QjQ ha escrit:Responc aquí per que em sembla el lloc adequat.
Per començar jo no veig el paper del substitut a dins d’una ronda començada, i com he dit abans si el veig al canviar de ronda.
Complertament en desacord.
Crec que quan un jugador cau, és el company (i només el company) qui hauria de decidir:
- EL temps que vol esperar-lo. (No ha d'estar marcat a les normes. Ell sap que si no acaba la ronda la perdrà)
Temps per a buscar substitut o esperar, penalitat per caigudes segons temps o segon nº ... són temes que jo eliminaria de les normes.
Mana el temps. Però això està ja en l'altre post
QjQ ha escrit:En que estem en desacord?
QjQ ha escrit:En que jo no substituiria una caiguda a dins d'una ronda i tu si?
Cacharpes ha escrit:A veure,
Si estem d'acord tenim maneres de fer i les podem fer servir sense canviar res això esta clar.
Però també es cert que alguna cosa passa si no no existiria aquest debat.
Els campionats son de bon troç el millor que ofereix ara per ara el butinet, entenc que si els usuaris creuen que es pot millorar la resposta dels administradors no pot ser... es que no en sabeu, ho heu de fer així ho aixa...be si que pot ser però com ha estratègia comercial no se si es valida.
Entenc que aquest debat esta obert per tal de millorar el producte no?.
Que a alguns ja ens va be com esta si, es clar això vol dir que no cal millorar, o que no es pot?.
Potser cal prioritzar altres coses, però el debat obert es aquest i no passa res tampoc si no canvia res de fet molt pocs dels usuaris miren el fòrum i segur que es perden idees millors, la meva opinió com a usuari d’un producte o servei que pago es que ha de ser el mes fàcil d’utilitzar possible, mes còmode, i mes rapit que si ho fes jo.
Ganes de col•laborar, de no fer comèdia, i d’ajudar totes, imagino que les mateixes dels administradors de fer un producte amb èxit...i dirigit al màxim de persones possibles
Adéu
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants