seleccions Catalanes

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
alp2500
Barretina
Barretina
Entrades: 709
Membre des de: 02 oct. 2002, 12:00

seleccions Catalanes

EntradaAutor: alp2500 » 26 oct. 2004, 15:21

FELICITATS SELECCIO CATALANA

Des de la muntanya la meva felicitació per la selecció Catalana de hockei, felicitats per obrir la porta , felicitats per guanyar el campionat del mon B de hockei, i que comencin a tremular els hereus d'en cisquet que com es trobem la seva selecció pel mig ens la menjarem

vinga endevant, i dessitjan de tot cor que no sigui un somni que es trenqui el novembre a bresno ,

a reveure
psc

kktua
Contro
Contro
Entrades: 1
Membre des de: 07 nov. 2004, 12:52

EntradaAutor: kktua » 27 nov. 2004, 17:38

Bé ara nomes resta Agrait a la Seleccion Española (vaja panda de quatreros i poca-vergonyes ) el seu sopport a les seleccio Catalana, de hockei, jo estic d'accord amb el Carod ara a possar pedres a les Olimpiades de Madrid del 2012 i lo que fagi falta, perquè en vista de l'agrupacio de poca-vergonyes existents a Madrid es l'únic que es mereixen

També s'ha de donar support a la selecio Catallana de hockei per el seu intent, i si no hagues estat per uns quands bufa-guitarres que es varen vendre al millor postor ara ens aquest moment tindriem selecio catalana, un fort aplaudiment per l'intent i uns anims perque ara no desfallecin i continuin lluitant per el seu dret de poder disputar partits internacionals amb la seleccio Catalana,

També aprofito el moment per agrait a uns pàisos tant democratics com Italia , portugal, frança, ect.. per el seu support i nomès recordarlis una cosa tots tres han estat propietat espanyola algun cop i son lliures per el seu afan de llibertat a veure quina gràcia els hi faria trobar-se en el lloc de Catalunya, llastima que el 1712 envers de invadir portugal o fessin de Catalunya

visca una Catalunya lliure, lliure de fascistes espanyols ,i moltes graices al President de hockei dimitit per el seu sopport envers Catalunya , perquè aquesta trompada li ha desmostrat quins son els seu aliats, i quins el afan de poder els fa vulnerables

apa
visca catalunya lliure

Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Bing [Bot] i 22 visitants