Problemes creant les partides

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
Joanot
Contro
Contro
Entrades: 1
Membre des de: 24 oct. 2002, 20:27

Problemes creant les partides

EntradaAutor: Joanot » 06 juny 2004, 17:52

Hola a tots butinaires

Tinc un problema creant les partides al butinet. Jo tinc una connexió amb menta de 300, i en aquesta connexió hi tinc 4 ordinadors amb un router. Tinc el port del butinet mapejat al meu ordinador, i el firewall de win XP desconectat. El problema no es que la gent no pugui entrar a les partides q creo jo, si no que quan porto un temps jugant, me fa fora a tota la gent que juga amb mi, i a ells els hi diu que s'ha perdut la connexió amb el creador de la partida. Això només mo fa quan la creo jo, es a dir que si jo jugo en una partida creada per altra gent no tinc cap problema. A més cal dir que normalment estic connectat al MSN mentres jugo i mai s'hem desconnecta. Realment no veig quin és el problema, potser que la connexió amb menta és més inestable i això només es manifeste quan jo faig de servidor... realment no ho se. Si a algú li passa el mateix o se li acuden possibles solucions li agrairia que me respongues. Bé, moltes gràcies per avançat. Adeu

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 06 juny 2004, 23:15

Hola Joanot !

Pos quin expedient X mes raro :-p

No se'm ocorreix cap posible causa, però el que podem fer, es que em crides pel BUtiNET un dia, em convides i provem a veure que pasa.

Adeu !

PD: Carles al ButiNET ;-)

Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 15 visitants