dirdamlaer ha escrit:que es lo minim que hem de tenir per doblar a directes ho ha delegats. Es correcte fer directes amb 6+2+2+2 que es lo correcte. Gracies
dirdamlaer ha escrit: Es correcte fer directes amb 6+2+2+2
dirdamlaer ha escrit:que es lo minim que hem de tenir per doblar a directes ho ha delegats. Es correcte fer directes amb 6+2+2+2 que es lo correcte. Gracies
DeepButi ha escrit:Bon raonament cierk.
És curiós perquè jo tinc tendència a contrar més fàcilment a Oest (esquerra) perquè així al jugar després que ell li puc agafar punts quan el company entri/apreti. Especialment cert a delegat perquè comença el meu company.
Diria que els dos criteris són vàlids ... un amb Manilles i delegat (contrar a Oest) i l'altre amb pal llarg/trumfos i directe (contrar a Est).
Que maca és la botifarra.
cierk ha escrit:Que penseu?
cierk ha escrit:5 trunfos, semi i sense joc--->
Canto directe. Ja que si el company no te bones cartes es indiferent qui canti. En canvi si te bones cartes jo tindre el trunfo i ell el joc, per tant en un bona combinació. Si jo delego i canta un pal que em va malament, jo no jugo pq no tinc ni cartes ni trunfo. Per tant el company juga sol.
cierk ha escrit:5 trunfos, semi i molt bon joc (pero no per cantar buti) --->
Aquí no ho tinc tant clar. Abans en aquesta situació, i ara encara ho faig algun cop delego, pel que he comentat abans, aixi jo tindria el joc i el meu company el trunfo. Pero com dic, no tinc tant clar si es la millor opció, que penseu?
cierk ha escrit:5 i directe i sense joc --->
Delego. Ja que si em pillen el directe a la primera, si oest te joc i entra bastant cops em destrunfa i som pell si el meu company no porta molt bo.
cierk ha escrit:5 i directe i bon joc --->
Aquí torno a tenir els dubtes.
Si delego i el meu company no em canta el directe triunfem. Si canta el meu directe però es el seu pal més bo, si destrunfa rapit fem molts punts, ja que un cop no hi hagi trunfo jo tinc joc.
Si canto i em pillen el directe a la primera potser que el trunfo estigui repartit, aleshores puc destrunfar bé. Però si Oest te quatre trunfos, sol que em fasi fallar una altre cop es queda en un trunfo més que jo, i potser me la lia.
abril74 ha escrit:Un altre cosa és de qué ha de sortir el company/a, qüestió que ja se n'ha parlat en altres posts :
- Defensar as si en porta 3 del pal o 2 de figura
- Sortir de semifallo
- Arrastrar quan porta manilla
Evidentment el problema es planteja quan tenim la possibilitat de triar entre les tres opcions
abril74 ha escrit:Un altre cosa és de qué ha de sortir el company/a, qüestió que ja se n'ha parlat en altres posts :
- Defensar as si en porta 3 del pal o 2 de figura
- Sortir de semifallo
- Arrastrar quan porta manilla
Evidentment el problema es planteja quan tenim la possibilitat de triar entre les tres opcions
Torna a “Normes del joc i tàctiques de primer nivell.”
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants