Molt interessant com sempre...a veure, tocarà fer números: Objectiu 34 i en portem 11...cosa que implica que entre els triunfos, basto i espasa restant haurem de fer 23 mínim per seguir vius.
Coses que jo interpreto que sabem ben clar; primer que s'ha de treure el rendiment màxim al basto, necessitem fer els 15 punts, però el primer problema es si ho farem en 2 o 3 bases.
Segon, nosaltres necessitem triunfos per poder agafar uns altres 5-6 punts imprescindibles a l'espasa per seguir amb vida.
Tercer, no sabem on son les figures de triunfo i per allí es podría escapar la suposada espasa o alguna figura de bastos necessaria també...
NORD: porta manilla bastos al 99%...i no hi ha informació si pot fer basa al trunfo.
EST: tal com juga interpreto que no semifallara res, i nosaltres hem d'evitar a tota costa que pugui carregar el possible as d'espasa, que el necessitem.
OEST: aquí es on vaig mes perdut, pq falla d'as a la que pot i seguidament arrastra de sis...jo soc Sud i no tinc idea on posar les figures dels trunfos. També podria portar as espasa.
Tocar triunfos jo ho descartaria, ja que al cap d'una o dos mans hauriem de tornar a tocar bastos (ens trobaríem en el mateix punt però potser amb l'espasa o figures de bastos ja carregat).
Vale, toca sortir de basto, pero com? I que farà el company a posteriori? I qui es el jugador que va curt de bastos? (si el company es qui en porta dos o semifallo oli en un llum)
Després de donar-hi unes voltes jo sortiria de REI DE BASTOS a l'espera que el company mati de manilla (que si no tot el supòsit no té cap sentit)...i així li deixem la porta oberta a que ens repeteixi, o bé que toqui espasa i que la propia partida ens vagi aclarint el puzzle.
La sortida de sis tampoc es descartable 100%, però hi ha el risc bastant alt que no arribéssim a entrar les tres bases de basto.
La d'as en aquest punt no la trobo encertada.
La clau de la mà es saber que farà N després de la manilla. Hi ha tantes opcions que poden passar que ufff.