Angeles ha escrit:Si tinc as i rei surto "quasi" sempre d'as. Pot haver tan petites excepcions que no cal ni nombrar-les.
Així no faig tornar boig al company i li dono una informació molt clara: Tinc segur el rei. Per aquesta informació sacrifico un punt que és la petita diferència entre rei i as.
Si surto de rei el puc fer dubtar:
Sortirà a defensar-se l'as?
Sortirà de carta sola?
Sortirà a agafar l'as al de la dreta?
Sortirà a defensar-me el meu as?
Prefereixo que ho tingui clar:
Si surto de rei no tinc mai l'as
Si surto d'as tinc sempre el rei
Carles ......... mira que arribes a ser complicat ............![]()
què opineu respecte a la sortida d'un pal on teniu as i rei
Angeles ha escrit:La pregunta era:què opineu respecte a la sortida d'un pal on teniu as i rei
A mi m'agrada que el company tingui clar quin és el meu joc. Què tinc. Què vull.
Jo sacrifico un punt per aquesta informació. Mai sortiré de rei perquè no l'informo de res. Si la manilla la tenen els altres jo no penso en k he perdut un punt. Penso que la informació que li he donat al meu company val gustosament aquest punt.
Jo quan jugo vull que el company em mostri quin és el seu joc. No vull suposicions.
Imagino que aquí no hi veritats absolutes, es qüestiò de saber que vols pagar per a tenir ben informat al company. Per a mi això és esencial.
asterix_fire ha escrit:Per decidir la sortida, què penseu que s'ha de tenir en compte majoritàriament?
Per posar només una opció: fan triomf els contraris i el company no contra.
Asterix_fire ha escrit:Volia saber què opineu respecte a la sortida d'un pal on teniu as i rei.
Carles ha escrit:Malgrat tot, primer provaré altres sortides d'altres pals, abans de donar el as de cara.
Angeles ha escrit:Imagino que aquí no hi veritats absolutes, es qüestiò de saber que vols pagar per a tenir ben informat al company. Per a mi això és esencial.
1717 ha escrit:Amb la teva jugada deixas clar al teu company que tens el rei i res mes, la mateixa info que dones al contraris.
1717 ha escrit:Si per quasualitat algu d'ells te tres de cavall o de puta, quasi segur que tindran una anada.
asterix_fire ha escrit:
Segons comenta 1717, ell creu que estalvia un punt en ambdós casos i que segur que farà l'as igualment.
asterix_fire ha escrit:
Fa èmfasi en el cavall i la sota, i el fet que els contraris no ho tocarien si donés aquesta informació i diu que el company tampoc no els jugaria per tornar-hi el pal, ja que no li ha de tornar, sinó esperar.
Suposa que en l'altra opció (sortint d'as) el company tornarà i no sabrà que fer si té una manilla (encara que jo crec que l'Angeles no ho ha dit pas que hagi de tornar).
asterix_fire ha escrit:
En la opció de rei, 1717, diu que no vol que el company li torni.
Per últim, creu que és un perjudici donar aquesta informació, no només al company, sinó també als contraris i que és innecessari perquè l'as el farà igual, sumant-li que tens més possibilitats de fer cavall i sota.
Conclusió:
Sortida de rei sempre perquè estalviem un punt i no volem que ens torni el pal. L’as no córrer perill en cap cas i menys si tenim una manilla.
Crec que no em deixo res??
asterix_fire ha escrit:
No entenc que vol dir 1717 amb:1717 ha escrit:Amb la teva jugada deixas clar al teu company que tens el rei i res mes, la mateixa info que dones al contraris.
asterix_fire ha escrit:
Si és que no tindrà res més als altres pals, crec un altre cop, que l'Angeles no ho ha dit tampoc. Corregeix-me si cal?
asterix_fire ha escrit:1717 ha escrit:Si per quasualitat algu d'ells te tres de cavall o de puta, quasi segur que tindran una anada.
