Hi ha gent al·lucinant

Tàctiques simples de la Botifarra (per exemple sortida de 12)
DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

Hi ha gent al·lucinant

EntradaAutor: DeepButi » 18 oct. 2009, 20:58

Campionat on-line de divendres. Partida contra els robots.

El blau és meu. Al·lucino.

<bicoca> hola
<galienides> bones
<galienides> jajaja
<galienides> parlem tu i joo n?
<Bender> hola
<Gort> bones
<bicoca> si
... Primer dat 1-0
<galienides> una pregunta
<galienides> que passa si jo ara et començo a cantar tot el que tinc?
<bicoca> uf estaria be¡¡¡
>>>>deixant a part que d'això se'n diu fer trrampes, estaria de conya!
... segon dat 1-9
<bicoca> pq ho dius?
<bicoca> a
<bicoca> ja
<galienides> jejeje
<bicoca> jajajajja
<galienides> home no estaria mal del tot
<bicoca> no se....
<galienides> vols dir que s'entera algu?
<bicoca> jaja ni idea
... tercer dat 10-9
<galienides> em jugo lo que vulguis que no soc el primer que ho pensa
<bicoca> que tentador
<galienides> moltissim
<bicoca> tu primer
<bicoca> jajajja
<galienides> bender, gort us fa res que fem trampes??
<bicoca> jajajja
... quart dat 10-19
<galienides> as rei basto, as rei cavall espases semi copa
<bicoca> ai mere
<bicoca> ui
... cinquè dat 19-19
<galienides> et toca
<bicoca> res de res
<galienides> tres manilles
<galienides> basto espases i oro
<galienides> jajaja que guay
>>>>UI TANT guaisim diria jo
<galienides> grrr
<galienides> jajajaja
<bicoca> no mmaagrada gaore...
<bicoca> no ho paso molt be que poruga que soc
... sisè dat 19-33
<galienides> tranquila
<galienides> ja no podem fer mes trampes
<galienides> en carles m'ha pillat jeje
<bicoca> carai
... sete dat 63-33
<galienides> jajaja ja m'ho imaginava pero ho havia de provar...
<galienides> es molt tentador...

<bicoca> mira
<bicoca> que hi farem
<bicoca> ja m'ho pensava
<Gort> d'aixo se'n diu fer trampes
<bicoca> en toata regla
<galienides> jajajaja >>>sí, a mi també em fa una gràcia terrible!

Cacharpes
Recontro
Recontro
Entrades: 41
Membre des de: 29 oct. 2005, 17:58

EntradaAutor: Cacharpes » 18 oct. 2009, 21:53

Be,
el cert es que els robots han demostrat ser millors persones que molts dels humans que juguen de forma habitual els campionats.
Els que pensen que ''es tentador fer trampes contra els robots'', també trobaran tentador fer trampes per MSN, si estan junts, per telef, etc, etc.

Qui fa trampes es un trampós,qui es trampós HO ES SEMPRE !!!!.

Demano càstig exemplar, que no juguin durant força temps els campis ni les partides normals, o be cremar-los a la foguera.
I de pas beatificar els robots per ser ben educats, tan si guanyen com si perden, per no fer trampes (ells les farien millor), per no perdre temps, per no quedar-se penjats, per no marxar dels campis abans d’acabar, per no abandonar patides... en fi per que son millors persones que els humans, i els humans ens entossudim a demostrar que així es.

rimbo
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 71
Membre des de: 15 nov. 2007, 19:31

EntradaAutor: rimbo » 19 oct. 2009, 21:11

Salut a tothom!

Com que massa vegades escriure molt no significa ser entès, ans el contrari, intentaré ser telegràfic.

Dic que:

1. Em sembla que l’actitud dels butinetaires galienides i bicoca és del tot reprovable.
2. Que sigui reprovable no vol dir que s’hagi de fer pública amb comentaris il•lustratius. Si no acompleixen les normes establertes, que se’ls sancioni per part dels administradors, però no cal escarnir-los públicament.
3. També em sembla reprovable que el DeepButi o qualsevol altre usuari pugui esbombar una conversa privada entre dos jugadors que desconeixen la seva presència amagada en ella.
4. Em sembla inquisitorial dir, encara que potser sigui en sentit figurat, que cal cremar a la foguera aquells que no es comporten segons els cànons, tal com afirma l’usuari Cacharpes.

Em preocupa que:

1. Quedi en entredit la meva intimitat en les converses no només en les partides, sinó en els butimissatges i en els xats privats.
2. Hi hagi persones alienes a qualsevol partida que hi tinguin accés, sigui quin sigui el seu rang al ButiNET.

Crec que:

1. Caldria que els administradors del ButiNET fessin públic que les partides i, en el seu cas, els butimissatges i els xats privats poden ser observats per ells o bé per terceres persones i que, en cas contrari, no ho permetessin.
2. Caldria que, més enllà de sentir-se culpables d’una criaturada, els usuaris galienides i bicoca rebessin les disculpes dels administradors per haver permès l’accés a terceres persones a una partida, les del DeepButi per haver-se ficat d’amagat al mig d’una partida privada i fet pública una conversa privada i les del Cacharpes per la forma tan caritativa, democràtica, higiènica, didàctica, purificadora i expeditiva amb la qual acabaria amb les males conductes.

Cordialment,
rimbo.

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 19 oct. 2009, 22:07

Els administradors del ButiNET no hi tenen res a veure.

Qualsevol persona pot copiar & enganxar el xat de les partides on participa, els robots també, m'han delegat a mi perquè ho faci jo en nom seu, ells ja tenen prou feina en jugar passablement.

I si ho he hagut de fer així és precissament per evitar que la gent faci trampes. Ja té guasa la cosa.

Respecte a l'escarni ... amb algú que com a filosofia de joc diu que "ho havia de provar" (a fer trampes) no crec que calgui tenir-hi cap consideració. Fer-ho públic em sembla el mínim que s'ha de fer. Estic convençut que li importa un bledo i que ni tan sols li fa vergonya. Només li deu saber greu que l'hagin enganxat.

PS. Les converses "privades" que algunes vegades veig són apassionants: "hola", "be", "adeu" ... el més interessant deuen ser els "mecachis altra vegada les llaunes". Apassionants, sí.

plana
Barretina
Barretina
Entrades: 903
Membre des de: 22 oct. 2002, 23:15

EntradaAutor: plana » 19 oct. 2009, 22:24

rimbo ha escrit:Crec que:
2. Caldria que, més enllà de sentir-se culpables d’una criaturada, els usuaris galienides i bicoca rebessin les disculpes dels administradors per haver permès l’accés a terceres persones a una partida, les del DeepButi per haver-se ficat d’amagat al mig d’una partida privada i fet pública una conversa privada


O sigui, que segons tu "l'assassi es el fiscal" per acusar.... crec que t'as passat.
Es de domini públic que els robots estan "conduïts" per en Deep. Segons la conversa de la partida diu: "en Carles ens a pillat".
La veritat es que fer trampes sempre es una actitut deplorable i denunciable.... pero fer-les als robots, es com si se les fessim (en aquest càs) a un cec!!!!!

aisenyor....


Pd: Per cert Deep, queda prohibit que publiquis els meus comentaris sobre els robots!!!!... em posaría vermell :oops: :oops: :oops:

Cacharpes
Recontro
Recontro
Entrades: 41
Membre des de: 29 oct. 2005, 17:58

EntradaAutor: Cacharpes » 20 oct. 2009, 00:35

rimbo ha escrit:Salut a tothom!...
2. Caldria que, més enllà de sentir-se culpables d’una criaturada, els usuaris galienides i bicoca rebessin les disculpes... del Cacharpes per la forma tan caritativa, democràtica, higiènica, didàctica, purificadora i expeditiva amb la qual acabaria amb les males conductes.

Cordialment,
rimbo.


Si home!!!, i un petonet potser?...
Mira, alguna vegada en algun dat boig dels meus, els contraris han insinuat que feia trampes i per norma això m’encén, (clar que nomes passa si el dat boig surt be, sinó et diuen tonto).
Be, el que passa es que jo no puc concebre fer trampes en cap cas, però ...aquí!!!!, al butinet!!!, on l’únic premi es passar una bona estona!!! senzillament no te nom.

Disculpes... que les demanin ells si volen, no a mi, ni als robots ni a Deepbuti , sinó a tots els usuaris i participants dels campionats,... jo les acceptaré amb molt de gust, i el tema quedarà oblidat per la meva part.
Per altre banda m'agradaria dir que la teva actitud en aquest post la trobo molt hipòcrita, jo amb els tramposos no en vull saber res, poc democràtic e higiènic?, en això si, segur i no m’he n’avergonyeixo gens ni mica.

BET
Barretina
Barretina
Entrades: 515
Membre des de: 13 gen. 2003, 21:38

EntradaAutor: BET » 20 oct. 2009, 11:05

Jo puc donar fe de la discreció d’en DeepButi per el que fa al xat de les partides en robots, i no dic per ara, ho dic d’anys anteriors.

Per el que fa aquesta anècdota que estem debatin , crec sincerament que es tenia que fer-la publica per el sol fet que els robots no tenen veu pròpia ni es poden defendre a si mateixos i cal que algú ho faig per ells.

Per el que jo veig, aquí no s’assassina a ningú,no fem sortir les coses de mare, en tot cas cada un te una opinió diferent de veure les coses. Però la realitat es que es varen fer tampes i això te un preu, i si el preu es passar , encara que sigui un pel de vergonya, doncs au! . Benvinguda sigui la vergonya !

Qui es el maco que no els ha dit de tot en els robots? I mai s’ha fet públic.

Per cert, varen guanyar o no ? :roll: :P
:roll: :P :P

josep1945
Barretina
Barretina
Entrades: 872
Membre des de: 06 oct. 2005, 17:54

EntradaAutor: josep1945 » 20 oct. 2009, 13:27

Bet.
http://www.butinet.cat/index.php?pagina ... 86&ronda=3

Es va donar la partida per guanyada als robots per 51 - 0

rimbo
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 71
Membre des de: 15 nov. 2007, 19:31

EntradaAutor: rimbo » 20 oct. 2009, 20:31

Salut a tothom!

Em sembla que, tot i haver intentat telegrafiar el meu escrit, no se m'ha entès, de ben segur que ha estat culpa meva. Esteu parlant de trampes mentre jo parlo d'intimitat. He jugat moltes vegades amb els robots de campionat sense que sabés que darrere seu s'hi amagués un Gran Germà. Ho havia de saber? Hi ha algun lloc a la normativa dels campionats en el qual es digui que els robots seran custodiats? Eps! Formulo aquesta pregunta des de la més pregona ignorància, sense cap ni una segona intenció. Ara bé, en el cas que això no sigui normatiu -cosa que, repeteixo, desconec- em sembla que convindreu amb mi que és una intromissió a la intimitat dels jugadors. Crec, sincerament, que els administradors del ButiNET hauríeu d'informar els usuaris que en les partides contra els robots no estan sols, que hi ha algú que els observa perquè, lluny de fer o no fer trampes, a l'empara d'una possible solitud es poden parlar de coses de les quals ningú n'ha de fer res. Una altra possible solució al problema fóra anul•lar el xat quan es juga contra els robots.

Per altra banda, bet, ningú discuteix la discreció del DeepButi, per bé que voldria saber si té o no té accés a les meves partides, siguin contra robots o contra persones, i si és adient que transcrigui una conversa d'uns jugadors desconeixedors de la seva presència.

