Bornis de la Botifarra

Tàctiques simples de la Botifarra (per exemple sortida de 12)
abril74
Barretina
Barretina
Entrades: 322
Membre des de: 09 oct. 2004, 20:08

Bornis de la Botifarra

EntradaAutor: abril74 » 26 juny 2022, 17:56

"Quan guanyen és perquè en saben massa,
quan perden és perquè es veuen dolent"

Bornis d'enteniment que juguen a la botifarra amb una autoestima tan alta que només veuen la part que els complau

corpetit
Barretina
Barretina
Entrades: 869
Membre des de: 31 des. 2004, 02:07

Re: Bornis de la Botifarra

EntradaAutor: corpetit » 28 juny 2022, 10:23

Massa raó que tens.
Alguns jugadors, quan canto buti i enganxo alguna cosa al company em diuen que faig trampa i alguns pleguen. Quan no porta una sota i en perdem 40 se'n riuen i es creuen molt bons.

Sense anar més lluny, la setmana passada entro amb un nick nou manipulant el rànquing perquè el Carles no em deixa jugar amb els que tinc alts d'ELO i com que la puntuacio és baixa, es creuen que t'ho poden dir tot.
Jugo de parella amb algú per primer cop. Anem perdent 40 a 70 i canto buti directa amb el següent joc:
Manilla de basto amb tres més de petits;
2 copes de sota;
As, rei, 8 d'espasa;
Manilla, cavall i sota d'oro.

La partida va anar així:
Surt Est de sota de basto, ningú supera i jo manilla;
Amb 4 espases d'as i rei hagués sortit de la tercera. Amb 3 no em puc arriscar a que em barrotin i no faci basa. Surto d'as per no tallar una possible seguida del company. Em deixa a dintre.
Surto de rei d'espasa i em torna a deixar basa.
Surto de 8 d'espasa i plega de manilla.
Es fa una altra espasa major.
Es fa l'última espasa.
Comença a encarar-se de manilla de copa.
As de copa,
Rei de copa i ja no serveix ningú copa.

I aquí s'acaba la partida. No volen tirar més.
Li queden les dues últimes copes i un oro.
A mi em queden manilla, cavall i sota d'oro.
Era capa i al carrer.

Doncs bé, el de la meva dreta comença a grallar que no en tenim ni puta idea, que n'està fart de jugar amb aprenents que tenen llet, que jo no podia cantar buti directa mai de la vida, va clavar la partida i després va marxar. Això sí, marcant primer el consens. El seu company també deia que l'oro el tenia ell i també va marxar marcant consens. Jo no vaig consensuar però el company sí perquè devia ser novell o un bon jan.

Si hagués enganxat un cavall al company s' haguéssin quedat, nosaltres al carrer i encara se'n fotrien ara amb to condescendent per haver jugat contra dos pobres matats.
Butinet en estat pur.


Torna a “Normes del joc i tàctiques de primer nivell.”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants