Web del ButiNET    FAQ    Buscar    Llista de Membres    Iniciar Sessió   

17è Campionat Obert del Centre Comarcal Lleidatà de Barcelon

Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de ButiNET -> Campionats
Veure tema anterior :: Veure tema següent  
Autor Missatge
DeepButi
Barretina
Barretina

Registrat: 12 Nov 2002
Missatges: 1285

MissatgePublicat: Dl Feb 08, 2010 7:58 pm    Assumpte: 17è Campionat Obert del Centre Comarcal Lleidatà de Barcelon Respondre citant
No és que tingui res a veure amb l'organització, però no hi ha gaire campionats amb tant bones característiques com aquest i com que els darrers anys ha baixat una mica la participació he pensat que potser algú s'animi.

Inscripcions del 1 de febrer al 16 de febrer (o sigui, no us encanteu).
Socis: amb sopar 26€, sense sopar 10€
No Socis: amb sopar: 30€, sense sopar 15€

No tinc document oficial però els altres anys la cosa va així:

Es fan grups de 8 parelles que juguen una lliga (7 partides) els dijous a les 20h. Partides lliures a 201. Cada parella s'apunta els tantos fets dividits per 100 i el guanyador 2 punts més. P.ex. 221-140 dona 4.21 punts al guanyador i 1.40 al perdedor.

Es classifiquen els dos primers de cada grup i després les parelles amb millor puntuació fins a fer (em sembla) 16 parelles.

Aquestes juguen una semifinal (abans eren una espècie de predonats estranys, ara no sé com ho fan).

I després una finalíssima (els quatre millors em sembla).

Total i simplificant: mínim 7 partides a 201 durant 7 dijous. Si passes, semifinal i/o final.

I sopar ... que sent al Lleidatà inclou cargols naturalment.

Centre Lleidatà: Gran Via 592. T 933 182 788
Tornar a dalt Veure perfil de l'usuari
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de ButiNET -> Campionats Totes les hores són GMT + 1 Hora
Pàgina 1 de 1

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest fòrum
No pots respondre a temes en aquest fòrum
No pots editar els teus missatges en aquest fòrum
No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum
No pots votar a les enquestes en aquest fòrum

© ButiNET - 2001,2004 - Tots els drets reservats
ButiWEB 3.0. optimizada per a 800x600 a Mozilla Firefox