BUSCO...

Per parlar dels llocs on jugar a la Botifarra o per trobar gent de la teva zona, etc.
CAROLX
Contro
Contro
Entrades: 2
Membre des de: 15 març 2010, 19:44

BUSCO...

EntradaAutor: CAROLX » 15 març 2010, 19:49

Busco, algú que m ajudi amb els tornejos de Buti .. estic interessada en crear ambient al local de: reunions i tornejos i botifarra ..... si algú està interessat us plau enviar un missatget ....

:D

JRC
Recontro
Recontro
Entrades: 42
Membre des de: 20 oct. 2004, 00:55

EntradaAutor: JRC » 21 abr. 2010, 04:31

Si pero pero d'on ets.

CAROLX
Contro
Contro
Entrades: 2
Membre des de: 15 març 2010, 19:44

busco...

EntradaAutor: CAROLX » 21 abr. 2010, 12:24

Barcelona, centre.

no sé si ho corrent, però m'agradava la idea de fer opens, els caps de setmana ... podem dsponer de l'espai complet (+ de 100 persones ).....

entre setmana tinc els tornejos regulars de mus i altres cosetes ... encara que també valen entre setmana dijous o divendres ....

una salutació
:D

garvalin
Contro
Contro
Entrades: 1
Membre des de: 20 ago. 2009, 22:03

Soc nou al poble

EntradaAutor: garvalin » 25 abr. 2010, 20:49

Busco on es pot jugar a la butifarra a la zona de Teià/Masnou?. Algú em pot ajudar?. Gràcies. Garvalin

Quetal
Contro
Contro
Entrades: 4
Membre des de: 19 set. 2011, 18:07

Re: BUSCO...

EntradaAutor: Quetal » 19 set. 2011, 18:24

[quote="CAROLX"]Busco, algú que m ajudi amb els tornejos de Buti .. estic interessada en crear ambient al local de: reunions i tornejos i botifarra ..... si algú està interessat us plau enviar un missatget ....

Hola som un matrimoni i voldríem trobar un lloc per jugar a la Butifarra a Barcelona de forma presencial, en viu i en directe. Vivim al Poblenou però no ens molestaria desplaçar-nos si fos el cas. Hem obert un nou tema per veure si algu ens pot ajudar.
Salutacions

barmanises
Contro
Contro
Entrades: 5
Membre des de: 12 oct. 2011, 10:26

Re: BUSCO...

EntradaAutor: barmanises » 15 oct. 2011, 19:55

CAROLX ha escrit:Busco, algú que m ajudi amb els tornejos de Buti .. estic interessada en crear ambient al local de: reunions i tornejos i botifarra ..... si algú està interessat us plau enviar un missatget ....

:D
esto interesado
donde estas?


Torna a “Contactes Butifarrils”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

cron