No sé si et refereixes a que se’l guardaran per donar un descart (anada)?
asterix_fire ha escrit:
Com que fins aquí és només repetir el que ja s'ha dit (per organitzar-ho) i opinar jo mateix, de moment no ho faré. Us poso algunes preguntes i personalitzo si m'ho permeteu:
1717: si sempre surts de rei.
asterix_fire ha escrit:
Q: No parles de tenir en compte el número de cartes. En cas d'haver-hi un semifallo perdràs un punt. Creus que sortiries amb el rei si en tens moltes? Pensa que carregar és una alternativa però no una prioritat. A més si et tornen potser trobeu el semifallo i no et cal posar-li. Si en surts no ho sabràs.
asterix_fire ha escrit:
Q: Dius que sortint de rei, no vols que et tornin. Si el company no té una sortida millor que tornar-te obrirà un pal on no sabem que passarà. Quan ells fan triomf, significa que s'ha de tenir precaució i fer les cartes importants ràpidament. Ho veus així?
asterix_fire ha escrit:
Q: Sabent que la sortida d'as (o la de rei si al teu sistema li permets al company que potser et torni si l’hi interessa perquè hi ha la possibilitat que tinguis l'as) assegura base i informa al company (als contraris també). En la sortida de rei creus que “us” perjudica el fet de no informar amb aquesta sortida i creus que “us” beneficia que els altres la facin d’as?
asterix_fire ha escrit:
Q: Amb rei i cavall sortiries també de cavall sempre?
asterix_fire ha escrit:
Q: Si dius que no t'ha de tornar la sortida de rei amb el teu sistema i tenint en compte que podria ser triomf directe on la diferència amb el triomf delegat és una qüestió de tenir fallo directe, semifallo o semifallos i estrictament un triomf que probablement dominaran els contraris, amb la conseqüència que amb els descarts puguin saber ràpidament quin pal han de jugar i tenir descarts. Creus que una sortida de rei on no ens tornaran el pal, no és córrer un risc pel sol fet de dir-li al company que obri pal tingui el que tingui?
asterix_fire ha escrit:
Q: Si com bé dius, a la dreta (Est) posa la manilla no sabran on és l’as. Per contra si no supera. El company (Oest) si que sabrà que l'as el teniu vosaltres. Per ell serà com si haguessis sortit d'as (en informació) en canvi el teu company no ho sabrà i pot pensar que el té Oest o Sud. Creus que aquesta informació beneficia o perjudica?
asterix_fire ha escrit:
Q: Si saps que el teu company té aquella manilla segur, sortiries igualment de rei, per què hauries de sortir de rei i arriscar-te a perdre un punt més a la segona base? A més, no desinformaries que tens base i ell decidiria que fer. Tornar-te o no. Si tens una manilla que falta que t'obrin, o un joc segur per no deixar que te'l fallin, puc entendre que vulguis que no et tornin de moment (a canvi d’un punt depèn com es miri) a veure si te’l obre o veure si té alguna cosa en altres pals el company, però caldrà que el company s'ho pugui pensar i decidir, no? És un mateix sistema pels dos i els dos juguen igual (com els robots), per tant ell ho sabria, que faries això perquè possiblement tinguis l’as perquè les altres sortides de rei potser no les arribaries a fer per prioritats en la sortida?
asterix_fire ha escrit:
Q: Quan sortiries de rei sense l’as?
asterix_fire ha escrit:
Q: Respecte el cavall i la sota, amb la sortida d’as el company et vindrà de la més grossa si ho creu convenient (podent ser cavall o sota) agafant el que hi hagi a Oest. No creus que tard o d’hora sempre serà millor que t’hi vingui que no esperar a entrar i fer-te’l de cara?
asterix_fire ha escrit:
Q: Creus que ells vindran de cavall o sota perquè tu no has sortit d’as? Suposo que vindran de la que faci falta, si hi tenen base i sinó, no.
asterix_fire ha escrit:
Q: Sobre el fet d’informar als contraris, creus que farà que juguin condicionats amb més probabilitat pel teu pal o creus que jugaran pel joc que tenen, independentment de desconèixer on és aquest rei o as?
asterix_fire ha escrit:
Q: Posant només el cas de si Est no supera. No li marcarà al company aquell pal perquè no hi té base i tampoc té perquè obrir-lo. Potser la teva sortida serà informació suficient per no anar-hi, i es guiaran per una que hagin marcat els contraris. Si no el tens tu potser li has salvat l’as al company i com que és sortida teva no hi aniran. Fent triomf ells se’ls suposa el domini del triomf. Això significa que podran jugar amb més probabilitat pel joc restant amb més llibertat i fallant quan no sigui el seu pal. Si tenen joc en altres pals creus que Est, vindrà igualment a la teva sortida?
asterix_fire ha escrit:Angeles i Carles: Si surtiu sempre d'as...... asterix
Torna a “Normes del joc i tàctiques de primer nivell.”
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant