KILLER DE LA BOTIFARRA

Formes de jugar a la Botifarra per jugadors experts. (Botifarra moderna Vs Botifarra antiga, sortida d'11, sortida de semfallo)
abril74
Barretina
Barretina
Entrades: 322
Membre des de: 09 oct. 2004, 20:08

KILLER DE LA BOTIFARRA

EntradaAutor: abril74 » 10 maig 2020, 00:45

Parlo des de l'experiència personal, en aquests moments el que més m'estimula en el joc de la Botifarra és supervisar jugades, la veritat és que sovint me n'adono de la quantitat d'errors que faig i de la quantitat de punts que perdono, i també em diverteix analitzar com la toquen d'altres jugadors, independentment del resultat de la partida.

Ja he comentat que la Botifarra és un joc de sort, i et trobes a jugadors lletats que a cada mà es veuen un parell de manilles, i quan no les tenen i els hi contres resulta que el company/a de qui ha fet trumfo porta un semifallo i et fot una basa d'as, la veritat és que hi ha poca cosa a dir, que els hi duri molts anys i ho gaudeixin, com diuen als madriles "con buena picha bien se folla", ah! i que s'ho agafin amb humilitat perquè "todo lo que sube, baja".

Però el que volia dir en aquest post és que et trobes a jugadors amb un caràcter molt diferenciat, diguem-ne n'hi ha de dòcils, d'ortodoxos, n'hi ha d'anàrquics, de llançats, altres són porucs o apocats, i també hi ha els que sovint em sorprenen i als qui anomeno killers.

Crec que com en totes les coses de la vida el caràcter influeix en el resultat del que fas, i ara recordo quan en els inicis, espantat per no "cagar-la" em deien "nen, la Botifarra és un joc de valents", i aquí ve que faci referència a aquest tipus de jugador que en dic Killer.

L'he tingut com a company/a i ha fet alguna botifarra o algun contro que penso, quins collons que té!, com pot contrar amb les cartes que porto!
També l'he tingut de contrari i m'ha fet alguna contrada o botifarra quan ell anava perdent de molt que amb el que ha trobat al company/a ens ha fotut fora de la partida.

i amb això vull dir que a la Botifarra s'hi ha de jugar amb un xic de mala llet, s'ha de buscar guanyar i no pots tenir remordiments en fer sang, si a trumfo passat t'agafa amb quatre bons trumfos i un semifallo, CONTRA!, no pateixis per no portar punts dels altres pals, el company/a ja farà la resta. I si vas perdent de molts encara que tinguis un directe de 6411, DELEGA!, el company/a potser cantarà una botifarra d'escàndol que et tornarà a posar dins la partida.

He de dir que una de les grans satisfaccions que t'ofereix la Botifarra és quan pots recontrar a un Killer i el fots fora de la partida, passa poques vegades però quan passa, és brutal.

Salut i República!

Torna a “Tàctiques avançades”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 42 visitants

cron