,
rimbo

Miquelus
Recontro
Recontro
Entrades: 41
Membre des de: 29 oct. 2005, 18:02

EntradaAutor: Miquelus » 20 abr. 2009, 21:34

Salut Rimbo,

Com sempre les teves paraules i opinions, que poden ser compartides o no, tenen un punt d'equilibri i serenor destacables.

Encara que diguis que potser no cal tornar a encetar la discussió sobre el tema dels amb-nom o sense-nom, no puc resistir la temptació de dir un parell de coses que fa dies em ronden pel cap. No fa massa demanves opinions sobre el que havia significat per cadascú de nosaltres el butinet. En aquell moment, no vaig trobar la manera d'expresar-ho. Sense allargar-me massa, bàsicament el butinet és per mi dues coses: un passatemps i relacions personals. I, malhauradament he de dir que des del punt de vista de les relacions personals, el caliu que existia en el butinet s'ha perdut en una part prou important. El canvi, no cal dir-ho, ha portat millores evidents, però només que hagi perdut l'oportunitat de fer alguna nova amistat com les que he fet anteriorment en aquest xat, el preu que hauré pagat serà molt més alt que els pocs euros que costa la quota.

És evident, per si no ha quedat prou clar, que m'agradaria que tothom, pugués entrar amb el seu nick

digidu
Recontro
Recontro
Entrades: 40
Membre des de: 18 març 2008, 20:03

EntradaAutor: digidu » 08 juny 2009, 10:21

Hola a tots,

Aprofitant que he vist que s'havia estat parlant d'aquest tema, m'agradaria dir que jo també aposto per tornar a mostrar el nick de tothom. I és que crec que el fet de convertir tots els que no paguen en convidats ha fet que el servei que s'ofereix als que sí que han abonat la quota, més que millorar, s'empobrís. Jo també he trobat a faltar certa gent amb la que xerrava de tant en tant pel xat i feia partides entretingudes i interessants. I he pogut observar que, a certes hores, el nombre d'usuaris ha disminuït en un nivell considerable.
Sincerament, crec que si se'ls torna deixar a tenir nick, pot ser que alguns d'aquets desapareguts dels que parla en rimbo (cadascú que llegeixi tindrà els seus propis, segur) tornin. A més, serà la manera que els que acaben de descobrir el butinet puguin sentir-s'hi a gust i fer amistats, ja que sent un convidat això és molt difícil.
Hi ha moltes fórmules per mantenir avantatges interessants per als que hem abonat la quota. Ara mateix, a banda del tema del nick, ja hi ha el fet de poder jugar campionats, crear o canviar l'ordre dels jugadors a les partides, per exemple.
Crec que val la pena rumiar-hi.
Gràcies!

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 09 juny 2009, 00:41

Doncs es rumiarà :-)

digidu
Recontro
Recontro
Entrades: 40
Membre des de: 18 març 2008, 20:03

EntradaAutor: digidu » 10 juny 2009, 15:58

Merci d9! :D

plana
Barretina
Barretina
Entrades: 903
Membre des de: 22 oct. 2002, 23:15

EntradaAutor: plana » 15 juny 2009, 23:59

Dons, després de pensar-hi una bona estona, estic d'acord amb l'idea de la Digidu: Després dels mesos de funcionament del ButiNET de pagament, crec que en un principi era normal que hagués una diferenciació entre els que paguem i els que no paguen, pero ara ja hi ha les suficients diferències (totes a favor del ButiNET de pagament) com per que ja no sigui necesari mantenir l'anonimat dels usuaris gratuïts.
Pel contrari, en certes franges horaries de poca afluéncia a la sala de pagament es necessari buscar companys o contraris a la sala gratuïta i, al ser ànonims, es molt més complicat per ells..... i per nosaltres.
Crec que, si es continua mantenint la sala gratuïta, seria bo per tots que no hi hagués distincions amb el nick. Prou diferència hi ha en que jo pugui entrar allà.... i ells no puguin entrar aquí.
Sí, crec que seria una bona millora i augmentaria el grau de convivència. També al crear una partida pública amb jugadors del general, veuries si la persona que entra es del teu gust o no...(a part del color del semàfor). Ara quan et dones compte.... ja no te remei. I si la fàs privada, sabries a qui estas convidant, ara el Convidatxxx.... no ens diu res

BooM_15
Contro
Contro
Entrades: 18
Membre des de: 06 feb. 2008, 19:50

EntradaAutor: BooM_15 » 06 ago. 2009, 19:29

---
BooM_15 l’ha editat per darrera vegada el dia: 24 nov. 2010, 21:52, en total s’ha editat 1 vegada.

