Parla sensa vergonya, parla en llibertat, parla en català i si te equivoques torna a començar.
Segurament tots hem sentit i vist aquest anunci que la generalitat de Catalunya ens ha pasat per les radios i televisions de la Generalitat.
Ahir a les 6 de la tarda tornava de Roses, i com sempre una vegada ya acabades les gestions que mi van portar-hi, vaig posar la ràdio de tornada cap a casa per relaxar-me?.
Catalunya Radio, entrevistava a un escritor que havia fet un llibre sobre el nou Papa, tots dos parlaven amb vergonya doncs entrevistador i entrevistat parlaven en castellà, canvio a Rac1, entrevistava a Segura, (el de Torrente) tambè parlaven amb vergonya, tots dos doncs entrevistador i entrevistat parlaven en castellà, tot i que el Segura enten el català perfectament, canvio a Com ràdio, entrevistaven a un que promocionava una obra de teatre, no vaig tenir temps de enterar-me del nom doncs com tots dos tambè parlaven amb vergonya vaig acabar per apagar la ràdio.
Parla sensa........ que deuen pensar tots els nou vinguts que fan esforços per apendre el nostre idioma, i els que dediquen moltes hores de esbarjo a fer de parella de català a aquesta gent......
Patètic.
Muntana