EntradaAutor: cormenut » 09 des. 2021, 12:25
No sé si te'n dones comptes però t'acabes de carregar el rànquing tu mateix.
En primer lloc, és el primer cop que dius que no fem trampa sinó manipulació.
Perquè com no n'hi ha hagut ni mitja trampa, ara em surts amb la manipulació. Massa tard.
Això ho has de deixar clar perquè cada dia que entraven ens titllaven de tramposos i tu ho has consentit, amagant el cap sota l'ala i no fent absolutament res i ara, a sobre i per acabar-ho d'adobar, ens fots fora del rànquing.
Permetre tot això no té nom i més quan sempre he anat de cara. Segons el meu parer, no és de persona honrada per dir-ho subtilment.
Anem a analitzar la suposada manipulació.
Així quin és l'Elo real del company? El fixes tu? Tens en compte les partides jugades?
No sé si t'has fixat però el nick 1000 és de fa molts anys i havia jugat molt poques partides.
Quina diferència de punts ha d'haver-hi entre nicks perquè tu no la consideris manipulació?
Aquí tu has deduït que el company és de nivell 1800 (sense tenir en compte les partides jugades) i ha jugat amb un de 1000.
800 punts de diferència és manipulació?
On està escrit això?
Així doncs cap usuari 1200 pot jugar amb un 2000?
Segons el meu parer, això no és manipulació, això és discriminació.
En definitiva, quants punts de diferència han de ser segons la norma que ara mateix t'acabes d'inventar?
Fins ara no he necessitat més de 1000 partides per arribar als 2000 punts en cap nick jugant amb més de 50 jugadors de parella. Jugant amb un company tan sols, possiblement es pot arribar als 2300 aprofitant les ratxes.
Si jugar de parella amb un nick molt més baix de puntuació de rànquing es considera manipulació, tot el rànquing està absolutament manipulat començant per jugadors com l'Angeles (sento fotra't al mig). Qui et penses que la va posar primera de rànquing amb relativament poques partides? Ja pots revisar tots els nicks que van jugar amb ella de parella el 95% de les últimes partides. Veuràs que tots són meus, no en vaig necessitar gaires.
Si la meva puntuació amb un mínim de 1000 partides jugades és o pot ser 2300 punts jugant amb un sol jugador de parella i entro amb un nick nou, estic entrant amb aquests 800 punts de diferència de menys. Perquè recordem, entrem tots amb 1500 punts de rànquing (cosa que també he dit que no s'hauria de fer però ja és un altre tema).
És a dir, jo entrava amb un nick nou amb 1500 amb quota d'un mes i al cap del mes tornava a entrar amb un altre 1500.
Així la vaig deixar a més de 2100. Continuant jugant possiblement podríem haver arribat a 2500. És senzill, dos jugadors 2000 sumen el mateix que dos jugadors 1500 i 2500.
Per tant, segons tu, això es manipular el rànquing.
Segons tu, jo no podria entrar a jugar amb cap nick nou perquè el rànquing ja estaria manipulat en 800 punts, o 700 o 650. Quin seria el límit no escrit segons tu? 800, 700, 500?
Hi ha algun nick que hagi jugat més de 1000 partides al butinet i no hagi jugat de parella amb algun nick amb una diferència de punts de 400 o 500 punts? No ho crec. Els de baix possiblement no podrien jugar només que amb ells mateixos . I jugadors com Tomak i roymakay365 no podrien jugar amb ningú. Una altra discriminació de les teves vaja.
Per tant Carles, t'acabes de carregar el rànquing. Molt et pesi, m'acabes de donar la raó. Com he anat exposant, és un rànquing absolutament manipulat amb els agreujants que la gent abandona partides impunement pel company del que abandona, fa abandonar els altres insultant-los i menyspreant-los, alenteix les partides a voluntat, consensua partides que no els agraden etc, i ara només faltava la primera norma Tizziano descrita més amunt aplicada sense estar escrita enlloc i ex professo per a perjudicar-nos.
En definintiva, noi, t'has lluït. Aquest cop t'has superat tu mateix malmetent contra el teu propi rànquing. Deixar-ho així és assumir i constatar que aquest rànquing està viciat i manipulat.