Miquelus
Recontro
Recontro
Entrades: 41
Membre des de: 29 oct. 2005, 18:02

arguments

EntradaAutor: Miquelus » 08 ago. 2009, 00:12

M'alegra veure que la idea guanya adhesions. Gràcies, BooM_15. Voldria insistir amb un argument que penso té difícil controvèrsia, i que ben segur ja haureu escoltat algun cop. La persona que espontàniament entra al butinet, sense haver-ne sentit a parlar, que deu ser el cas dels molts dels que som usuaris habituals, es troba amb un panorama que en cap cas es pot considerar atraient ni engrescador. Difícilment farà coneixences, i fins i tot pot ser que li costi d'acabar partides més o menys normals. Penso que no és una bona mostra del que es pot trobar al butinet si decidís fer-se usuari de pagament. En definitiva, més que engrescador és més aviat desencoratjador.

plana
Barretina
Barretina
Entrades: 903
Membre des de: 22 oct. 2002, 23:15

EntradaAutor: plana » 08 ago. 2009, 17:50

Després de donar moltes voltes i d'haver parlat amb molta gent.... per si serveix de guia pels administradors del ButiNET, aqui va una proposta: Ara farà un any del nou ButiNET, tothom a tingut l'oportunitat de veure o d'assabentar-se de com es el ButiNET de pagament.... estan en construcció noves millores que encara el faran més atractiu. Per tant la proposta es donar un mes de ButiNET de pagament (sense cap cost)a tots els Convidats, recuperant el seu nick. D'aquesta manera els que encara no son abonats tindrien una bona mostra de com es l'actual ButiNET.
Una vegada transcorregut el mes de proves, o et fas abonat.... o automàticament quedes donat de baixa a tots els efectes.
Crec que l'espectacle que ofereix diariàment el xat general, no diu res a favor del nostre joc..... i es una publicitat nefasta pels nouvinguts que volen fer un "tast" del que es el joc de la Botifarra per Internet. Crec que l'actual sala general està aconseguint el propòsit contrari a la idea original del ButiNET....... Què n'opineu :?: :?:

peach
Barretina
Barretina
Entrades: 381
Membre des de: 27 juny 2004, 21:12

EntradaAutor: peach » 09 ago. 2009, 00:47

Des de q el butinet és de pagament vaig dir q no em semblava bé q els convidats pugessin veure als nicks de pagament i q els de pagament no poguessin saber amb qui convidat jugava. Hi ha molts post sobre aquest tema al foro. Em sembla q gaire bé ningú va recolzar la meva opinió.

Jugo habitualment a la sala general, de la mateixa manera q obria ports a desconeguts o jugava amb nicks nous sense saber qui eren quan no era de pagament. (la meva única limitació és q mai admeto a un vermell a una partida meva). Jugo, he donat invitacions i més d'un s'ha abonat després de jugar varies vegades, sense donar-li cap invitació. Per q? Doncs per q després de jugar dos o tres partides quan han entrat amb altre numero m'han demanat si els podia convidar. Hem jugat de bon rotllo, els hi he dit q provessin d'abonar-si i més d'un ho ha fet.

Es ben be veritat q els primers mesos quan es va posar la quota, el xat general semblava un galliner. La meva opinió és q ara el q és és un xat ben avorrit. De fet passen hores sense q ningú digui ni. Q de tant en tant hi ha gresca, sí, la mateixa q n'hi havia abans (i moltes vegades entre nicks ben coneguts). Q abandonen? Sí, de tant en tant sí (com abandonava abans molta gent quan anava de camu, és a dir en l'anonimat). Que diuen bestieses a les partides? Sí a vegades sí, i per això hi ha una eina per reporta-ho. (I us puc assegurar q he jugat centenars de partides en q no més s'ha dit hola i mb adéu) O no passava el mateix abans? Es clar q sí, és el q pot passar quan jugues en total anonimat i la sala general esta feta i preparada perq sigui així.

Q és la sala general? Una sala avorrida, a on ningú és ningú (weno porten colorines) i a on des de fa un any juguen de franc quan tenen ganes de fer una partideta i a ón ningú el rebre, ni li informa de res -més enllà q la veu impersonal del Servidor i no saben q n'hi ha a l'altre costat del mirall, i no sé de ningú q pagui un abonament por alguna cosa q no coneix.

Què passa al butinet ara? Doncs q els nicks habituals q volien fer-ho ja s'han abonat i q a moltes hores no hi ha quorum suficient a la sala de pagament.