Sobre el llenguatge expeditiu de l'usuari Cacharpes no cal gastar-hi gaire més temps: que cadascú el qualifiqui com li sembli. Només suggerir-li, si se'm permet, que una mica de moderació tampoc li faria gaire mal.

I, finalment, no se m'ha contestat -feu-ho si us ve de gust- sobre si algun altre Gran Germà, sigui qui sigui, pot introduir-se, per la raó que sigui, en els meus butimissatges, en les meves partides privades i en els meus xats privats. Està clar que en aquest aspecte es pot dir una cosa i ser-ne una altra, però voldria llegir la seva impossibilitat en algun escrit dels administradors.

Gràcies! Cordialment,
rimbo

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 20 oct. 2009, 21:48

Tema robots:
- Els robots que participen al campionat, son de'l DeepButi, i l'administració del ButiNET no te res a veure.

- El que el DeepButi faci o deixi de fer amb les converses del robots es el seu problema, entenc que ell actua de tutor ja que els robots no tenen la capacitat d'entendre el llenguatge com tenim els humans.

Tema privacitat, que ja s'ha respost 10.000 vegades en tots aquest anys, i encara dubta la gent:
- El servidor NO emmagatzema cap xat, ni passà per mans de cap administrador. Per tant, tots els xats: sales, partida, privats només els poden veure les persones que hi son.
Excepte el cas que es reporti !

- Els ButiMissatges, es guarden en una base de dades regida per la LOPD.

Adéu !

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 21 oct. 2009, 10:00

Ningú et pot garantir, ni evitar, que un jugador no faci un copiar & enganxar de la teva conversa i l'enviï per correu a qui cregui convenient o la publiqui en un blog.

Ningú et pot garantir, ni evitar, que sentat al costat d'un jugador no hi hagi algú, que tu no saps amb qui comenti la teva conversa i en facin el què creguin convenient.

Ningú et pot garantir, ni evitar, que a l'ordinador d'un jugador hi hagi funcionant un programa que intercepti les comunicacions per internet. No estic parlant de programes superespecialitats per hackers, sinó de programes -es diuen sniffers- ampliament emprats pels professionals de la informàtica, fàcils de trobar i d'usar.

En definitiva, les paraules de'n Carles són només certes desde la seva òptica: els administradors del ButiNET no miren ni guarden els xats. Però ni ells ni ningú pot garantir quin ús faran de les teves converses els altres usuaris.

Vist d'una altra manera: els robots no fan res que no pugui fer qualsevol persona.

I ara ho posaré en pasiva:

Tu (rimbo) pots fer un copiar & enganxar del xat de les partides on participes i enviar-les per correu o publicarles en un blog.
Tu (rimbo) pots tenir algú al costat amb qui comentes la conversa.

Tu (rimbo), quan entres a una partida avises als altres jugadors de que pots fer això? Diria que no.
Perquè exigeixes als robots que facin allò que tu (rimbo) no fas?

Tu no ho has fet mai, però jo sí: he comentat força vegades al xat dels campionats que podia veure el xat de les partides dels robots en campionat. Sembla que hi havia al menys dues persones que ademés de no saber-ho es pensaven que el creador dels robots era idiota. Basar les accions personals en hipòtesi absurdes acostuma a donar mal resultat.

No voldria acabar sense donar-te les gràcies per la teva insistència en respondre i mantenir aquest post en primera posició, així hi ha l'oportunitat que més gent es formi la seva opinió sobre la moral dels implicats. Estic convençut que ells també t'ho agraeixen ... clar que aprofitant l'anonimat d'internet em jugo qualsevol cosa que ja no apareixen amb el nick implicat. Jo no tinc res de què amagar-me i segueixo donant la cara públicament. Tothom pot dir el mateix?

fritz
Barretina
Barretina
Entrades: 360
Membre des de: 22 set. 2003, 12:01

EntradaAutor: fritz » 21 oct. 2009, 13:27

Com molts sabeu, fa temps que jugo els campionats (tants com puc) on line dels divendres com a company de'n Gort (l'honor és meu).

