Hola a tots:
Després de llegir l'escrit de l'amic Lluis, a on ens deixa ben poc per dir als altres, (menys mal que no escrius gaire en els fòrums (jajajajaja)) m'he decidit a donar la meva opinió sobre el tema:
En primer lloc, dir-te, Lluis, que si jo sabés escriure com tu ho fas, amb la DIPLOMÀCIA pertinent, el mateix escrit que tu has fet el signaria ara mateix amb el meu nom. Però no és així, jo no sé escriure DIPLOMÀTICAMENT, i dic les coses pel seu nom.
Els qui ja em coneixeu, sabeu que sóc molt de la conya i m’agrada “liar-la”.
Espero no molestar ni ferir els sentiments de ningú, tant sols desitjo que prengueu les meves paraules com una crítica constructiva.
M'ha sabut molt de greu, que tant el "Déu" del Butinet (perdona per la conya @Carles, però a vegades he llegit que tu mateix t'anomenes així i em fa molta gràcia), com els teus "Àngels Celestials", no haguéssiu volgut ó pogut venir amb els "humans" (o sigui, nosaltres), pels motius que fossin, a una trobada que, com molt bé ha dit en Lluis, serà inoblidable per a molts de nosaltres ja sigui per la seva ubicació, organització, menjar, premis, ball, música, etc.
Tant sols la gent que organitzem trobades en diferents àmbits, (jo, per exemple, porto des de fa anys i altruistament, 800 persones a esquiar una setmana a l'any, omplint dos hotels) sabem el què costa fer-les i aconseguir que es crei un bon caliu per tal que la gent s'ho passi bé i així, torni a les altres convocatòries.
Potser és per això que intento dir, de la millor manera possible i amb tot el meu respecte, a la "cúpula del butinet", que després d’haver sabut crear i muntar un joc minoritari (ja que només es juga, que jo sàpiga, a CATALUNYA), per la qual cosa us felicito efusivament i us dono les gràcies, no entenc ni entendré mai que no es doni suport, des de la vostre plataforma, a les persones que desinteressadament organitzen trobades que, al cap i a la fi, són per passar una estona agradable, jugar en directe, retar-nos a campionats, fer amistats, riure.........
Potser amb la vostra presència ja n'hi hauria hagut prou per donar el mínim suport a l'organització d'aquesta trobada.
Repeteixo que això no és cap crítica, sinó tan sols una opinió personal, ja que penso que si ens hem pogut trobar tanta gent com la que el dia 22-03-03 vàrem reunir-nos a Girona i a d'altres "timbes", es gràcies a la vostra labor que heu fet, feu i esperem que continueu fent.
PER ACABAR, NOMÉS DIR GRÀCIES A TOTS ELS QUI FEU POSSIBLE AQUESTES "TIMBES", OFICIALS I NO OFICIALS
Ah!!!!!!!!! Se m’oblidava cridar: - NO A LA GUERRA!! I QUE HI HAGI PAU!!
VISCA ELS BUTINAIRES.