Què més passa? Que des de el començament es van formar dos móns antagònics. El abonats i la "purria" no abonada a una sala a ón la inmensa majoria dels abonats no entren ni per casualitat, (a vegades em penso q per q fa lleig)

Es per això q l'iniciativa de les invitacions no ha servit per molt, si gaire bé ningú juga amb convidats nous, q us puc assegurar q n'hi ha, q es comporten normalment, q no abandonen, q juguen bé, q no troben gens del caliu q varem trobar nosaltres quan varem entrar com nous al butinet.

No sóc ningú per dir q hauria de fer Butijocs amb els convidats o per incentivar l'abonament -ni tant sol si ha de fer alguna cosa- Sé q si jo entres de nova difícilment tindria un incentiu per pagar ni un més. Q no els toca als abonats incentivar als convidats? Doncs és clar q no. Però la realitat és q a moltes hores o jugues amb robots o et surten trenyines esperant omplir una partida amb abonats, o jugues amb convidats, q mentres se'ls permeti entrar al butinet son jugadors -en principi- com qualsevol altre.

Ufff! gaire bé m'ha sortit un post d'aquest q de tant llargs i ferragós ni t'ho mires...

florencia
Contro
Contro
Entrades: 6
Membre des de: 22 abr. 2007, 20:22

jo tb estic dacord

EntradaAutor: florencia » 11 ago. 2009, 20:54

Bones, estic dacord amb les opinions kan donat en miquelus, digidu, plana i peach, trovo k la sala general no pot provocar gaires ganes de ferse abonat al butinet, xk pel meu gust i a part de jugar a la butifarra, si algo te de bo el butinet es la posibilitat de coneixe gent.
Suposo k saveu k a altres portals de joc als cuals se pot entra de forma gratuita, sempre tens un nick i llavors els k no paguen tenen un temps limitat per dia, per jugar, llavors el tema de les dos sales no existis, tb es una bona manera de k los k no paguen puguin veure les aventatjes de pagar (crear partides, fer campionats on-line, jugar tot lo rato k vulgues, etc...).
Bueno esta es la meva opinio, per si algu li interese :wink:
Fins un altra

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 12 ago. 2009, 00:57

Clar que interesses TOTES les opinions.

En resum, quan es va prendre aquesta decisió, es va creure que els usuaris preferirien no tindria limitacions de temps i no tindre nick.

De fet, estic segur que la majoria de convidats ja els hi està bé !

Evidentment, hi ha alguna cosa amb la formula dels convidats que no rutlla be, ja es mirarà que s'hi fa :-)


Ni que, per mi una de les coses bones de la sala "ButiNET", es la pau, tranquil·litat i bon rollo que hi ha (generalment). La gent es comporta be, no hi han problemes d'abandons (o pocs), ni problemes de falta de respecte. En el mon dels convidats, es tot el contrari .... o sigui, es una selva. Si s'ajunta la sala "ButiNET" i els convidats, la sala "ButiNET" probablement es convertirà en la selva.

En resum, que no es gens fàcil :-(

Adéu !

josep1945
Barretina
Barretina
Entrades: 872
Membre des de: 06 oct. 2005, 17:54

EntradaAutor: josep1945 » 12 ago. 2009, 10:06

Una alternativa seria que hi hagués una sala "muda" on tothom entrés amb el seu nick i sols s'hi poguessin crear partides i jugar (creadors, sols els abonats, clar).
Els privats si hi podrien funcionar, pero no hi hauria "xat"

florencia
Contro
Contro
Entrades: 6
Membre des de: 22 abr. 2007, 20:22

on es el twamo

EntradaAutor: florencia » 12 ago. 2009, 15:24

Una puntualitzacio, penso k si la sala general es una selva (no crec k sigui per tan) es xk se escuden en lo seu anonimat per "en ocasions puntuals o convidats puntuals" dir barbaritats o abandonar sense mes ni mes, de fet jo hi jugo bastan amb convidats i poques vegades me trovat en gent desagradable, per lo tan si tinguesin nom, mes de un ja no podrie fer cap de les dues coses, a part de k me fot molt kells sapiguen amb ki juguen i jo no (jejeejejej). Lo del temps limitat, trovo k es una bona formula, ja k puguer jugar sense temps limit i sense pagar es una aventatja en comparacio a altres portals (ludoteka). No es cap critica a les decisions k en lo seu moment vau pendre, sino k vist desde la distancia k done un any en funcionament, penso k tot es millorable i per egoisme (meu) magradarie torna, en certa manera, a akells temps en los k el xat estave ple a cualsevol hora del dia o la nit i sempre hi havie xivarri (ere molt divertit). Bueno pues per ara, res mes. :D


Torna a “Contactes Butifarrils”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

cron