VII Campionat de Botifarra a Torrefarrera 2018

Informació sobre Campionats de Botifarra.
Angeles
Barretina
Barretina
Entrades: 934
Membre des de: 09 des. 2002, 11:36

VII Campionat de Botifarra a Torrefarrera 2018

EntradaAutor: Angeles » 18 maig 2018, 19:58

Dia de la trobada:
• 16 de juny de 2018

Organitzadora:
• Angeles Gonzàlez Santiveri
• Telèfon: 660 466 111
• No és precisa la inscripció prèvia.

Horari:
• De les 14:15 h a les 15:15 h: inscripcions
• De les 15:30 h a les 21:00 h: campionat i entrega de premis
• A partir de les 21:00 h: berenar sopar amb cassola de tros per a tots els participants

Lloc:
• Casa de la Vila (davant l'església)

Sistema de joc:
• Sistema suís (tothom jugarà 5 partides)
• Modalitat: botifarra occidental (lliure)
• 5 rondes a 101 punts, 12 dats o 55 minuts
• Puntuació màxima per partida: 121 punts
• Normes escrites a cada taula

Obsequis:
• Els tres primers classificats: pernils i trofeus
• Del 4t. al 25è.: pernils, espatlles o lots. Consultar premis
• Els obsequis podran variar en funció del n. de parelles inscrites
• Detall d'assistència per a tothom

Inscripcions:
• Per fer les inscripcions o consultar qualsevol dubte poseu-vos en contacte amb l'organització
• Preu: 15€
• Preu de la cassola per als no participants: 4€

Per a més informació consulta el blog: https://botifarra-torrefarrera.blogspot.com.es/

Angeles
Barretina
Barretina
Entrades: 934
Membre des de: 09 des. 2002, 11:36

Re: VII Campionat de Botifarra a Torrefarrera 2018

EntradaAutor: Angeles » 18 juny 2018, 01:43

Un any més, des de la tranquil·litat de la trobada finalitzada, felicitar als campions de la VII Botitrobada de Torrefarrera 2018 i a tots els participant sigui qui sigui la seva classificació.

Gràcies a tots els assistents, a l'ajuntament de Torrefarrera, als cuiners, a la brigada i a tots el que d'una manera o altra em van ajudar a que tot sortís bé.

Especialment vull agrair a l'ajuntament de Torrefarrera que a través d' Albert Roig regidor de cultura m'han fet les coses molt fàcils, a Miguel Companys per la fruita que em va ajudar a tramitar, a Pepi i a Paquita les meves fantàstiques ajudants, a Xavier el millor fotògraf, a Ramon i a Carme per tota la seva ajuda i carinyo, a Corpetit per tots els seus ànims en les meves fases de preocupació i a tots els que vau venir per la vostra serietat i formalitat.

Espero que recordeu amb bon sabor el campionat i no ho dic només per la cassola de tros que estava insuperable, sinó por tota una tarda-nit compartida entre amics.

Fins la propera.

Per a poder visualitzar el blog cliqueu a l'enllaç https://botifarra-torrefarrera.blogspot.com/

Àngels

corpetit
Barretina
Barretina
Entrades: 869
Membre des de: 31 des. 2004, 02:07

Re: VII Campionat de Botifarra a Torrefarrera 2018

EntradaAutor: corpetit » 04 jul. 2018, 20:11

Bones,

Em vaig descuidar de felicitar un dels millors campionats de botifarra del planeta. Felicito els campions, els cuiners per l'habitual excel·lent cassola de tros i el company per aguantar-me.

Joiós, un cop més, de retrobar-me amb ja vells amics i coneguts.

Enhorabona Ángeles per fer-nos passar una tarda tan maca i agradable. Espero i desitjo que continuïs així durant molts anys més! D'altra manera, aquesta trobada perdria part del seu encant, per no dir quasi tot.

Fins la propera!


Torna a “Campionats”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 61 visitants