Començo a estar-ne fart de gent maleducada

Formes de jugar a la Botifarra per jugadors experts. (Botifarra moderna Vs Botifarra antiga, sortida d'11, sortida de semfallo)
DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

Començo a estar-ne fart de gent maleducada

EntradaAutor: DeepButi » 23 des. 2020, 18:02

Guanyem nosaltres 64-94

El meu company fa trumfos directes amb 5 oros i semifallo de copa (As sol). Perdem 1 punt. Mala sort.

Els contraris fan 4 punts 69-94

Jo faig directes amb 5-5-1-1 ... Guanyem 1 punt. El meu company m'insulta dient que si l'hagués delegat hauriem acabat. I a continuació abandona la partida.

robertredford, ets un mal educat.


No era un joc enorme el meu, d'acord. Però delegar amb dos semis?

Captura2.JPG

ptitcentinella
Contro
Contro
Entrades: 26
Membre des de: 10 jul. 2013, 00:18

Re: Començo a estar-ne fart de gent maleducada

EntradaAutor: ptitcentinella » 26 des. 2020, 14:47

Mira, aquest mateix element és el que em va abandonar un cop havia perdut la partida.
Pel xat em van titllar d'innocent. Tothom sabia com les gastava aquests individu. Ara veig que no sóc l'únic.

corpetit
Barretina
Barretina
Entrades: 869
Membre des de: 31 des. 2004, 02:07

Re: Començo a estar-ne fart de gent maleducada

EntradaAutor: corpetit » 30 des. 2020, 19:00

Si et serveix d'alguna cosa, jo amb aquest marcador cantaria també trumfo directe copa.
Anant perdent ho passaria. El problema el tindria amb un marcador molt elevat i igualat.

I no cantaria amb la intenció d'acabar sinó per evitar un contro que ens foti fora.
M'agradaria saber les probabilitats de sortir guanyant-hi si ho passem. No ho sabrem mai si no és que creem un programa exprés que ho comptabilitzi. Així i tot, ja sabem que hi hauria moltes situacions difícils de quantificar. Però, per experiència, si ho passem amb aquest joc gairebé sempre ens canten el semi. Jo apostaria per més d'un 90% dels cops amb certa seguretat. I el problema és que quan ens cantin el semi nosaltres passem a ser uns simples espectadors de la partida perquè no plegarem base excepte que s'encarin per dues vegades seguides de l'altre semi que, per força, tindrem. És a dir, que amb molta sort farem 5 o 6 punts. Això vol dir que el company n'haurà de fer més de 30 ell solet.

Què pot passar si cantem nosaltres?
Que el company tingui molt bo: llavors seria gairebé sempre indiferent perquè amb el nostre joc acabarem la partida igualment.
Que el company tingui bonet: amb el nostre joc també podem acabar. Si més no, no ens contraran i no ens fotran fora.
Que el company porti poca cosa: d'haver-ho passat, contrada al canto i amb possibilitats d'anar al carrer. En canvi, en no passar-ho podem aguantar tranquil·lament la partida.
Que no porti res: d'haver-ho passat som al carrer. Si no ho passem, tindrem alguna possibilitat d'aguantar la partida.

En quins casos ens pot perjudicar el fet de no haver-ho passat?
Jo només trobo un sol cas: que el company porti extraordinàriament bo d'un sol pal.
En aquest cas, ell sol pot matar la partida sí, però inclús no passant-ho, si aconseguim netejar el trumfo a temps i li podem donar entrada, també guanyaríem la partida.
És a dir, només sortiríem perjudicats si, a banda que el company porta molt bo d'un sol pal, aquest no pot entrar en partida per facilitar-nos només un descart per fallar el pal de l'altre semi que portem. Perquè si ell domina un pal i ens facilita un sol descart, ja fallarem de ple un segon pal i portarem 5 trumfos. Amb això vull dir que seria relativament fàcil guanyar 7 punts i acabar la partida. Si ens contren serien només 4.

erfiug
Recontro
Recontro
Entrades: 42
Membre des de: 13 set. 2009, 16:00

Re: Començo a estar-ne fart de gent maleducada

EntradaAutor: erfiug » 13 gen. 2021, 16:28

Ja no recordava aquesta secció...i si, amb aquell element tb hi he tingut alguna enganxada, personatge amb totes les lletres.

Després del gran corpetit poca cosa a afegir, jo matisaré, ni que estigui en un punt molt per sota de marcador faré directes igualment, pel fet que si passo la mà el 99% de vegades seré un miserable espectador.

Copa directa per allò que estan més ben encadenades i utilitzar els oros per treure trunfos "gratuitament" i si estéssim de sort podríem agafar el company amb semifallo al propi oro.

Nosaltres necessitem els trunfos per poder fallar als semifallos, típica mà on moltíssima gent es posa a arrastrar per sistema i s'acaba amb oros als dits als quals no s'hi ha tret cap tipus de rendiment.


Torna a “Tàctiques avançades”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 39 visitants

cron