corpetit ha escrit:Quina sanció tindria la partida “no acabada” pel que no l’ha acabada? Només pèrdua d’una sola partida? Per quina puntuació?
corpetit ha escrit:Tindrem en compte el resultat que s’estigui donant en aquells moments? Com?
corpetit ha escrit:Tindrem en compte que algú pugui abandonar perquè se senti “atacat”, menyspreat...?
corpetit ha escrit:No es podria tancar la partida per majoria absoluta (3/4) i no per consens?
corpetit ha escrit:És just que el membre de la parella (eventual o no) que caigui per primer cop tingui dret a 2 minuts d’espera i el segon no?
corpetit ha escrit:A sobre, podria voler entrar immediatament, no podria i li comptaria a ell com “no acabada”?
corpetit ha escrit:Són suficients 2 minuts per jugador? Si hi ha un tall d’energia, el meu ordinador triga bastant més de 2 minuts a reiniciar-se.
corpetit ha escrit:Si la partida ha finalitzat però no s’ha recollit la basa, quan algú dels perdedors se’n va, no es podria considerar i donar automàticament per acabada la partida?
corpetit ha escrit:Aquí es parla de que no hi hagi substitucions però actualment sembla que si algú abandona no se li compta com a perduda. Si algú entra i la continua, el resultat final sembla ser que s’apunta al que ha abandonat. Si jo entro en una partida d’aquestes, podria anar a putejar al que ha marxat i a la seva parella que s’ha quedat estoicament a dintre, jugant tan malament com sé? Algú pot pensar: ja que aquest no té cap mena de càstig i a mi no se’m beneficia en res, doncs ja el castigaré jo mateix. El seu company?: danys col•laterals. O vist des d’una altra perspectiva: A sobre que ha abandonat, he d’ajudar-lo a guanyar la partida? Almenys em donessin l’oportunitat, l’elecció de continuar, o no, la partida una vegada estigui dins d’aquesta. Ara mateix et trobes amb tot el fregat i no hi ha marxa enrere.
cacharpes ha escrit:Jo crec que fins ara esta be el tema dels substituts, la gent cau sense voler, o marxen emprenyats perquè juguen amb mi de parella , tan es, sempre queda algú que ha arribat tard al campionat i vol jugar alguna partideta amb mes... substancia que al general.
cacharpes ha escrit:Ara be, si finalment es fa això del ''ELO'', aquí es diferent.
Jo donaria un temps raonable entre 2 y 5 minuts, y si no entra partida perduda 0-51 (tan es el resultat real, que alguns ''cauran'' a 100-99.
cacharpes ha escrit:A calcular a la parella (els 2) que ha marxat, caigut, abandonat.
Si, ja se que si em deixen... per dolent, a mes a mes perdre punts ''ELO'', ...be una raó mes per no tornar a jugar amb aquell Nick.
qjq ha escrit:Com ha de ser un problema substituir un company caigut en una partida amistosa si tots els 3 participants que queden ho accepten, no ens passem, que no val per un futur càlcul d'ELO? pos que no valgui............
Torna a “Modificacions, Suggeriments”
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants