Desde LLEIDA, algun lloc/local per quedar per fer la buti?

Per parlar dels llocs on jugar a la Botifarra o per trobar gent de la teva zona, etc.
imientras
Contro
Contro
Entrades: 1
Membre des de: 20 maig 2009, 19:17

Desde LLEIDA, algun lloc/local per quedar per fer la buti?

EntradaAutor: imientras » 27 maig 2010, 18:44

Ei butineros! he provat això de la buti i la veritat: enganxa. Al ser nou en aquest "mundillo", desconec on es pot jugar "en vivo i en directo" per Lleida o rodalies. Si algú en té coneixement i m'ho pot comunicar, li estaré agraït. Gràcies.

fèric
Contro
Contro
Entrades: 2
Membre des de: 29 oct. 2005, 17:57

Re: Desde LLEIDA, algun lloc/local per quedar per fer la but

EntradaAutor: fèric » 31 ago. 2010, 12:07

imientras ha escrit:Ei butineros! he provat això de la buti i la veritat: enganxa. Al ser nou en aquest "mundillo", desconec on es pot jugar "en vivo i en directo" per Lleida o rodalies. Si algú en té coneixement i m'ho pot comunicar, li estaré agraït. Gràcies.


jo sóc nou a lleida i tb busco un lloc on poder gaudir de la buti. Em sumo doncs a la petició del company i tb li estaré molt agraït a qui ens pugui facilitar un local on es jugui habitualment a la buti.

Salut!!

Angeles
Barretina
Barretina
Entrades: 934
Membre des de: 09 des. 2002, 11:36

EntradaAutor: Angeles » 12 set. 2010, 12:37

Benvolguts imientras i fèric.

Fa pocs dies vaig rebre un correo de Carles (no el jefe de Butinet, sinó altre), preguntant el mateix que vosaltres. Os faig una còpia de la meva resposta per si os pot servir d'algun ajut.

bones,

em dic Carles i fa gairebé dos mesos que he vingut a viure a Lleida.
M'agrada moltíssim jugar a la buti i porto uns dies mirant de buscar info sobre on es pot anar a jugar. He trobat informació relativa a un campionat que vau celebrar l'any passat i allà he trobat els vostres mails de contacte... espero que estiguin actius ;)

doncs això, us agraïria moltíssim que m'indiquéssiu si us acostumeu a trobar en algun bar, centre social,...

Angeles ha escrit:
Bona tarda Carles,

Jo, apassionada al joc de la botifarra igual que tu, jugo molt a través d’Internet en un programa que és diu Butinet http://www.butinet.cat/

Va ser, precisament, per conèixer a gent amb els quals hi jugàvem cada dia, que vam crear els campionat a Lleida a l’any 2004. Aquest any 2010 serà la setena edició. Tot i que la pàgina web està una mica desmontada perquè em van canviar el servidor, pots donar un cop d’ull a la trobada de l’any passat http://sites.google.com/site/lleidabuti/

Aquest any el tenim pactat per fer el VII Campionat de Botifarra a Lleida per al dia 6 de novembre. Estic preparant el blog per a la informació però encara no el tinc acabat. Te l’enviaré per correu un cop publicat.

En la mateixa web de BuTinet veuràs altres campionats presencials que es fan a lo llarg de Catalunya per si et vols animar.

Respecte a jugar en directe aquí a Lleida, poca és la informació que et puc donar.

Els únics que jo conec són:

Balafia: Bar Fèlix a Cort Catalanes

Secà de Sant Pere: Bar Avenida i el Bar Madison

Bar Itaca. Està ubicat al carrer Riu Essera http://www.topdiscotecas.com/ficha/itaca

Bar Roma al costat de la clínica Perpetuo Socorro al carrer alcalde Sol, lloc de molt ambient i gent jove. http://www.patatabrava.com/templos/bar_roma_lleida.htm

Pardinyes un Bar que es diu Els amics vaig anar un dia a un campionat que organitzaven. No recordo el carrer. Avinguda del segre recte fins arribar al camp de futbol i un club per a disparar que trobes a mà dreta. Doncs és un carrer a mà esquerra

Passeig de Ronda, un bar a l’alçada de l’Hospital Santa Maria que ara no recordo el nom.

I es que jo no vaig a cap d’aquest a no ser que quedem una colla d’amics allà un dia en concret per fer unes mans.

Però són molts els bars on aquí a Lleida es jugui a la botifarra. Jo et recomano que, segons on tinguis ubicada la teva vivenda, vagis als bars propers i donis un cop d’ull si es juga o no allà.

Jo l’únic lloc que jugo de manera habitual i presencial és al Club Natació Lleida (carretera de Torrefarrera, desvio Partida Marimunt però tirant recte com si volguessis sortir de nou a la carretera. Allà veuràs el desvio a mà dreta). Allà tenim un local social obert a tothom on es juga sempre dissabte i diumenges tarda a partir de les 17:30. Estàs convidat a venir el dia que vulguis. Abans d’entrar a la cafeteria, per la part exterior venim del pàrking veuràs unes escales metàl·liques. Puja-les i la primera porta a mà dreta (mà esquerra estan les baranetes i la vista a la piscina) si trobes la porta oberta és que hi som dintre. Ves al final del passadís i entra a la sala. Pregunta per Angels o per Manuel Rubia. Seràs benvingut.

El tema de BuTinet ja ho veuràs com funciona. Hi ha una part on es pot jugar de manera gratuïta en una sala que diem general i altra de pagament a la sala butinet on a part de jugar es fan quasi cada dia campionats on line siguin suissos o predonats on tothom juguem les mateixes cartes i ara per ara jo soc la que estic en primer lloc, més perquè els jugo tots que pel meu saber.

No sé si t’ha pogut servir d’algun ajut però si necessites alguna altra cosa et pots posar en contacte amb mi.

Marels no et contestarà el teu correu, no por falta de delicadesa sinó perquè ha delegat en mi la resposta. Així que escric una mica en nom de les dues. Sempre delega en mi la part de relacions públiques ;-)

Una abraçada i benvingut a Lleida, la meva estimada ciutat.

Angeles


Però per coneixens una mica, si voleu podem fer una cosa. Intentaré quedar un grup d'amics per jugar a la buti el Divendres dia 17 de setembre a les 17:30 al bar Escambray, situat a Dr. Fleming prop de Ricard Vinyes. Al costat de l'oficina d'atur, sabateria Nexane i davant de Juclà.

Si os animeu ens trobarem allà divendres. Adéu

fèric
Contro
Contro
Entrades: 2
Membre des de: 29 oct. 2005, 17:57

EntradaAutor: fèric » 13 set. 2010, 08:54

ei angels!

en fèric i en Carles que et va enviar el correu són la mateixa persona, és a dir, jo mateix

t'acabo d'enviar un correu en resposta a la cita butifarrera de divendres 17 a les 17:30... aquest cop no podré assistir però segur que algun dia ens veurem doncs tinc moltes de ganes de trobar algú amb qui fer bones butis ;)

merci per tot!!!


Torna a “Contactes Butifarrils”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

cron