corpetit ha escrit:Després d'unes quantes partides al Butinet, penso que hi ha més d'un jugador que té els punts de rànquing pujats al cap.
No tinc gaire temps i això acostuma a no ser gaire bo, però intentaré demostrar que, com diu algú per aquí, si podem triar company i contrincants, a la llarga, ens podem posar tranquil·lament al capdavant de la llista d'Elo.
Només és qüestió de ratxes, temps i paciència... molta paciència. Ho pot fer qualsevol. Simplement es tracta de triar un company amb Elo baix amb ganes i disposat a aprendre, i enfrontar-se a jugadors amb Elo semblant o més alt conjuntament.
I algú pot pensar: i què pretens amb això? Doncs encara que ningú en faci cas, mostrar l'absurditat, la fal·làcia d'aquest sistema de rànquing.
Bé, ja veurem si m'equivoco. Ara és parlar per parlar.
Això sí, insults, desconsideracions i crítiques en rebré a dojo. Com és habitual en aquest meravellós joc.
Dakar ha escrit:Hola Carles suposo que ja saps qui soc. Que sàpigues que actualment t'estic pagant dos nikcs (pots comprovar-ho quan vulguis), per cert dimecres passat vaig renovar un d'ells per 3 messos, el altre el tinc a punt de finalitzar. Després d'aguantar tot el que hem tingut de sentir que ens han dit i mai hem tingut una mala paraula en vers de tots aquets impresentables que no tenen ni idea del que parlen, les ganes de continuar aquí s'estàn esfumant.
Tú saps bé que quan mi he trobat amb insults i dequalificacions fora de lloc, u he reportat sempre, igual que quan hem vist gent que està molt amunt del ranking i que juga irregularment, com cap jugador de un nivell alt de botifarra o faría, també t'ho hem fet saber, (d'una manera o altra).
Cormenut i Kutumi son uns jugadors de botifarra del tot legals i honrats, (qui ens coneix en pot donar fe). Pero resulta que un bon día els toca lluitar amb un tal franjocic3,(IHS, SJ7866,Sevilla) i a partir d'aquell dia aquesta persona que no se quin adjecctiu ficarli, resulta que va sortir escaldat, (qui el coneixeràn sabràn que té molt mal perdre), no va soportar que un matat que té 1000 punts i un altre desconegut un tal Cormenut li fotessin un bon repàs. El tio va començar a escampar pel general i pels seus amiguets, que no jugués ningú amb nosaltres per que feiem trampes. Mirat les dos partides que vam jugar aquell día: 7-10-21 hora 23h 13m 39s i 23h 32m 41s. Si trobes alguna irregularitat m'ho dius Carles, després de mirarme varios cops les partides, jo no en veig cap.
Igual que pots mirarte les 244 partides restans que hem jugat junts Cormenut i jo.
Aquí al butinet com diu l'amic Cormenut hi ha molta gent, que es pensa que sap molt, que no soporta que tindre algú per sobre d'ell amb el Ranking, i degut a aixó a mi ja no hem motiva estar allí dalt i barallarme amb algún que altre matón i algún que altre faltón i malparlat que tens per aquí.
Ara la meva motivació es mirar de aixecar un antic nick que estava esfonsat al cap d'avall del ranking. Si per jugar amb un nick de baixa puntuació es un delicte, com diu l'amic Cormenut asumeixo la meva part de culpa.
Carles no m'hagués pensat mai de la vida que després de 12 anys al butinet, i Cormenut uns quants més, ens hagis fotud fora del butinet amb quota pagada, sense al menys demananr-mos alguna explicació. Recordo que un día et vaig dir que tenies la capacitat i els mitjants per ser el Nº 1 de la buti. Per ho no ho has sabut gestionar bé i aixó se t'està escapant de les mans.
A una persona s'el sentencia després de ser jutjat, no per que un testimoni que tingue algún interés pugui dir el que li sembli.
Encara estàs a temps de rectificar i reparar el mal que has fet Carles.
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants