Pero esto que es?

Per parlar i debatre sobre el rànquing.
ptitcentinella
Contro
Contro
Entrades: 26
Membre des de: 10 jul. 2013, 00:18

Pero esto que es?

EntradaAutor: ptitcentinella » 13 des. 2020, 20:51

Després d'una bona ratxa negativa en què de 13 partides en guanyem 2 i 8 de perdudes, n'hi ha 3 que no s'acaben. Una perquè es penja Butinet anant guanyant. Fins aquí normal. L'altra guanyant 38 a 8 canto buti perquè tenia unes cartes d'escàndol, a un jugador se li penja, surt, torna entrar, queda solapat damunt d'un de nosaltres i no podem continuar. Molt bé, seguim. Estem fent una tercera partida i ara sí, per fi la cosa va força bé. Ens quedem 98 a 62 guanyant. Est canta buti. La cosa va bé perquè portem bona carta, fins arribar a l'última carta de la partida. Només falta per tirar Oest i clarament marxa voluntàriament de la partida. Genial.

Resulta que a l'última basa en joc surto d'as d'oro ferm i l'última carta que li queda a Oest és el 6 de basto. Féiem 6 punts doblats que eren 12.
Per què el programa no pot donar igualment la partida com a bona si ens posàvem a 110 punts?
Tant difícil és programar això? Gràcies.

ptitcentinella
Contro
Contro
Entrades: 26
Membre des de: 10 jul. 2013, 00:18

Re: Pero esto que es?

EntradaAutor: ptitcentinella » 17 des. 2020, 22:00

Un altre regalet de Nadal.
A que no endevineu què va passar?

ButinetAbando.png

ptitcentinella
Contro
Contro
Entrades: 26
Membre des de: 10 jul. 2013, 00:18

Re: Pero esto que es?

EntradaAutor: ptitcentinella » 04 gen. 2021, 19:33

Qui em podria explicar el motiu perquè un nick 1800 de rànquing amb tan sols 300 partides fetes fa aquest trumfo directe? I no em digueu que juga la buti moderna perquè no "cuela".
Jo no ho sé veure. Només sé que trigaven força a cantar o passar-ho i que en tota la partida va ser el cop que portaven menys trumfos entre els dos: un total de 7. En una ocasió en portaven 11.
No cal dir que era el pal que portaven més trumfo entre els dos. Si ho passa, l'altre ha de cantar copa que és el seu semi i en sumaven 6 entre els dos. L'altre porta tres trumfos d'as. D'oros només en portava dos de sota i en total en tenien 6 entre els dos. Quantes casualitats juntes no?
Que bonic seria poder penjar aquestes partides.

Cantades.png

txemapenta
Botifarra
Botifarra
Entrades: 131
Membre des de: 14 abr. 2004, 17:11

Re: Pero esto que es?

EntradaAutor: txemapenta » 07 gen. 2021, 11:21

Que bonic seria repescar aquestes partides i poder penjarles per saber amb qui et jugas els cuartos.
Coincideixo, 100 x 100.
Admiro la teva elegancia (jo no sé si en tendría tanta) al esborrar el nom (noms) dels individuos.

ptitcentinella
Contro
Contro
Entrades: 26
Membre des de: 10 jul. 2013, 00:18

Re: Pero esto que es?

EntradaAutor: ptitcentinella » 13 gen. 2021, 21:47

Una altra errada tècnica oportuna. Qui ha de cantar passat pot escriure però diu que no pot escollir trumfo.
Digueu-me mal pensat però per què no passa en casos oposats? És a dir, quan ells tenen bo i nosaltres dolent.
Joc de qui ha de cantar passat:
Joc de qui canta.png

ptitcentinella
Contro
Contro
Entrades: 26
Membre des de: 10 jul. 2013, 00:18

Re: Pero esto que es?

EntradaAutor: ptitcentinella » 13 gen. 2021, 21:51

Joc meu:
Joc meu.png


Joc del company:
Joc del company.png


Senyor Carles, és cert que es pugui donar aquesta circumstància tan sovint? Gràcies.


Torna a “Rànquing”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 38 visitants

cron