Felicitats Angels, Marels i tots els colaboradors un campionat com sempre impecable, en la organització,amb molta participació i molt bon ambient butifarrero. Seguiu així.
Angeles i Marels. Moltes felicitats, un campeonat impercable. Trovades com aquestes agraeixes que un des teus vicis, entre cometes, sigui jugar a la butifarra i que durant un munt de temps, puguem gaudir de dies com aquests, una abraçada i fins el proper
primer de tot, felicitar a l'angeles i marels i tots els seus "compis-ajudants" pel campi d'ahir..... i segon...demar-vos que si heu trobat un album de fotos (fins i tot dins el vostre cotxe) us poseu en contacte amb mi....gràcies a tots.. i de nou gràcies a l'organitzacio pel cap de setmana que hem passat. Montse
Misae, primer de tot gràcies a vosaltres i segon i penso que el mes important per tu, a dins del meu cotxe havia un albun de fotos (que no se com a anat a parar) estiguis tranquila que ens ficarem amb contacte. PETONETS
No soc molt donat a escriure a estes coses, pero esta vegada crec que toca. Felicitats Angeles i marels, marels i Angeles, pel "peasso" campionat d'ahir. Tot estigué molt bé (excepte les manilles, que mal repartides, tu!). Hasta l'ajudant que vos buscareu, cumplí a la perfecció (cosa rara en ell), me referixc a ivars ... jajajajaja. Trobar-se en tanta gent coneguda i amiga sempre és agradable i l'ambient, simplement, fabulós. Res més a dir, simplement, felicitats de nou.
Enhorabona Angeles & Marels heu fent una grand feina. A estat un cap de setmana fantastic.
Pedazo de MAKROCAMPI sou fantastiques.
Teniu de donar.me la recepta jajajaja.
Conteu amb mi per una propera edició.
Angeles si ets tan amable em podries ficar el enllaç per veure les fotos del campi.
Perque entro a la fototeka i em surt error i no puc veure res.
Merci.
quimktm ha escrit:Angeles si ets tan amable em podries ficar el enllaç per veure les fotos del campi. Perque entro a la fototeka i em surt error i no puc veure res. Merci.
Hola Quimktm,
Quan entres a fototeca has de clickar damunt d'una foto i se t'obrirà l'album de Picasa. Si ho fas així no crec que tinguis cap problema però per si acàs et dono l'enllaç