Alguns usuaris em confonen amb un robot. Només dir que amb ganes d'escarni públic hi ha material de sobres, per tant, no crec que aquesta sigui la intenció de'n Deep. Al cap i a la fí, només ha denunciat una parella que ha fet trampes. Ha fet trampes pensant que no tenia importància perquè jugaven contra dos robots i no es sabria. Doncs mira, la ignorància els ha jugat una mala passada. Dues pedres.


No patiu ignorants, a mi, com als robots, ens podeu dir de tot (menys cul d'olla) que no ho farem públic. Perquè estimats humans (o era homínids?) sobretot som uns cavallers.

Galienides
Contro
Contro
Entrades: 3
Membre des de: 16 des. 2008, 17:49

Moderada explicacio al deep i no per falta de GANES

EntradaAutor: Galienides » 21 oct. 2009, 13:41

PRIMER DE TOT demanar disculpes per fer trampes contra dos robots. A partir d'aqui nomès puc dir que si heu llegit la conversa PRIVADA entre la bicoca i jo "galienides" veureu que es tracta mes que trampes de riurens del robots tan inteligents del gran deepbuti. les trampes son trampes d'acord no dire que no em vam fer, pero deepbuti em sembla una grandissima falta de respecte reportà una conversa privada entre 2 persones sense ni tan sols avisar als 2 usuaris i encara mes greu quan ja es va dir en el general i tothom en va quedar ven assebentar. a part d'aixo que et jugaves deepbuti que ens canviariem el nom?? jo no ho penso fer i saps per que? per que considero una tonteria el que va pasar, el que no considero una tonteria sino una greu falta, la teva falta de delicadesa, la teva falta de respecte i les grandissimes ganes de tocar la moral a gent que a tu no t'ha fet absolutament res ni a cap altre usuari del butinet. " em pensava que amb la teva gran inteligencia aixo t'hauria d'haver quedat clar desde bon principi. Seguiria aixi molta estona pero amb gent com tu no val la pena. Aixi que l'única cosa que em queda per dir és gracies a la gent que ens ha apollat, la gent que consideri que em fet trampes amb malicia espero que ho reconsiderin ja que en cap moment haguessim fet aixo amb persones, tan per mi com per la bicoca i desitjarli a en deepbuti que fagi unes bones sessions de ioga que m'han dit que van molt b per l'estres. Salutacions a tothom!! GALIENIDES PD: deepbuti encara espero que em vinguis a dir que publicaves aixo al forum( com a usuari tambe tinc el dret de que si s'em jutja poder defensar davant de l'acusador i a poder ser cara a cara).

josep1945
Barretina
Barretina
Entrades: 872
Membre des de: 06 oct. 2005, 17:54

EntradaAutor: josep1945 » 21 oct. 2009, 13:53

La meva opinió:

Fer trampes es faltar al respecte, no tant sols dels dos contraris (dos robots que, presuntament no es podrien defensar), sinò tambè de la resta de participants del campionat, ja que, al fer trampes, es poden alterar els resultats.

La publicació del xat de la partida:

Jo era al xat del campionat, amb el nick que actualment utilitzo per entrar a jugar (jubilat), i vaig llegir (durant el campionat) que en deepbuti deia que publicaría en els foros el xat de la partida.

Salutacions,

BET
Barretina
Barretina
Entrades: 515
Membre des de: 13 gen. 2003, 21:38

EntradaAutor: BET » 21 oct. 2009, 14:23

I ara jo pregunto, es que els que estaven jugant el campionat tots eren robots?, aix, es que con que diu que amb persones no ho farien i menys en malicia. Si es una tonteria com dius, perquè ofèn tant que es faci públic?.
Com diu en Josep1945, si que pot interferir en el resultat del campionat, ah !! que no serveix per res?, que no es guanya res ? d’acord, però i la honestedat?


Torna a “Normes del joc i tàctiques de primer nivell.”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

cron